Volvo a rezumat rezultatele activității sale în primele 5 luni al acestui an și a raportat despre o creștere a vânzărilor cu 13.6%, comparativ cu aceeași perioadă al anului trecut, continuând, astfel, creșterea pe piață începută acum 4 ani mai devreme, sub patronajul celor de la Geely.
În primele 5 luni al acestui an suedezii au comercializat circa 253,000 automobile la nivel global, o cotă de 10% dintre acestea fiind comercializată în Europa, unde cele mai solicitate sunt SUV-urile din gama suedezilor. Anterior, Volvo anunța despre decizia de a crește producția modelului XC40, dată fiind cererea mult peste așteptările anterioare ale companiei.
Astfel, după o creștere de 28% a profitului operațional în 2017, comparativ cu anul precedent, de la începutul anului curent și până în prezent Volvo a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 13.6%. Totodată suedezii subliniază, că creșterea este aproape uniformă pe toate piețele, unde sunt comercializate automobilele Volvo.
Mai devreme Volvo anunța despre o scădere a interesului pentru modelele cu propulsoare diesel din partea cumpărătorilor europeni, care tot mai mult optează pentru propulsia hibridă. Având în vedere acest fapt, suedezii și-au stabilit o țintă îndrăzneață pentru anul 2025, ca până la 50% din toate automobilele cu sigla Volvo comercializate la nivel global să dispună de propulsie electrificată.