Mercedes-Benz GL 63 AMG, proaspăt ieşit de la Brabus
4 Iunie 2013, 11:41
Atelierul german de tuning Brabus îşi
anunţă cea mai proaspătă creaţie – o
prelucrare amplă a celui mai puternic
SUV de top din gama
Mercedes-Benz – GL 63 AMG.
Aceasta este acum pregătită să
ajungă în garajele celor mai generoşi
şi excentrici fani ai SUV-urilor
tunate din întreaga
lume!
Noul SUV tunat poartă numele B63 620 Widestar şi, în tradiţia tuturor creaţiilor proaspete ale celor de la Brabus, indicele 620 ne sugerează puterea dezvoltată de motor: 620 CP! Astfel, motorul V8 biturbo de 5.5 litri a primit un kit de performanţă de la atelierul de tuning, care i-a crescut puterea cu 63 CP, de la cei 557 CP standard, la 620 CP. Cuplul maxim a crescut de la 760 Nm la 820 Nm, disponibil acum între 2,000 şi 5,000 rpm.
În urma tratamentului celor de la Brabus, Mercedes-Benz GL 63 AMG reuşeşte acum să atingă prima sută în doar 4.7 secunde, în ciuda greutăţii sale imense şi a dimensiunilor
generoase! Viteza maximă a
SUV-ului tunat este limitată electronic
la 280 km/h, dar noile cadrane de
bord pregătite de cei de la Brabus au
un vitezometru cu gradaţie până la
320 km/h.
Pentru a putea face faţă mai bine unor asemenea performanţe, GL 63 AMG a primit un set de jante incredibil de mari, care măsoară 23 de inch! Cei care se vor încumeta să opteze pentru asemenea dimensiuni, trebuie să ştie din start că anvelopele cu asemenea indici (305/30 ZR 23) sunt o adevărată
raritate şi pot fi găsite doar în colecţiile partenerilor Brabus – Continental, Pirelli şi Yokohama. Brabus a prevăzut, însă, şi alternative, pentru
cei care nu-şi vor dori să meargă până la extrem, astfel încât dimensiunea jantelor poate fi şi mai mică, până la minim 21 inch.
Cei de la Brabus au instalat şi un nou modul de comandă a suspensiei pneumatice, prezentă standard pe modelul german. Aceasta coboară
garda la sol cu 30 mm, sporind manevrabilitatea maşinii la viteze mari. Opţional, atelierul de tuning propune şi echiparea SUV-ului cu un sistem mai
performant de frânare, cu şase pistoane pe puntea faţă şi patru pe cea din spate.

Desigur, tratamentul de tuning nu putea lăsa neatins exteriorul modelului german. Inspiraţia pe care au avut-o
o cei de la Brabus în accentuarea
agresivităţii modelului o puteţi
admira în imaginile de mai jos.
PiataAuto.mdIlie Toma
3
5,131
GALERIE FOTO (22 IMAGINI)
COMENTARII (44)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 4 Iunie 2013 - 12:38
Ce ziceti de Jeep Grand Cherokee SRT8 care are 2336kg , 470CP si suta o prinde in 4.7 secunde ??
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 4 Iunie 2013 - 12:39
Sa mentionez ca Grand Cherokee are un singur ax cu came la cei 8 cilindri, o cilindree de 6.4 litri, nu dispune de injectie directa si e unul natural aspirat.
0
0
GRED
Chişinău
la 4 Iunie 2013 - 15:09
SRT 8 - prinde 60 mile la ora in 4.8 secunde ! Adica 96.56 km/ora. Si pe un siote cu specificatii are - 2.268 kg. Oricum e animala infuriata. Plusul acestul motor natural expirat de la SRT8 este ca diapazonul de putere maxima se pastreaza mai mult undeva intre 2,800 si 6,000 rpm fata de acesta cu turbina.
GL-ul oricum e mai grelutz avand 2580 km. Dar nu stiu cei de la brabus au marit chipurile puterea si lau facut sa accelereze de la 4.9 secunde la 4.7 ... Posibil ca e destuuuul de complicat sa avansezi doar cu 0.2 secunde in aceasta zona.
