Peugeot 2008 cucereşte clienţii în toată lumea. Acum e încrezut că-i va cuceri şi pe cei din Moldova!
4 Septembrie 2014, 16:54
Distribuitorul oficial Peugeot în Moldova, compania AUTOCONCORD, a dat astăzi startul unei campanii promoţionale vaste pentru noul crossover Peugeot 2008, testat în această vară de redacţia noastră. Francezii de la Peugeot, dar şi distribuitorul din Moldova, sunt convinşi că noul crossover va cuceri publicul ţării noastre, iar 2008 va deveni în scurt timp cel mai popular model în ţara noastră! Cu ocazia startului campaniei promoţionale, cei de la Peugeot Moldova şi-au dorit să
le transmită tuturor celor interesaţi informaţii detailate despre esenţa noului model şi deliciile pe care le aduce, iar noi le oferim mai jos oportunitatea publicării acestor informaţii pentru Dvs. Dacă nu aveţi răbdare să ajungeţi cu lectura până la
sfârşit, daţi mai bine fuga în showroom-ul Peugeot din Chişinău, pe bd. Dacia 55, şi probaţi noul Peugeot 2008 pe propria piele! Spuneţi că sunteţi un vizitator PiataAuto.md şi veţi beneficia de un test drive prioritar cu noul crossover!
Reproducem mai jos infromaţiile detaliate despre noul Peugeot 2008, pregătite de cei de la Peugeot Moldova pentru Dvs.:
Cu modelul 2008, marca valorifică succesul obținut cu Peugeot 3008 și astfel crează o ofertă inedită de automobile în segmentul B. Peugeot inovează prin crearea primului crossover urban ușor, interesant și care oferă o experiență de conducere îmbunătățită prin:
- Un habitaclu inovativ, structurat în jurul unui volan mic, ce combină panoul de bord și touch-screen-ul de înaltă calitate, menținând astfel strategia de produs a mărcii; - Un comportament dinamic sinonim relaxării, grație expertizei Peugeot în materie de manevrabilitate și comportament rutier;
- Libertatea de a rula pe teren mixt, grație gărzii la sol înalte, protecției și funcției Grip Control. Cu modelul 2008, marca a obținut modelul care să-i garanteze poziția de lider în segment în Europa și care va câștiga noi clienți în Asia și America Latină, spune Maxime Picat, Director General, Automobiles Peugeot.
Un concept internațional
Pe toate continentele, lumea se schimbă, devine ,mai urbanizată. Noua generație de oameni iubeşte orașul în egală măsură în care și-ar dori să scape de el. Dinamic și flexibil, ei se schimbă constant de la o configurație la o altă viață. Indiferent de continentul pe care se află, ei sunt în căutarea de produse care să le îmbunătățească imaginea și să le încânte viața. Cu aceste lucruri în minte, brandul a dezvoltat un crossover care combină o experiență unică de conducere cu un design puternic și beneficii în utilizare, care face față provocării și se integrează perfect în trei zone geografice diferite: Europa, Asia și America Latină.
Un design unic, pentru un teritoriu nou
2008 reinventează standardele vehiculelor de volum mare pe segmentul de autoturisme mici. Alura stilistică puternică îi consolidează identitatea, optimizănd volumul și plăcerea condusului.
2008 are abilitatea de a fuziona cu ușurință în culturile din întreaga lume, propunînd un design ce poate depași
Cu un șasiu ridicat, 2008 vine echipat cu anvelope Mud&Snow și jante din aliaj la 17 ţoli, cu finisaj mat. Forma deosebită a conturului arcadelor roților conferă modelului 2008 o atitudine de forță. Spoilerele negre și pragurile îl protejează, la fel ca și panourile față și spate din oțel cu ornamente laterale cromate.
Partea frontală adoptă noile coduri stilistice ale Peugeot. Sculptate cu multă finețe, liniile capotei sugerează luminozitatea, forța și siguranța 2008-ului. Grila fluidă se evidențiază prin rafinament și forță. Cu un design deosebit, aceasta se integrează
perfect caroseriei, pentru a evidenția aspectul felin. Acesta este accentuat și de luminile diurne de tip LED. Capota și aripile sporesc senzația de siguranță, precizie și forță, în pofida greutății reduse.
Grip Control, pentru o tracțiune optimizată
Sistemul brevetat de către Grupul PSA optimizează tracțiunea în condiții de aderentă slabă. Garda la sol de 16 cm este completată de sistemul de tracțiune inovator, de anvelopele Mud&Snow fixate pe jantele cu un design deosebit, ce combină
nuanțele strălucitoare cu cele mate.
