În Europa a fost livrat primul exemplar Tesla Model S
8 August 2013, 16:08
Compania americana Tesla Motors a livrat modelul electric Tesla Model S primului client din Europa. Fericitul proprietar este norvegianul Frederic Hauge, care în anul 1989 a fost şi primul proprietar al unui vehicul electric în Norvegia!

În acei ani, el călătorea cu maşina sa electrică neachitând taxa pentru drumuri, până conducerea nu a implementat această taxă şi i-a sechestrat vehiculul electric! Apoi Hauge şi-a răscumpărat maşina electrică şi a continuat să o conducă până când guvernul norvegian a decis să elimine taxa de drum pentru vehiculele electrice.

Mai mult decât atât, înainte de a primi noul său Model S, el a avut ocazia să
conducă acest model pe o distanţă de 2.700 km, de la Oslo la punctul cel mai nordic, la care se poate ajunge cu maşina, Nordkapp. Potrivit lui Hauge, el a fost convins de caracteristicile lui Model S chiar şi în cele mai dure condiţii meteorologice şi el se consideră mândru să fie un pionier adevărat, fiind primul proprietar din Europa al modelului electric Tesla Model S. Frederic Hauge nu numai
că are primul Model S din Europa,
dar, de asemenea, primul din 500 de
exemplare ale versiunii limitate ”Signature Edition”, special concepute pentru piaţa europeană. Aceasta se deosebeşte prin cel mai puternic pachet de acumulatoare cu capacitatea de 85 kW/h, care permit modelului electric să parcurgă în jur de 500 km cu un singur „plin”.

Curând vânzările pentru Tesla Model S vor începe în Elveţia şi Olanda.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
3
2,169
COMENTARII (5)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 August 2013 - 16:24
In sfirsit mi l-au adus... :D
0
2
Igor
Chişinău
la 8 August 2013 - 16:30
VB_1One: sa ne scrii cum e la "hadavaya" si cit costa de schimbat "GRM-u" :)))
0
2
Dennis
Hânceşti, Moldova
la 8 August 2013 - 23:15
degraba o sa fie piese pt. el si la Codita :D
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 9 August 2013 - 21:26
Igor: numaidecit... abia astept sa scoata moldovenii tehnologia ceea secreta ca sa-l pun pe gaz... :D:D:D:D
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 11 August 2013 - 22:52
Tesla Model S nu-i deloc cea mai buna electrica. Au probleme grave de calitate cu bateriile. Chestii care nu s-au intamplat la Nissan Leaf sau Renault Zoe de exemplu.

"Tesla Motors' lineup of all-electric vehicles — Roadster, Model S, and possibly its future Model X — apparently suffer from a severe limitation that can largely destroy the value of the vehicle.
If the battery is ever totally discharged, the owner is left with what Tesla describes as a "brick": a completely immobile vehicle that cannot be started or even pushed down the street. The only known remedy is for the owner to pay Tesla approximately $+40,000 to replace the entire battery. Unlike practically every other modern car problem, neither Tesla's warranty nor typical car insurance policies provide any protection from this major financial loss. Here's how it happens.
Despite this "brick" scenario having occurred several times already, Tesla has publicly downplayed the severity of battery depletion risk to both existing owners and future buyers. Privately though, Tesla has gone to great lengths to prevent this potentially brand-destroying incident from happening more often, including possibly engaging in GPS tracking of a vehicle without the owner's knowledge.

Tesla has a "bumper to bumper" warranty, but the warranty text allows Tesla to hold the owner responsible for any damage related to "Failure to maintain the Battery at a proper charge level at all times" - the meaning of "proper charge" doesn't appear to be specifically defined. Tesla CEO Elon Musk, took the decision to decline any warranty or financial relief.
Unfortunately for current and future Tesla owners who encounter this problem, it's also not covered by normal automobile insurance policies."
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!