Volkswagen dezvoltă un nou propulsor 2.0 TDI care să fie utilizat împreună cu un sistem micro-hibrid de 12V

Volkswagen a anunţat dezvoltarea unui nou motor turbodiesel de 2.0 litri TDI, care să fie ulterior utilizat cu sisteme micro-hibride de 12V. Noul motor va fi oferit în mai multe versiuni, cu putere cuprinsă între 136 şi 204 CP. Despre aceasta oficialii Volkswagen au anunţat la evenimentul International Vienna Motor Symposium.
Pe fundalul scandalului Dieselgate, în care chiar Volkswagen a fost protagonistul principal, vânzările automobilelor cu propulsoare pe motorină au suferit o prăbuşire bruscă la nivel global, iar marile oraşe europene analizează posibilitatea de a impune restricţii de circulaţie automobilelor cu acest tip de propulsie. Chiar şi aşa, producătorii auto şi a componentelor auto sunt convinşi că încă este prea devreme ca motoarele diesel să fie pensionate. Astfel, cei de la Bosch au anunţat despre dezvoltarea unui sistem ingenios care să reducă considerabil nivelul emisiilor nocive a motoarelor diesel, ce ar asigura acestora o existenţă sigură pe piaţă pentru încă mulţi ani înainte. De aceeaşi părere sunt şi cei de la Volkswagen – germanii anunţă dezvoltarea unui nou propulsor TDI de 2.0 litri, care în dependenţă de versiunea aleasă va livra între 136 şi 204 CP. Partea cea mai curioasă a noului proiect este cea că acesta va putea fi utilizat împreună cu un sistem micro-hibrid de 12V, alimentat de la un set de baterii Li-Ion, graţie căruia automobilele propulsate de acest motor vor indica un consum redus de combustibil cu un nivel de emisii extrem de scăzut, iar asta indiferent de stilul de condus al şoferului. Noua propulsie va fi disponibilă şi pe alte mărci ale concernului, care utilizează platforma MQB, precum Audi, SEAT şi Skoda. Totodată, germanii au anunţat despre dezvoltarea unui nou motor de 1.5 litri, alimentat cu gaz natural compresat, pe baza unităţii 1.5 TSI.
La acelaşi eveniment germanii au dezvăluit noi detalii tehnice despre viiotare generaţie Golf, care urmează să ajhungă pe linia de asamblare începând cu anul viitor. În special, Volkswagen a dezvăluit că viitorul Golf va fi disponibil cu un sistem micro-hibrid de 48V. Modelul compact va fi chiar primul din gama germanilor, care va dispune de noul sistem, iar ulterior acesta va fi disponibil şi pentru alte modele a concernului.
La baza sistemului care va debuta cu noul Golf 8 va sta un generator/starter de 48V şi o baterie de 48V cu o capacitate şi dimensiuni reduse, iar graţie sistemului automobilele vor putea să ruleze în regim de croazieră cu motorul cu ardere internă oprit. Mai mult decât atât, sistemul va fi folosit şi în momentul pornirii din loc a vehiculului.
0
2,254
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!