Diviziunea americană Volvo a testat cu succes noul serviciu de deservire la distanţă cu cheia electronică
19 Aprilie 2018, 09:23
Diviziunea americană a companiei Volvo a anunţat despre finalizarea testelor noului serviciu de deservire la distanţă Pickup and Delivery. Noul proiect al suedezilor prevede un pachet de servicii la distanţă,
precum deservirea tehnică programată, dar şi servicii precum alimentarea cu combustibil şi spălătorie.

Odată cu prezentarea noului Volvo XC40 suedezii au anunţat lansarea
ulterioară a serviciului Pickup and Delivery, prin intermediul căruia clienţii pot solicita deservirea tehnică, alimentarea cu combustibil, dar şi servicii de livrare directă în automobil, fără a fi implicat în proces.
Din momentul lansării Volvo XC40 are inclus sistemul de recunoaştere a cheii electronice, care poate fi predată persoanelor abilitate în serviciul comandat. Prin intermediul aceluiaşi sistem clientul poate solicita transportarea propriului automobil la staţia de deservire tehnică chiar de către angajaţii reprezentanţei Volvo, care vor livra un alt automobil clientului în schimbul celui deservit
pe perioada lucrărilor. În final reprezentantul companiei va livra automobilul proprietarului la locul indicat de acesta şi va prelua automobilul oferit anterior în schimb – totul pentru a economisi din timpul clientului şi de a facilita folosirea serviciilor Volvo. Mai târziu posibilitatea de deservire la distanţă va fi disponibilă în mai multe regiuni a SUA, după care şi în alte ţări.
Anterior în mai multe oraşe americane suedezii au lansat servicii pe baza Pickup and Delivery pentru alimentarea automobilului cu combustibil la distanţă sau pentru servicii de spălătorie. În unele ţări ale Europei clienţii pot comanda livrarea produselor, chiar şi celor alimentare, direct în habitaclul propriului automobil.
Ulterior Volvo va oferi posibilitatea de a achiziţiona modelele sale prin intermediul spaţiului web: clientul va alege modelul şi dotarea potrivită,
iar angajatul Volvo livrează automobilul la locul indicat de client, după care cel din urmă primeşte cheia electronică
de la reprezentant prin internet, or în viitor suedezii planifică să se dezică în totalitate de cheile "tradiţionale".
PiataAuto.mdDenis Godorozea
0
1,683
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!