Versatil și flexbil, sistemul Grip Control permite adaptarea la tipul de teren întâlnit, acționând asupra roților față, la
comanda conducatorului auto. Într-adevăr, acesta poate selecta în orice moment din modul Standard tasta integrată în consola centrală pentru: Zapadă, Off-Road, Nisip, ESP Off.
Peugeot 2008 oferă de asemenea siguranță la cel mai înalt nivel. Toate
versiunile crossoverului 2008 sunt dotate cu ESC, decuplabil până la 50 km/h și care combină mai multe funcții: ASR- sistemul de control al tracțiunii; CDS- controlul stabilității; EBA - asistență la frînarea de urgență; EBD - distribuirea electronică a forței de frânare. Pasagerii sunt protejați de un set de 6 airbaguri.Despre siguranța modelului, vorbesc și cele 5 stele luate la testele EuroNCAP.
O gamă eficientă de motorizări
Grație design-ului, siluetei aerodinamice și gamei extinse de motorizări, consumul de carburant se reduce pînă la 3.8 l/100 km, obținându-se astfel un nivel al emisiilor de doar 98 g/km CO2.
Expertiza și inovația tehnologică a Grupului - introducerea sistemului Stop&Start la motorizările pe benzină, Diesel e-HDi, noua generație de motoare în 3 cilindri pe benzină - poziționează modelul 2008 drept lider pe segmentul său, combinând cu succes protecția mediului și plăcerea condusului.
Noua generație de motoare pe benzină în 3 cilindri
Proiectată în întregime de către PSA, noua gamă de motorizări pe benzină în 3 cilindri și-a dovedit deja eficiența în materie de consum și emisii de CO2.
Din momentul lansării sale, crossoverul 2008 s-a bucurat de un success imens. Vânzările la nivel mondial ale modelului 2008, din
momentul lansării sale (2013) până la sfîrșitul primului trimestru al anului 2014 au depășit 170,000 de unități, iar producția în cadrul uzinei de la Mulhouse a crescut de la 310 până la 860 de unități pe zi. Succesul crossoverului se remarcă și prin numeroasele premii cu care a fost decernat, printre care: - Prestigiosul titlu Auto Europa acordat de Asociația Italiană a Jurnaliștilor din domeniul auto (anul 2013) ; - Premiul Volanul de Aur în categoria SUV-lor, în cadrul concursului organizat de cea mai importantă
revistă auto poloneză (anul 2013); - Premiul Continental Irish Car of the Year decernat în Irlanda, în categoria Small Car de către Asociația Editorilor Auto din Irlanda ; - Eticheta Origine France Garantie. Această etichetă se decernează produselor a căror asamblare finală se face în Franța și care au mai mult de 50% din valoare, produsă la fel în Franța. Această etichetă, prin urmare, garantează consumatorilor faptul că ei procură un produs de origine franceză. Cota de valoare produsă în Franța pentru Peugeot 2008, constituie 73%. - Cele 5 stele la testele EuroNCAP!
Pentru Republica Moldova sunt disponibile următoarele motorizări: 1.2 VTi cu 82 CP având atât cutia de transmisie mecanică, cât și robotizată, în 5 trepte, de asemenea motorizări de 1.6 VTi cu 120 CP și cutia de transmisie mecanică în 5 trepte și automată în 4 trepte.
Prețul crossoverului 2008 începe de la 11,800 euro, pentru nivelul de dotare Access, cu motorul de 1,2 VTi, și 82 CP.
Peugeot 2008. Privește orașul cu alți ochi!
Pentru mai multe detalii vizitați showroom-ul Peugeot, de
pe bd. Dacia 55, sau sunați chiar acum la numărul de telefon 060100130.
De asemenea pentru informații mai detaliate accesați site-ul peugeot.md.
Cu 2 zile in urma m-am programat la un test drive, de pe site-ul lor. Urma ca cineva sa ma apeleze si sa stabilim restul detaliilor. Le-am mai scris azi si pe Facebook. Pana acum nu m-a contactat nimeni. :)
0
0
Peugeot Moldova Autoconcord
Chişinău
la 4 Septembrie 2014 - 17:14
@Petru Amihalachioaie: Tocmai am făcut verificările necesare, într-adevăr am primit solicitările menţionate. Mâine dimineaţă la prima oră vă va contacta neapărat managerul de vânzări şi vă vom oferi un test drive prioritar cu noul Peugeot 2008! Vă mulţumim!
0
0
Petru Amihalachioaie
Chişinău
la 4 Septembrie 2014 - 17:34
Multumesc de feedback. Tin sa mentionez ca am solicitat test cu Peugeot 301. :)