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 4 Iunie 2013 - 16:01
O daaaa... arata super! As vrea sa i-o kalk odata... :)
0
0
Amator
Chişinău
la 4 Iunie 2013 - 17:32
SRT8 e bun si are un potential mare pentru tuning, dar calitatea materialilor interioare lasa de dorit. Cei drept la pretul care se vinde credca isi merita toti banii.
0
3
GRED
Chişinău
la 4 Iunie 2013 - 18:46
Mofturi p-u milionari pana la urma...
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 4 Iunie 2013 - 20:57
Ati stiut ka la SRT8 sta cutie de origine Mercedes?
0
1
Mihail
Chişinău
la 4 Iunie 2013 - 22:17
frumos da as vrea sai vad dupa un timp cum stau in rind la servis cu cite probleme are..... ASHA ROBERT ?
:D
0
3
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 5 Iunie 2013 - 00:04
Mda,asta da mașină.Foarte frumoasă!
1
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 10:26
-GRED , SRT8 are 2336kg - convinge-te uitindu-te in specificatiile oficiale de pe site-ul sau oficial www.drivesrt.com.
-Link-ul este aici : http://www.drivesrt.com/assets/docs/2013/2013-SRT-Grand-Cherokee-SRT8-Specs.pdf
-Daca facem raportul de masa la putere, pentru SRT8 primim 2336/470 =4,970 kg/CP iar pentru BRABUS primim 2580/620=4.161 kg/CP
DECI BRABUS E IN AVANTAJ DEOARECE ARE O GREUTATE MAI MICA PE UN CAL PUTERE IN COMPARATIE CU SRT8-ul!!!
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 10:27
VB_1One , am stiut ca cutia hidramata in 5 trepte e de pe mercedes dar esti in urma cu noutatile!!! Chrysler a montat pe modelele SRT8, cutia automata in 8 trepte care NU este de origine Mercedes :) !!!
1
0
Amator
Chişinău
la 5 Iunie 2013 - 13:04
Din cite cunosc in prezent SRT8 generatia actuala este dotata cu cutia in 5 trepte de la G class AMG
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 5 Iunie 2013 - 14:06
Eugen: Nu sunt in urma ku noutatile, nu-ti fa griji in privinta asta... daca te intreb la a cita generatie se afla vestitul motor semisferic, de ce are doar 2 valve pe cilindru asemenea unui VAZ sau ce insemna "426" pe BIG-Block-uri, la sigur scotocesti tot internetul si nu-mi raspunzi. Asa ca stai mai departe cu kintarul in mina kitarind jafurile kare te intereseaza, si fa-ti exclusiv pentru tine raportul putere-greutate... La revedere si un praj verde!
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 14:29
Amator , SRT8-urile din anul 2013 au cutia automata in 8 trepte ce se numeste TorqueFlite8.
VB_1One: si chiar de le socoti tu motoare de VAZ motoarele lor OHV cu 2 supape pe cilindru, la patrimea de mila nu faci tu nimic contra lor...Crezi ca maiestrie se numeste asta ce fac astia de la Mercedes/BMW sau alte firme germane?? Faptu ca injecteaza mai multa benzina intr-un motor mai mic si scot putere mai mare??aa, sa raspund: "426" semnifica volumul motorului in inch cubi, motorul semisferic se afla la a 3-a generatie.
SI INCA CEVA... daca tie raportul weight/power nu iti zice nimic atunci eu nu am ce sa vorbesc cu tine
Coeficientul de adaptabilitate a motorului stii ce e ?Coeficientul de elasticitate a motorului stii ce e ??....matematica se mai uita...ne vedem cu un BRABUS la 1/4 mile
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 14:58
VB_1One:si nu scotocesc internetu fiindca aproape tot ce e legat de muscle-car-uri cunosc
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 5 Iunie 2013 - 15:54
Eugen: daaa... probabil ai Max Fiber, repede ai gasit ce spune Wikipedia, pacat ca Wikipedia nu scrie de supape nimik... mi-ai fi raspuns si te apreciam makar pentru timpul pierdut caudind raspunsurile... dar ma abtin de la aprecieri intrucit nu ai putut folosi logika si fizika elementara pentru a rs la prima intrebare.

