Lupta triadei germane – Audi, BMW, Mercedes-Benz: cine a vândut mai mult în 2012?
11 Ianuarie 2013, 12:00
Tot mai mulţi producători îşi anunţă rezultatele de vânzări pentru anul 2012, iar printre aceştia se numără şi renumita triadă germană a mărcilor premium – Audi, BMW şi
Mercedes-Benz. De mai mulţi ani vânzările anuale ale celor trei mărci sunt foarte aproape una de cealaltă. Deci, cine a reuşit să-şi devanseze concurenţii în 2012?
Toate cele trei mărci au încheiat anul 2012 cu creşteri frumoase. Mai mult ca atât, pentru toate trei mărci germane anul 2012 a fost unul în care s-au înregistrat recorduri absolute de vânzări. Cu alte cuvinte, în nici un alt an din istoria celor trei companii nu s-au atins vânzări mai bune decât în 2012!
Mercedes-Benz, marcă a grupului
Daimler, a reuşit să înregistreze
1,320,097 de automobile vândute
pe parcursul întregului an, în creştere
cu 4.7% faţă de anul 2011. Împreună
cu marca smart, divizia de
autoturisme a celor de la Daimler a
înregistrat vânzări anuale de 1,423,835
de automobile, 103,738 automobile
fiind de marcă smart. Printre cele mai
bine vândute modele ale mărcii
Mercedes-Benz în 2012 s-au
evidenţiat noul B-Class (145,649
unităţi vândute), iar către sfârşitul
anului şi noul A-Class (90,000
maşini livrate sau doar
comandate, dar nelivrate încă). Modelele familiei C-Class şi derivatele lor (SLK) au înregistrat împreună cea mai mare parte a vânzărilor, de peste 410,000 unităţi.
Audi a vândut în anul 2012 un număr de 1,455,100 de maşini, în creştere
cu 11.7% faţă de anul 2011. Grupul Volkswagen, în care se include marca
Audi, încă nu şi-a anunţat oficial vânzările cumulate, dar se aşteaptă ca acestea să se cifreze în jurul a 8 milioane de unităţi. Din gama Audi noul
SUV compact Q3 s-a dovedit a fi un hit de vânzări, mai ales în Europa, unde au fost livrate 78,700 de exemplare ale acestuia. Un alt promotor de vânzări pe bătrânul continent a fost noul Audi A6 Avant, care s-a vândut în 63,100 exemplare în ţările europene. De fapt, în Europa 60% din clienţii care au optat pentru un model din familia A6, au ales versiunea A6 Avant.
BMW este marele învingător la rezultatele de vânzări în 2012, însă. Cu un tempou similar de creştere ca şi cel al concurentului din Ingolstadt, de 11.6% în cazul BMW, marca din Munchen a reuşit să livreze 1,540,085 de automobile în anul 2012! În total Grupul BMW a vândut 1,845,186 de unităţi în 12 luni ale anului trecut,
301,526 unităţi revenindu-i lui MINI, iar 3,575 unităţi – mărcii Rolls-Royce. Motocicletele BMW s-au vândut în număr de 106,358 exemplare, iar cele de marcă Husqvarna – în număr de 10,751 unităţi. Modelele cu cele mai bune creşteri au fost cele ale Seriei 1, care au cumulat 226,829 exemplare, şi ale lui X1, cu 147,776 exemplare
comercializate. BMW Seria 3 Sedan şi-a asigurat poziţia de lider în segment, cu 294,039 de automobile vândute, iar toate modelele şi variaţiile de caroserie din familia Seriei 3 au cumulat vânzări de 406,752 unităţi. Şi BMW Seria 5 şi-a fortificat poziţia de lider în segment, toate versiunile acestei familii cumulând 337,920 maşini livrate.
PiataAuto.mdIlie Toma
7
3,295
COMENTARII (60)
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 12:18
Le vreau pe toate!!! :)

De la AUDI - sa fie un A3
De la BMW - sa fie Seria 5
De la MERC - sa fie un S Class
0
0
dima
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 12:30
bravo PA ati observat ca toti pe acest site fac valva in jurul acestor 3 si ati hotarit sa calmati spiritele, ati demonstrat inca odata ca BMW e lider:)))
1
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Ianuarie 2013 - 13:10
Acum vedeti cine face banul la MB?

