Chiar dacă partea de est a Europei l-a cunoscut astă primăvară, noul Chevrolet Malibu ajunge abia acum în cea mai mare parte a bătrânului continent. Motivul: cei de la Chevrolet au aşteptat disponibilitatea unui motor diesel pentru a-i asigura modelului o lansare cu succes pe o piaţă unde fără un diesel în gamă nu ai nici o şansă.
Astfel, pe lângă motorul aspirat natural pe benzină, de 2.4 litri şi 167 CP, cu care eram familiarizaţi până acum, noul Malibu a primit şi un turbodiesel de 2.0 litri, care dezvoltă 160 CP la
4,000 rpm şi 350 Nm la 1,750 rpm. Acesta va fi disponibil atât în tandem cu o cutie de viteze manuală cu 6 rapoarte, cât şi cu o transmisie automată, de asemenea în 6 rapoarte.
În cazul cutiei manuale, motorul diesel va indica un consum mixt de doar 5.1 litri/100 km, în timp ce transmisia automată va genera un consum de 6.3 litri/100 km.
Vă amintim că în luna februarie în Moldova a avut loc primul test drive european de presă a noului Chevrolet Malibu, echipat cu motorul pe benzină de 2.4 litri, la care a participat şi redacţia noastră. Impresiile despre noul Malibu le puteţi citi la link-ul următor: Test drive Chevrolet Malibu.