P.S. ai inteles gresit... nu socot motoarele lor OHV de VAZ, doar am zis ca am kite 2 supape pe cilindru ka la VAZ... astala multe masini se intilneste. Or mai vrea rusii asa motoare... :)) Astept rs la intrebarea mea "atotkunoscatorul muscle-car-urilor"... :-P
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 16:10
1.Tu esti sigur pe ceea ce zici? ( ma refer la max fiber si la faptu ca eu nu stiam??), oricum e treaba ta daca nu crezi ce zic eu , eu nu am de gind sa te conving ca stiu.
2.La prima intrebare am raspuns:" a 3-a generatie" ( care e problema?)
3.pentru a avea 4 supape pe cilindru trebuie chiulasa si cite 2 camshaft-uri pe un banc de cilindri, iar ei folosesc motoare HEMI care NU permite amplasarea normala a 4 cilindri, ei insa folosesc 2 bujii.
PS: parca nu-i tot una sa ai 4 supape cu un diametru unui deget sau sa ai 2 sa aiba diametru cit tine de mare...
Si pe viitor mai foloseste-ti logica ta "matematica" cind raspunzi inapoi. Masoara de 7 ori si taie odata ca acus te iau si eu la intrebari si sa nu stai tu o saptamina pin imi raspunzi la intrebare!
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 16:11
CORECTEZ: a 4 supape ( nu a 4 cilindri)
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 5 Iunie 2013 - 16:37
Eugen: Hai terminam aici, te-am inteles... te invirti pe lok fara a oferi o convingere demna de un fan al muscle-car-urilor. Eu tot sunt adeptul masinilor si motoarelor americane... raspunsul il stiu la ce te-am intrebat, am vrut doar sa vad ce stii si m-am convins ca nu stii sa rs. Numai bine si succes in kontinuare!
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 16:42
hahahaha......"te invirti pe loc....." ...mai nene, tu stii care e diferenta dintre cal putere si Newton-metru ? Un cal putere cam stii ce inseamna ? De ce masinile merg pe raportu aer/benzina de 14.7:1 ??
MĂĂĂĂ, desteptule , are parlamentu nevoie de tine...tu probabil ai aflat 3 lucruri noi :D :D ( zicind ca stiai)
Hai scrie aici "varianta corecta" , lumineaza un om păcătos ca mine :D !!!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 5 Iunie 2013 - 18:35
1. Calul Putere este unitatea de masura a puterii in domeniul autovehicolelor, iar Nm este unitatea de masura a cuplului.

2. 1 CP este puterea necesara pentru a ridica 75 kg la inaltimea de 1 metru in timp de 1 secunda.

3. Foarte simplu: pentru a arde un litru de benzina e nevoie de fix 14.7kg de aer. Daca acest raport se pastreaza (14.7:1) si in cilindru atunci amestecul din cilindru este stoichiometric, arderea fiind completa. Daca avem mai mult aer, atunci arderea e completa dar cu exces de oxigen si daca combustibil este in exces, atunic nu este aer suficient pentru ardere. Ti-am luminat creierasul pacatosule? :-D (au fost vorbele tale, nu vreu sa-ti aduk o ofensa)

P.S. O fi domeniul meu de activitate jurisprudenta, insa fizica elementara o stiu bine, asa ca te rog sa nu-mi mai adresezi intrebari de klasa a 7-a... Acum dupa ce ti=am demonstrat ce ai vrut, mergi sa cauta raspuns la intrebarea mea si ma anunti sa te evaluiez...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 5 Iunie 2013 - 18:51
Eugen: Nu vreau in Parlament, am de lukru si aici...
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 21:28
1. Eu am zisa ma luminezi vorbind despre cele 2 supape pe cilindru fiindca "nu stiu" de ce nu pun 4.
2. In cazu asta ar trebui sa iti raspund cu aceeasi moneda spunind simplu ca ai citit repede pe net si ca tu habar nu ai de asta, insa nu o sa o fac, cum ai facut-o tu spunind ca eu nu stiu nimic; probabilitatea e 50/50 .Recunosc , intrebarile erau simple, fizica aici nu prea vad, eu ca atare am intrebat DE CE se face ca 1 parte de benzina necesita 14.7 parti de aer, faptu ca arde complet - iti dpune si un copil de cl a 7-a.