GRED: cum ai zis si tu, citez: "e un truc de marketing sa mai ingreuneze afacerile in acest segment",deci ele numai mentin marca in vinzari si nimik mai mult... :-)
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Ianuarie 2013 - 13:16
Dima: Asa o impresie am ca ti s-a luat o piatra de pe inima kind ai citit ca BMW are mai multe exemplare vindute fata de marcile concurente... :-) Drept vorbind eu tot presupuneam ca va fi asa, doar ca ma mai gindeam si la Audi caci tot au masini intrebate...
1
1
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 14:16
Da sigur ca e lider BMW nici nu am zis ca NU. Asta apropo la nivel global nu si local unde pe unde. Ca sa mai incing spiritele putin a vinde multe nu inseamna ca-s mai bune... :) poate-s mai ieftine nu?
0
1
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 14:29
ar fi bine de vazut cum arata treaba fara MINI si fara SMART... credca-s toate apropae una de alta - p-u asa concernuri de mari diferenta de 100 de mii e Zero

0
0
Robert
Bucureşti, România
la 11 Ianuarie 2013 - 15:24
@GRED, ai cam aceleasi gusturi ca a le mele ,ca sa spun mai exact ;D
Si eu sincer dintre toate modelele Audi noul A3 l-as alege ,arata exceptional si este cv mai mic la pret de achizitie cat si intretinere fata de restul.Iar la BMW decat banalul seria 7 care este un seria 5 mai mare si mai scump ,as alege mai degraba tot seria 5.Cat despre Mercedes ,astept noul S class :D
0
0
dima
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 15:30
VB_1One eu stiam asta si de multe ori o spuneam, insa nimeni nu credea, acuma este dovada chiar aici pe PA:))
GRED, daca vorbim de automobile noi atunci audi e cel mai scump, MB si BMW practic la un pret, insa parerea mea este ca audi pierde in calitatea atit a motoarelor TFSI si cutiilor DSG, cit si in materialele folosite in interior, cistigind, parerea mea, doar la design ceea ce nu e echivalent cu pretul ridicat!
0
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 11 Ianuarie 2013 - 15:52
Audi e cel mai scump ??Ian uite pe site-ul lor oficial,apoi uită-te la Mercedes și BMW. Atunci vei vedea cine e cel mai scump.Da diferența de 100.000 de mașini nu e atît de mare.Toate aceste mașini sunt bune în felul lor,nu le putem compara,fiindcă toate sunt cam la un nivel.Clar,că dacă cineva zice că BMW e cel mai bun,e părerea lui,dar nu ar tuturor.
1
1
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 16:25
De acord cu tot ce e scris mai sus de aia unora le plac roscatele altora brunetele si la restu blondele - mie toate trei :)
0
0
Mihail
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 16:29
bmw e inca lider datorita fanilor obsedati(dima) care asa de tare uraste restul marcilor ca nici nu accepta sa le probeze de teama ca ar fi peste favorita lor ... ::)) si tot le cumpara si le cumpara fara a incerca macar de a se gindi ca poate exista ceva mai bun! :) (dima fara suparare am glumit)

dac in serios daca mai in gluma .. dar fanii pot fi raspunsul la intrebare.... BMW are adevarati fani pe viata... care au fost cuceriti pe parcursul multor ani... pe cind audi la acest capitol e inca tinara :) si cu toate acestea la ce cifre a inregistrat e mult mai surprinzator ca cei de la BMW...

oricum toates aproape.... bravo triadei!


