Premieră: Lamborghini Veneno Roadster, cea mai scumpă decapotabilă din lume
21 Octombrie 2013, 07:50
În al 50-lea an de existenţă a mărcii, Lamborghini lansează modele demenţiale. Acum din tabăra italienilor vine anunţul lansării lui Veneno Roadster, un model-prototip de producţie limitată, care va fi unul din cele mai exclusive produse vreodată de italieni. Lamborghini va produce doar 9 unităţi Veneno Roadster, iar preţul este unul pe măsura exclusivităţii: 3.3 milioane de euro, fără taxe! Preţul ăsta enorm face din
Veneno Roadster cea mai scumpă decapotabilă din lume!

Veneno Roadster e o adevărată decapotabilă, zic italienii. Nu există plafon, ci doar o bară roll-over, pentru siguranţă. Întreaga structură a maşinii e realizată din fibră de carbon, iar părţile exterioare ale caroseriei sunt făcute din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP).
Veneno Roadster vine şi cu un substrat tehnic delicios. Imensul motor V12 de 6.5 litri produce aici 750 cai-putere, capabil să acceleze supercarul de la 0 la 100 km/h în doar 2.9 ecunde! Viteza maximă urcă la tocmai 335 km/h, iar dacă e să ne gândim că întreaga maşină cântăreşte 1,490 kg, atunci Veneno Roadster vine cu un raport
de 1.99 kg pentru fiecare
cal-putere! Sau, dacă e
să fim mai zgârciţi, atunci
trebuie să constatăm că
Veneno Roadster vine cu
un raport de 4,400 euro
per cal-putere, fără taxe!
PiataAuto.mdIlie Toma
2
3,028
GALERIE FOTO (8 IMAGINI)
COMENTARII (19)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 21 Octombrie 2013 - 13:19
De rușine, de cuplul motor maxim, nu au pomenit
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 21 Octombrie 2013 - 17:03
Masina asta este doar un moft si atat...........pe ce vor astia 3.3 mil de euro ? Pe un Aventador putin modificat care arata grotesc si cel mai probabil merge ca Aventador ? In afara de spate care e acceptabil nu vad ce ar putea fi frumos la el. Si gratis sa il primesc, as alege sa il vand
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 21 Octombrie 2013 - 17:55
Stau si ma gindesc: La ce mi-ar prinde bine asa masina...?
0
1
Vetrici
Chişinău
la 21 Octombrie 2013 - 21:47
si de banii care o sai incasezi sati cumperi un creier, poate o sa incepi a gandi uneori.
toate masinile de genul Lambo sau Ferari sunt un moft, sunt pentru cei care au bani si doresc sai cheltuie.

Eugen0... cand dupa o perioada buna la bursa(de valori) si castig de catevai zeci sau chiar si sute de milioane - astai masina pentru zilele de odihna. cu zambetul pe buze pina la urechi iesi pe strada sau pe un circuit si primesti placere.
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 21 Octombrie 2013 - 22:58
@Vetrici, Dupa limbaj, reprezinti clientela specifica acestei pocitanii :

vulgara si de prost gust !


Eu, unul, incerc de ceva vreme sa ma abtin de la a mai lua in deradere formele diverselor caroserii si nu dintr-un motiv securitar, in speta de a evita "contre" inutile pe PA cu "amicii" mei, ci pentru ca pur si simplu exista echipe desemnate de grafica (hai sa nu-i mai zicem "design", bine?! --- m-am saturat de atatea englezisme pro-globalizare...sau putem folosi sintagma "desen tehnic", caci aceasta materie se aplica, de fapt si de drept, in companiile auto!), care, desigur, raspund pentru rezultatele lor in fata superiorilor ierarhici. Creatiile acestor profesionisti pot fi de calitate sau nu, atat in ochii amatorilor din afara, cat si in opinia avizata a auditorilor din interior! Cel putin privita din spate, aceasta masina imi creeaza impresia brutala a unor...fiare contorsionate, a unui ansamblu fara noima, care nu exprima nicio idee armonioasa.
1
0
Vetrici
Chişinău
la 22 Octombrie 2013 - 08:54
Robert...treb sa mai dai friu emotiilor, nu numai creierilor.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 Octombrie 2013 - 13:44
VETRICI:
hmhm....eu nu numesc placere aia cind vad in fața mea un turomettu cu linia rosie la 9000RPM, da nu inca sa aud un sunet scremut din evacuare.....
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 22 Octombrie 2013 - 13:44
VETRICI:
hmhm....eu nu numesc placere aia cind vad in fața mea un turomettu cu linia rosie la 9000RPM, da nu inca sa aud un sunet scremut din evacuare.....
0
0
Mihail
Chişinău
la 22 Octombrie 2013 - 21:51
daca e sa ne gindim la citi miliardari sint in lumea asta .... putea sai pue si un pret de 10 mln..... oricum se vindeau .... pentru ca un miliardar no sasi cumpere niciodata o masian de 100 mii euro.... ii ca ca cum tiai lua un zaz de 200 euro....