3. Esti iubitor de motoare americane? De ce poza de profil e SUBARU? - motoarele japoneze iti sunt mai aptoape de inima
4. Ca sa iti dai seama ce e aia raportu masa/ putere tot e ceva de cl a 7-a care nu necesita cunoasterea fizicii , dar din spusele tale - nu prea inseamna nimic.
5. Crede-ma nu sunt chiar asa "pacatos" precum ma crezi, nu sunt un simplu amator, si chestia aia cu "426" poate o stiam inaintea ta iar termenul "Big Block" e folosit la motoarele CHEVROLET.
PS: Fara sa consulti nici o sursa de info poti sa imi zici ce e un BIG BLOCK si ce e un SMALL BLOCK ?
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 21:46
Si ca sa incheiem discutia frumos, revin la subiect: Daca e sa aleg din doua, una, as alege Jeep Grand Cherokee SRT8 decit acest BRABUS, iar daca era sa nu cunosc ceva in auto/motoare era LOGIC ca era sa aleg BRABUS deoarece e mult mai luxos, are mai multe sisteme inteligente si alte "flecuștețe" , el atrage mai multe priviri cred, iar eu am gasit lucruri care nu-mi plac, deci ceva cunosc. Mergi pe strada, si peste cine nu ai da, o sa iti zica ca BMW, Mercedes, Audi, Lambo, Ferrari etc sunt cele mai Super cool masini din toate, in timp ce muscle-urile sunt niste "masini demodate care nici nu le prea poti controla bine"
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 5 Iunie 2013 - 21:46
Si ca sa incheiem discutia frumos, revin la subiect: Daca e sa aleg din doua, una, as alege Jeep Grand Cherokee SRT8 decit acest BRABUS, iar daca era sa nu cunosc ceva in auto/motoare era LOGIC ca era sa aleg BRABUS deoarece e mult mai luxos, are mai multe sisteme inteligente si alte "flecuștețe" , el atrage mai multe priviri cred, iar eu am gasit lucruri care nu-mi plac, deci ceva cunosc. Mergi pe strada, si peste cine nu ai da, o sa iti zica ca BMW, Mercedes, Audi, Lambo, Ferrari etc sunt cele mai Super cool masini din toate, in timp ce muscle-urile sunt niste "masini demodate care nici nu le prea poti controla bine"
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 00:38
Eugen: tre sa fii prost tare sau sa nu fregventat scoala, ca sa nu poti raspunde la intrebarile tale... dar faptul ce inseamna "426" uneori nici un proprietar de asa motor poate sa nu stie... nu inkurca lukrurile!

Imi plac masinile americane... anume torpilele celea de 5m lungime si 2m latime care le faceau cindva demult. Imi plac tot felul de Convertible de ale lor care de obicei sunt mai mari kit un W140... imi plac animalele de Suburban, Tahoe, Yukon cu tot felul de modifikatii, Pick-Up=urile lor ma lasa fara cuvinte... in genere imi place fiecare model in parte, dar SUBARU IMPREZA WRX STI pentru mine are suflet, are ceea ce ma face fericit kind am nevoie... Eu pe mine nu ma iubesc asa, cum tin la ea... Ka sa intelegi kumva, iti explik mai usor... kum un biker isi iubeste sportbike-ul sau si in asta il poate intelege numai alt biker... asa si posesorii de STI, doar un subarist il poate intelege pe altul de ce si pentru ce a dat 40.000 pe Impreza si nu a luat un E-klass luxos de exemplu... E problema mea pina la urma...puteam pune la avatar si sigla de la Harley-Davidson, asta nu exclude faptul ca mie nu-mi place un Goldwing (mor dupa ele)...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 00:42
Ce rost are sa ne adresam unul altuia intrebari pliktisitoare pentru cineva... e ca si kum ai intreba diferenta carburatorului de "kopeika" si a celui de la Moskvitch... care e sensul, kui ii trebuie asta? Ce suntem la examen, kistigam premiu mare pentru asta? Vrei ceva sa afli, intreaba si iti raspund, numai nu ma supune testelor... nu am mintea ta!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 00:53
Cu parerea ta asupra opiniei publice referitor la marcile mentionate in raport ku muscle-car-uri, te sustin pe deplin. CIne intelege, va prefera un "hirb" coupe din anii "70 decit Mercedes-ul anului 2013 :)
