Pentru cei de la BMW mobilitatea electrică reprezintă un curs către un viitor fără emisii, dar ne lipsit de plăcerea condusului, ceea ce au demonstrat modelele electrificate
i3 şi i8. Acum însă, germanii se gândesc la mobilitatea electrică pe două roţi, care de asemenea nu va fi privată de experienţele senzaţionale ale condusului.
Pentru a combina sportivitatea extremă cu electrificarea cei de la BMW Motorrad împreună cu Universitatea Tehnică din Munchen, au elaborat un prototip numit BMW eRR.
Fiind bazat pe motocicleta de categoria supersport BMW S 1000 RR, prototipul eRR a primit un motor electric de o putere nespecificată, care
îi conferă o dinamică extrem de agresivă, lăsând în urma sa donorul S 1000 RR care dispune de un benzinar de 199 CP. În 2014 BMW Motorrad a lansat primul său scuter electric de producţie, numit BMW C evolution, iar cu superbike-ul electric
eRR germanii doresc să demonstreze viitorul electric al motocicletelor supersport, care poate fi la fel de inevitabil.