si pe linga asta aceste masine edtiii limitate sunt si un mod sigur in care sa investesti ..... la cum stau lucrurile la momentul de fata cind nui sigur nici aurul nemaivorbind de dollar sau euro .... atunci....
0
0
Vetrici
Chişinău
la 23 Octombrie 2013 - 09:37
Eugen0 - daca nu vrei sa auzi sunetul motorului ia-ți un PRIUS împreuna cu Robert, ambii sunteți amatori de mașini fiabile.
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Octombrie 2013 - 14:48
VETRICI:
1. Exista o diferenta intre mine si Robert, pe care tu nu o stii
2. Habar nu-ti tuna prin cap, ce numesc eu "sunet de motor"...daca imi spui sa-mi iau PRIUS.
3. Repet - daca crezi ca țiuitul la 9000RPM, asta e sunet....imi pare rau...asta e scrematura, nu sunet...
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Octombrie 2013 - 14:52
VETRICI:
Un 572HEMI/Big Block sau un 632HEMI/Big Block , la 4000RPM, iți astupa scrematura asta aiurita V12 la 9000RPM....și nu vorbesc doar de intensitatea sunetului, dar și de "cit de ragusit" o sa sune....malolitrajca V12
0
0
Vetrici
Chişinău
la 23 Octombrie 2013 - 17:32
Eugen0.... nu depinde de motor ci de sistemul de esapament, tu crezi că Hemi corespunde cu ceva standarde Europene, pe cand producătorii de pe batrinul continent sunt impusi să facă asta, plus că o masina de curse nu poate sa sune ca un ZIL.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Octombrie 2013 - 19:11
Evident, si sistemul de evacuare are, DAR 100% , daca instalam aceeasi evacuare EXACT ACEEASI pe un motor de 10 litri V8 (facut in stil AMERICA) si instalam pe un 6.3-litri, sunetu nu o sa fie acelasi.

HEMI corespunde cu standartele....ai auzit de 1000CP V8 HEMI STREET LEGAL ??

PS:Americanii sunt MAI DESTEPTI decit europenii ca ei NU pun taxa pe VOLUM, ci pe CONSUMUL DE BENZINA!!!
Paremi-se daca ai mai PUTIN de 14MPG , platesti asa numitul "gas guzzler tax"....indiferent de VOLUM
0
0
Vetrici
Chişinău
la 23 Octombrie 2013 - 21:25
sigur, detaliul principal intr-un motor este sunetul?....
pls
si atunci dar, de ce nu merge si in Europa? pentru ca in UE se ia taxa pe cai putere si nu pe Volum, asta la noi se ia taxa pe volum.....
si de ce Hemi nu da motoare pentru curse? sa vada cat sunt de competenti in domeniu?
sunt motoare bune nu neg, fiecare motor este setat pentru un anumit segment de clienti. de asta careva are iPhone, iar cineva inca crede in Nokia sau Siemens.

no offense
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Octombrie 2013 - 23:22
Hmhm --- de ce nu fac HEMI motoare de curse ? :D Daca tu nu stii, asta nu inseamna ca ei nu fac :D ...
Motoarele de pe dragsteri ce crezi ca sunt ? De origine Ferrari sau Lamborghini sau Bugatti sau Pagani ?? Nuuuu nene is pe baza de "the elephant" -- daca stii la ce ma refer....și is motoare normale, nu superpatrate, ca la acele enumerate mai sus..

Adica vrei sa spui ca masinile americane-s pentru oameni saraci, de mina a III-a, da ? haha ...haios...
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 23 Octombrie 2013 - 23:24
Depinde, daca vreau sa ma fudulesc , imi cumpar masini fițoase, ca ele
Arata...dar daca vreau sa rup asfaltul....

Eu nu am zis ca totu consta in sunet....dar am zis ca e enervant sa auzi "tîrtîitul" de la motor high-revving
0
0
Vetrici
Chişinău
la 24 Octombrie 2013 - 12:21
Drag Racing-urile nu sunt curse de anduranță, și ele sunt la fel de stabile ca Plutoniul în stare pură, una două și fac niște artificii și baloane de foc. unde sunt motoarele la 24 de ore La Mans sau macar campionate ca DTM, F1?
calitatea asamblărilor și materialelor mașinilor americane nu este cea mai bună, nu spun ca sunt pentru săraci, ele nu se cumpără în UE pentru că lasă de dorit față de mașinile europene.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Octombrie 2013 - 14:05
Eu nici nu am spus ca sunt curse de anduranța. Apropo, la DTM sau la LeMans, nu stau motoarele pe care le vezi tu pe masini de strada, masinile alea is adaptate, dar eu vorbesc de masini care pot fi conduse zi de si, dar si la curse (de strada)...americanii au motoare de peste 1500 cai putere, care pot fi conduse zi de zi. Street legal

Formula 1 ? Bravo lor ca nu au baga motoare pe F1 !!! (Explic aparte daca trebuie)

Ce inseamna "lasa de dori fata de masinile europene" ?
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!