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 6 Iunie 2013 - 00:57
1. Eu tot as alege un STi decit un E-klasse sau orice BMW.
2. Nici nu predind sa fi dat intrebari mega-complicate.
3. Vreau totusi sa stiu care era rs-ul corect la intrebarea:" de ce are doar 2 valve pe cilindru?" fiindca din cite stiu amplasarea unui sistem de distributie DOHC nu e potrivita pentru motoarele HEMI...la fel trebuie instalate chiulasele care trag la kg...(pentru DOHC)
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 13:10
Eugen: Camera de ardere este semisferica si permite dislocarea nu a 4 supape mici, ci a 2 supape care in suma dau un flux de aer mai mare decit la 4 supape mici. Acest flux de aer traverseaza strict de sus in jos camera de ardere. In limba rusa asta suna: "напрямую продуваемая голова". Asta favorizeaza evacuarea mai rapida a gazelor arse, respectiv imbunatateste admisia.

Tu ai mentionat ceva pe aproape... "parca nu-i tot una sa ai 4 supape cu un diametru unui deget sau sa ai 2 sa aiba diametru cit tine de mare..." Vreau sa-ti spun ca nu e totuna, deoarece, cele 2 supape fac mai mult decit 4 mici, asta era faza... Imi pare bine ca ne-am inteles, numai bine!
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 6 Iunie 2013 - 14:20
atunci de ce europenii/japonezii pun DOHC-uri pe motoarele lor ?? da sint modele ce au si 5 supape
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 19:32
Eugen, nu pun pentru ca nu toti sunt fanati de muscle-car-uri..
Eu sunt unul. Da, eu mai bine aleg Brabus, AMG, M, RS, GT etc. decit un "hirb" cupe american ..
Cu toata stima fata de acesti veterani, eu visez comfort si calitate (poate pentru ca am mers pe japoneze vechi si pe auto rusesti) , chiar daca sunt cu 2-3, chiar si 10 secunde mai lente, dar in schimb sunt stabile pe drum, functionale, sigure si nu in ultimul rind se permit pentru circulatie in majoritatea tarilor..
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 19:37
* Eu NU sunt unul, Eu sunt din acei care "nu cunosc ceva in auto/motoare" (doresc sa conduc nu sa stau sub muscle-car )
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 20:04
P.S. Ca sa ma intelegeti corect, respect dorintele, visele, chiar si fanatismul, atita timp cit nu incep sa arate ce pot sau ce stiu... Nu pricep in motoare? Poate, numai nu pune "/" la un loc motor cu auto, altfel pot sa cred ca daca pricepi in motor inseamna ca restul nu conteaza...Auto nu e doar motor... Nu sunt tipul care viseaza noaptea numai Turbo-TaZ-uri (turbo Vaz, unde de la Vaz numai denumirea si konserva ) si nici tipul care cum crezi tu, Eugen, face bale de la niste "flecuștețe"... Ai putina stima si fata de alti utilizatori, eu tot nu iubesc multe lucruri in sfera auto, dar nu-i fac tantalai pe conducatorii care au ales un auto, la care eu nici nu pot sa ma uit...Mai era unul aici cu "Toyota Number One" si "Mercedes visul Service-urilor", nu incepe cu "Muscle-car Number One" si "Mercedes FUFLO ("flecuștețe"). Daca observi, iar in cap la Mercedes va suiti (care o fi motivul ca este luat peste picior)
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 6 Iunie 2013 - 22:01
Alexei, sa clarific ceva:
1. Faptu ca am zis "flecuștețe" nu inseamna ca am avut in vedere "lucruri de rahat". Toate sistemele astea inteligente de pe mașini sunt facute cu cap, si nu asa usor - fapt de care sunt constient.