1
2
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 16:37
Mihai eu le-am condus pe toate trei in clasa E/Seria_5/A6 ... Si vreau sa zic ca BMW nu ma cucerit din simplu motiv ca nu prea vad unde sa-i aplic potentialu ... ? Pe Stefan? Bodoni? La botanica pe Dacia? Se uita lumea la mine si-mi arata ca-s tzicnit la cap cind intram in curbe lateral si se speriau babele de pe trotuar... Parerea mea... E o masina super si plina de adrenalina dar nu pot sa beneficiez de ceia ce ofera cel mai mult ... sau poate eu imbatrinesc :)
0
1
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 16:41
Subiectiv cred ca BMW a trecut pe prima pozitie din cauza ca sa cam apropiat destul de mult de MB la nivelul comfortului ... Si au si motoare fenominale si economice in ultimii ani
0
1
dima
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 18:45
Mihai, am mai scris, eu am avut si masini japoneze si germane de tot felul inclusiv audi, eu nu urasc alte marci insa ele mai au mult de lucru pina sai ajunga pe cei de la BMW, este adevarat BMW are cele mai multe fan cluburi din lume si nu degeaba, inseamna ca merita, asta demonstreaza inca odata ca BMW e alegerea a foarte multi oameni de toate culorile si e lider in segmentul masinilor de lux.

GRED BMW nu a fost si nu va fi niciodata (sper) la fel de comfortabil ca MB, si nici nu trebuie sa fie, fiindca anume rigiditatea si sportivitatea sint atuurile marcii bavareze, cine vrea comfort sasi ia un MB.

Volkswagen compara masinile in varianta standarda cu motoare identice, preturile sint chiar aici pe PA si vei vedea ca seria 5 incepe de la circa 500000 lei la fel ca mercedes , iar audi de la 700000 lei!
0
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Ianuarie 2013 - 18:47
GRED: Socoate ca le-ai incins... :-) ia zi tu asa makar din auzite: unde exista vre-un BMW rau? :-)
1
0
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 18:55
La pruncu... din 1998 cu 1500 km rulati :)
0
1
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 19:02
Dar daca sincer E65 (Seria 7) a fost cam naspa ...
Si E60 la fel nu prea seamana a BMW ... faceti o simpla comparatie intre toate Seriile 5 si o sa vedeti ce-i lipseste...
0
1
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 19:12
care credeti cav e "balega" in acest lantz?
http://autotraderblog.files.wordpress.com/2009/11/bmw_5_series_all.jpg
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Ianuarie 2013 - 19:24
Mihai: in fiece gluma persista adevar :-)

GRED: dap si tu ti-ai gasit sa faci show in fata babelor... :-))
Referitor la motoare ai dreptate... kiar bine ca nu mai sunt asa de pofticioase ka pina la anii 2000...
1
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 11 Ianuarie 2013 - 19:32
dima: Aici pe PA Audi A6 costa 588 mii lei,da Seria 5-500 mii lei. Reiese că între Seria 5 și A6 e o diferență de 17.000 de Euro??Nu-ți pare cam exagerat,pentru că sunt mașini din aceeași categorie,și e imposibil să fie o diferențtă atît de mare.Acum dă o privire pe site-urile lor din Germania și America,și acolo,și acolo,BMW sunt mai scumpe ca Audi.
1
0
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 20:21
Hey baeti ... Fiecare masina vine din start cu o anumita complectatie asa ca nu real sa le compari asa cum sunt la pretul din start. Poate BMW si MB vin cu pretul de start fara nici o optie ...
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 11 Ianuarie 2013 - 20:43
BMW a intrecut inca in 2005 (sau 2006) MB la vinzari. Audi a trecut pe locul 2 in 2011. Dupa un studiu a unei unviersitati germane (Essen daca nu gresesc) MB isi va recupera locul 2 prin 2015-2016. Dupa strategia 2020 a celor de la MB, eu vor sa fie lideri la vinzari pina in 2020.
2 cauze principale care frineaza vinzarile MB:
- au inca un gol in segmentul compact, in special la capitolul SUV
- vinzari slabe in China comparativ cu concurentii.
Fara China MB e inaintea lui Audi si aproape la egalitate cu BMW.

La fel in urma unui studiu mai recent, BMW cistiga cel mai mult profit de la o masina vinduta (sub 4325 euro), Audi - 4242 euro, MB - 3621 euro.
pt comparatie: Porsche - 16826, Toyota - 845, VW - 916
Lista intreaga: http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/studie-zum-neuwagenverkauf-porsche-mit-hoechstem-gewinn-pro-auto-5524692.html?fotoshow_item=10#fotoshow_item=1
Vreau sa mentionez ca datele se refera la prima jumatate a anului 2012.

