BMW M5 facelift vine cu pachetul Competition, disponibil şi pe modelele M6
20 Mai 2013, 20:30
Odată cu facelift-ul pentru familia modelelor BMW Seria 5, capul familiei, BMW M5, a fost supus, de asemenea, la ”operaţie plastică”. Dacă schimbările modelelor Seria 5 mai pot fi observate, apoi de M5-ul renovat se poate împiedica chiar şi un cunoscător.

Şi acest lucru se datorează faptului că schimbări au suferit doar blocurile optice faţă spate (cele din faţă pot fi bazate în totalitate pe tehnologia LED),
precum şi elementele verticale al grilei radiatorului, care au preluat stilistica modelelor M6 cu două bare duble.
Şi aici cunoscătorii vor spune, că mai este un element, care a trecut
neobservat şi anume jantele supradimensionate. Dar jantele
sunt din altă piesă.
Se pare că, după actualizarea modelelor Mercedes-Benz E 63 AMG
şi CLS 63 AMG, care au căpătat versiuni ultra dinamice cu transmisie integrală şi 585 CP numite S-AMG, divizia M GmbH, a decis să
"riposteze", cu un pachet
numit "Competition Package".
Cu acest pachet este echipat nu doar modelul M5 facelift, ci şi toţi membrii familiei M6 – cupeul, decapotabila şi M6 Gran Coupe cu 4 uşi.
Pachetul "Competition Package" creşte puterea propulsorului V8 de 4,4 litri dotat cu doua turbocompresoare, cu 15 CP de la 560 la 575 CP. Fiţi de acord, că 25 CP ar fi fost mai bineveniţi, pentru a atinge cifra de 585 CP al rivalilor S-AMG.
Cu toate acestea, creşterea modestă a redus timpii de acceleraţie până la prima sută de kilometri cu 0,1 secunde, astfel încât M5 accelerează în 4.2 secunde,
iar modelele M6 în 4.1 secunde. Bavarezii susţin, că accelerarea de la zero la 200 km/h s-a îmbunătăţit cu 0,2 secunde, ceea ce este prea
nesemnificativ, chiar şi pentru cei 15 CP în plus. Pe lângă puterea sporită, "Competition Package" mai adaugă suspensia sport coborâtă cu 10 mm, ce se deosebeşte cu arcuri, amortizatoare, stabilizatoare şi bucşe revizuite, jantele de 20-inch din aliaj menţionate mai sus şi o
şi o evacuare sport cu ţevi de eşapament de culoare neagră. Toate modificările tehnice aduse suspensiei, sunt menite să îmbunătăţească deja impecabila manevrabilitate a modelelor M5 şi M6. Apropo, din luna
martie 2013 cei de la BMW, opţional oferă şi frâne carbon-ceramice, care sporesc performanţele datorită greutăţii reduse şi rezistenţei la temperaturi înalte.
Totuşi noi ţinem să presupunem, că divizia M GmbH a celor de la BMW va trebui să ofere tracţiunea xDrive şi pe modelele M, care împreună cu o
putere sub 600 CP vor putea riposta modelelor S-AMG, în caz contrar, brandul "cel mai sport" dintre cei trei germani neîmpăcaţi va rămânea ultimul în ”lupta acceleraţiei de la 0 la 100 km/h”…
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,264
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (4)
GRED
Chişinău
la 21 Mai 2013 - 09:18
BMW chiar ca au trecut la treaba!
Bravo!
Ultima fraza referitor la faptul ca AMG va fi mai sport la 0-100 asa este si asa a fost tot timpul in schimb BMW a stiut sa negocieze in curbe mai bine si asta a fost de fiecare data ca pe diferite track-uri BMW ese in fata cu mai putini cai chiar daca pierde la drag-race!
0
3
KlassiK
Chişinău
la 21 Mai 2013 - 13:13
Rotile practic sant identice cu cele de la SLS AMG )) in rest arata bine
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 21 Mai 2013 - 14:40
Rotile in 5 bolturi sint practic ca la VW Passat... :)
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 21 Iunie 2013 - 13:06
Mercedes E63 AMG S-model e rapid la sprintul 0-100 ca e 4x4 (3.7 secunde), dar modelul cu tractiune spate face suta in 4.2 secunde si tot e mai rapid decit M5 deoarece Mercedesu face 720Nm iar M5 face 690Nm si e mai greu cu vreo 90kg.
(Din cite stiu M5 prinde suta in 4.4 secunde)
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!