2. Am prins o usoara URA pe Mercedes-uri/BMW-uri etc. deoarece e asa o "moda" actuala care zice:" băi, am un bămvă, caroci is sheli mai bune mashini" sau alti insi care merg pe ideea:" am Mercedes , merg cum vreau, tai calea lui vreau, merg la volan cu speteaza data maximal in jos si arat ca sunt cel mai tare de pe strada"
Asta ca un fel "king of the road" . Asta ma irita cel mai mult - faptu ca se cred mari si tari fara sa cunoasca, nu urasc oamenii care iubesc luxul si care se comporta frumos la volan și IN GENERAL!!!
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 6 Iunie 2013 - 22:02
Alexei:" nu pun ca nu toti sunt fanati muscle caruri" - in cazu asta nu fanii decid, dar inginerii!!!
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 6 Iunie 2013 - 22:28
Alexei, americanele nu sunt stabile , functionale sau sigure???
Singurul lucru la care nu acorda atentie americanii este LUXUL IN MUSCLE-car-uri. Dar majoritatea cred ca ele sunt din carton , nesigure, stricacioase.
PS: ultimul model de Dodge Challenger , la crash-test-ul EuroNCAP a luat 5 stele din 5.
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 22:28
Majori, care au bani si nici un pic de substanta cenusie in cap se regasesc si pe auto americane, nu sunt raspindite la noi si de aceea "patzani de doba" gasim numai pe MB, Audi si BMW. Nu e problema in Brend, problema e in prostia omeneasca!!!
0
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 22:31
Eugen, m-am referit la modele mai vechi,
"Cu parerea ta asupra opiniei publice referitor la marcile mentionate in raport ku muscle-car-uri, te sustin pe deplin. CIne intelege, va prefera un "hirb" coupe din anii "70 decit Mercedes-ul anului 2013 :)"...
nu la aceste noi, sau la editiile speciale, care in unele cazuri dispun de un lux pe cinste!
0
0
petro
Chişinău
la 6 Iunie 2013 - 22:44
iar pentru cei care au BĂMVĂ si MĂRS si se baga inainte, iar daca îi claxonezi incep a te trage pe dreapta si cauta lamurire... exista electroshochere care cu sunetul lui magnific ii pune repede la punct....
niciodata un sofer normal si educat indiferent de masina pe care o are nu ar face variante pe drum, numai cei care au dat ultimul ban pe masina si dorm in ea vor sa isi arate suprematia in trafic....
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 6 Iunie 2013 - 22:55
Da, recunosc ca nu e problema in marca, dar , majoritatea din cei ce nu au subst cenusie aleg anume aceste marci.
PS: vorbesc doar bazat pe ceea ce vad.
Si da, recunosc ca si pe auto americane sunt d'ăstia.
Referitor la muscle-urile vechi...poti face mai ceva decit adtea noi. Exista asa ceva numit "Muscle car restoration" (MCR) precum si alte garaje care "reinvie" masinile date.
Vorbind personal, niciodata nu aș schimba un Dodge Charger R/T din '69 sau un Chevy Nova SS din '70 sau un Chevy Chevelle SS din '70 sau un Pontiac GTO din '67 pe un BMW M5 sau Mercedes E63 AMG sau un G-class sa pe un Audi S8.
La fel nu dau un Corvette sau Viper pe un Murcielago sau LaFerrari sau Reventon, 599GTB, sau Pagani Zonda sau Veyron 16.4 !!!!!
IMI PLACE FIABILITATEA, SIMPLITATEA, CALITATEA și pătrimile de mila.
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 6 Iunie 2013 - 23:03
Parca este un DRIC. Arata excelent, insa ii lipseste ceva...........aaa da , stiu . Inscriptia '' Pompe Funebre '' . Asa ar arata OK.
1
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 6 Iunie 2013 - 23:43
Eugen, ce pot sa spun...Pot doar sa-ti doresc, cel putin un auto, din cele enumerate si sa ai parte de cele mai placute sentimente! Si cit mai putini "d'ăstia" ))!
Robert, esti pricalist )) Nu, serios, '' Pompe Funebre '' ??? La Mercedes ??? si daca se strica in "Ultimul Drum"? Nici de morti nu ti-i jale. Aceasta inscriptie trebuie sa fie doar pe cele fiabile, Pe Lexus !!! ))))
1
3
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 7 Iunie 2013 - 00:27
Alexei, iti doresc acelasi lucru :))
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!