Dima: Din toate testele care le citesc eu in presa germana, Mercedes e cel mai scump, cel mai calitativ la materialele din interior. Audi ultima vreme e foarte laudat pt calitatea materialelor si atentia la detalii din interior. BMW mereu e criticat pt plasticuri ceva mai ieftine.
0
1
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 11 Ianuarie 2013 - 20:43
*ei vor sa fie lideri.... :)
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 11 Ianuarie 2013 - 20:48
apropo, cu siguranta sunt 90 000 de comenzi si nu vinzari pentru Clasa A.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Ianuarie 2013 - 21:15
Eugen: Deacord cu ce ai spus mai sus, dar a cumpara o masina nu-i acelasi lukru kum ai kumpara apa sau piine de la market "lasa ca voi veni mai tirziu si voi lua, amu n-am kef..." Cei care au facut comanda, daja sunt siguri ka o vor achita, clar ca sunt si exceptii, dar cred ca nu mai schimba ku nimik cifra vinzarilor. :-)
1
1
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 22:33
Oricum - pe timp de criza inca se tin bine ! Pacat de marcile legendare care sau dus la fund de-a lungul istoriei...
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2013 - 01:27
GRED: Da... ai dreptate kiar. Ma uit tot la modelele noi ai acestor marci si vad ca mai nici unul nu e demn de titlul "legenda" si nici nu va fi... "Fugit Irreparabile Tempus"
1
0
Mosnegutu Dumitru
Chişinău
la 12 Ianuarie 2013 - 09:53
Audi a vindut cel mai mult si vine din urma cu viteza 11,7% asa cum a promis ca va veni prima marca pina in 2014 dupa vinzari :)
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2013 - 16:41
VW Group investeste 13 miliarde de euro pentru a depasi BMW AG in umatorii trei ani. Banii vor fi investiti in dezvoltarea de masini, dar si de fabrici noi in Ungaria, China si Mexic.

Obiectiv al nemtilor este sa depaseasca numarul total de vinzari anuale ale BMW si a ajunga la 2 milioane de masini vindute pe an pina la finalul deceniului. In 2013, BMW vrea sa vinda 1,54 de milioane de masini.

Daca planul Audi va iesi, VW Group va deveni liderul industriei auto pana in 2018. In prezent, Toyota si GM se lupta pentru suprematie, iar VW Group si Ford ii urmeaza de aproape.
1
0
GRED
Chişinău
la 12 Ianuarie 2013 - 18:53
"Malo ceo oni govoreat ..." ... timpu va arata...
VB_1One> din "troika" de mai sus deja sunt legende din 200 incoace ... cel putin istoria va arata asta
0
0
petro
Chişinău
la 12 Ianuarie 2013 - 19:59
Nemtii sunt buni, masinile lor sunt apreciate la comfort si calitate superioara la materiale, motoare puternice si econome...dar japonezii stiu sa faca masini fiabile, cu ei nimeni nu se compara, poate nu sunt comfortabile si nu folosesc materiale placut la atingere. Nu sunt contra la cele 3 de sus numite, dar daca cinstit se strica cam repede, cam de 5-7 ori pe an trebu sa treci prin servis nu pentru ca sati schimbi consumabilile dar pentru ca se aprinde un sensor pe ecranu de bord sau ca sa infundat ceva ...si altele.
Sunt convins ca pe viitor coreenii vor fi printre lideri, HUNDAY SI KIA...
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2013 - 20:21
GRED: si kare sunt ele in viziunea ta?
1
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Ianuarie 2013 - 20:24
GRED: daca indici vre-un model, te rog sa fie simplu, nu tot felul de AMG-uri superdotate sau BMW-uri in editii limitate :-) simple modele de serie la fel ka W123, W124, E30, E34...
1
0
GRED
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 08:24
Bre @PETRO de unde gasiti voi asa masini nemtesti sa treceti prin service de 5-7 ori pe an??? Voi vorbiti de cazuri reale a vecinilor a voastre personale?
0
0
GRED
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 08:34
VB_1One...
Modelul E Class de la MB e legendar in toate aparitiile. Eu am ocazia sa calatoresc foarte des prin UE cu avionul. Vre-o 70% din toate taxiurile prin aeroporturile tarilor europene (cu exceptia UK) sunt toate E200 si E220 ... incepand de la W124 si terminand cu W212!!!

Bine dar ca o masina legendara in istorie cred ca va ramanie actuala generatie a clasei S - W221.

De la BMW isi vor aminiti toti de seria E39 .. o sa vedeti peste vre-o 5 ani... Si evident M1.

Apropo AMG si M sunt modele de serie asa ca chiar trebe de luat in calcul.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Ianuarie 2013 - 12:49
@PETRO de sus e cam, praf :D

Suna cam fortata treaba asta de 7 ori pe an .Insa si mai anapoda suna expresia asta ''poate nu sunt comfortabile si nu folosesc materiale placut la atingere'' .Si care marci draga PETRO?Daihatsu? Scion? Doar pe astea le stii tu? Urca-te matale intr-o Acura,intr-un Infiniti,intr-un Lexus ,si apoi poti compara.
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 13 Ianuarie 2013 - 12:51
Dar pot sa iti raspund eu in locul tau : Nu te-ai urcat nici intr-una nici in alta.
0
2
petro
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 13:43
de cind tiganii se pricep in masini?....
2
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Ianuarie 2013 - 15:05
GRED: Vom trai si vom vedea... dar in privinta MB nu sunt deacord cu tine... poate doar actuala serie S... evident daca se va manifesta prin ceva...
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Ianuarie 2013 - 15:08
Robert: deacord cu tine...
0
1
GRED
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 15:23
@Petro pe undeva are dreptate ... Dar nu chiar asa ...
Sa nu-mi sariti in cap dupa clipu asta va rog :)
http://www.youtube.com/watch?v=ub-vCUzhLEw

Actuala Serie 2005-2012 la sigu va ramane ca o legenda!!!
Seria E39 a fost un BMW adevarat ce caracteriza marca in intregime
0
0
dima
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 17:22
stiti, chestia nui atit in calitatea materialelor sau in motoarele super puternice, poate BMW are materiale mai ieftine, insa senzatia care o ofera e mult mai placuta, te atrage, nuti da voie sa te plictisesti, vrei in permanenta sa ma adaugi sa perfectionezi, alte masini pe care leam avut, chiar si mai noi si mai dotate, nici macar sa le spal nu vroiam, absolut nici o atractie, decit primele citeva saptamini!
2
0
petro
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 20:48
sa fiu mai inteles de toti, motoarele japoneze sunt mai fiabile ca cele nemtesti,(sigur sunt si exceptii)
0
2
Mihail
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 22:27
dima fara suparare da poate consultind un psiholog vei avea niste plusuri care te vor ajuta in viata!

stiii si in a doilea razboi mondial la multi nemti lear fi placut brunetele dar daca hitler ia zombat au devenit niste obsedati de rasa lor ...ca nu era important ca femeia era grasa si urita! era deajuns sa fie blonda cu ochi albastri si era perfecta! iar acum o mare parte din germani se uita la brunetele de mai la sudul europei ca la o minune....

dupa cum te vad eu tu poti sa te urci si la volanul unui bentley ...ca tot ai sa spui ca nau inima sis boturi de metal....

si sa stii ca este mare diferenta intre un FAN si un OPSEDAT! un FAN adevarat recunoaste cind este invins si stie sa respecte cind are suprematia dar un OPSEDAT ....mai pe scurt e un OPSEDAT si punct!
1
2
GRED
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 22:37
Hey - nu treceti la atacuri la persoane... oricum multi sunt anonimi aici,,,,
0
1
GRED
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 22:39
Dima> BMW NU are materiale ieftine. Chiar e foarte bun si calitativ in interior - uite la emisiunile TOP Gear si o sa vezi ca in unele cazuri castiga in fata MB - la fel ca si AUDI...
0
1
GRED
Chişinău
la 13 Ianuarie 2013 - 22:39
Apropo nu bagati japonezele inacest CHAT - degeaba
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 13 Ianuarie 2013 - 23:28
Mai @Mihai ,nu stiu dc dar de fiecaredata cand vad comentariul tau ,mouseul meu sare direct pe ''like'' fara sa il mai citesc.Tokmai ai descifrat un adevar:D

@GRED ,sunt absolut deacord cateodata cu comentariile tale.Numai bine!
0
1
petro
Chişinău
la 14 Ianuarie 2013 - 09:37
daca sa aleg intre intre cele 3 atunci Audi...
0
0
dima
Chişinău
la 14 Ianuarie 2013 - 10:59
Mihai ca tot timpul nu esti adecvat si ataci persoana care nu e de acord cu tine, cind o sa mai cresti putin, adica o sa treci de virsta de 14 ani, vei intelege ce inseamna pasiunea fata de automobile, nu e o boala psihica, mare dobitoc mai esti:))))))
2
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 14 Ianuarie 2013 - 15:38
Dima: Iti place sa speli BMW-uri matinka... kind imi iau si eu unul sa te contactez? :-D
0
2
Mihail
Chişinău
la 14 Ianuarie 2013 - 15:39
GRED a consulta un psiholog nu inseamna ca esti bolnav!psihopat.... doar ca poti invata unele lucruri in modul corect deaceea nu vad nici un atac la persoana... :)) cu toate ca dima are un mod de gindire complet diferit de al meu eu totusi din la el pentru cai unul deal nostru aici pe PA si impreuna mai avem pe ce apasa degetele ... altfel plictiseala ar fi la maxim :)

dima .... offf pasiunea... asta... cam e departe de pasiunea pe care o stiu eu ;))
0
1
Mihail
Chişinău
la 14 Ianuarie 2013 - 15:41
VB_1One :))))) cadru! VB_1One la sigur o va face! la acest lucru inca nu mam gindit.... ideia ii buna imi iau si eu BMW!
:))
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 14 Ianuarie 2013 - 15:47
Mihai: :-)) Hai spunem toti in BMW e cel mai bun si ne luam kite unul... Dima ne va sustine si problema cu "car wash" e rezolvata...

Dima: Tu vezi... numai ce nu facem noi ka tu sa primesti placere de la BMW-urile noastre... :-)) Sa nu iei astea ca ofense!!!
0
1
Mihail
Chişinău
la 14 Ianuarie 2013 - 16:01
VB_1One da cear fi daca in MD vom deschide o mica afacere: o spalatorie unde sa punem citevai BMW-uri si toti pasionatii sa vie sa le spele ! dar sa ne si plateasca evident! ca placerea costa! ;)
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 14 Ianuarie 2013 - 16:09
Mihai: Da, da... ar fi kiar o ideie buna :-)) Pacat sa nu incercam...

Toti obsedatii de Bumere sa se adreseze la noi... pentru cei de pe PA facem si reduceri!!! :-)) Combina-ti utilul ku plakutul!!!
0
2
Junnior
Chişinău
la 15 Ianuarie 2013 - 09:52
VB_1One, te crezi destept?
si ce ai bre ca-i place una sau alta?
sau ce plm, tre sa-i placa cuiva ceea ce-ti place si tie?
sau pina la urma, ce sa ai impotriva......

cit mai aveti sa-l pupatsi in cur pe Dima!
2
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 15 Ianuarie 2013 - 16:25
Junnior: Ты ваще откуда нарисовался? :-))

Tu tot esti ku placerea? Daca nu ai observat pina acum, da tu n-ai observat asta ii 100%, noi ku Mihai am mentionat ca sunt in gluma toate astea, nu suntem noi cei care terorizeaza pe cineva... De aici rezulta ca ai tot dreptul sa te evapori din discutia noastra, nu figurezi inka! :-)
1
0
Junnior
Chişinău
la 15 Ianuarie 2013 - 17:39
pupa-l in cur mai departe dar,
si eu ma voi starui sa nu va bag in seama si sa ma evapor din asa gen de discutii.

singur ai scris mai sus "in fiece gluma persista adevar :-)"
si cum plm, te contrazici?
ia glumets mai esti ... :))
2
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 15 Ianuarie 2013 - 19:17
Junnior: Adevarul se rezuma la mintea fiecarulia, tu ai ales drumul nepotrivit pentru a intelege asta... Cauta mai bine ceva pe un site XXX, decit sa ne stici aerul noua. Numai bine!!! :-))
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!