Premieră mondială: Noul BMW X7! Tot ce trebuie să ştiţi despre el!

După concepte şi confirmări oficiale despre asemenea planuri, iată că a venit şi momentul în care bavarezii lansează noul BMW X7, cel mai mare SUV din gama BMW, menit să concureze cu titani precum Mercedes-Benz GLS şi Land Rover Range Rover. Haideţi să-l descoasem, deci, punctat şi în esenţă pe noul BMW X7 şi să vedem ce aduce el în lumea SUV-urilor.
În primul rând, deşi e un BMW uriaş, menit să ofere 7 locuri decente la bord, noul X7 se poziţionează tot ca un Sport Activity Vehicle, adică SAV, care şi SUV-urile de talie mai mică din gama BMW, sugerându-ne cumva că ar trebui să ne impresioneze cu o ţinută de drum similară. Eh, la asemenea dimensiuni uriaşe e mai greu să se realizeze asta, însă noul BMW X7 vine cu suspensie pneumatică pe ambele punţi, amortizoare adaptive şi o arhitectură menită să ajute la îndeplinirea acestui deziderat.
Noul BMW X7 e uriaş. De-a dreptul uriaş. Măsoară 5,151 mm lungime, cam cât o Seria 7. Are exact 2 metri lăţime şi 1.80 metri înălţime, iar ampatamentul de 3,105 mm îl califică din nou în liga celor mai mari limuzine. În faţă, grila uriaşă e cea care-l va distinge imediat pe drum, în acest caz cea mai mare grilă a unui BMW vrând să facă, parcă, asociere că avem de-a face cu cel mai mare model BMW. Farurile LED sunt standard pe noul X7. Opţionale vor fi doar farurile laser, care pot lumina pe o distanţă de până la 600 metri în faţa maşinii.
Pe lateral maşina are zone vitrate foarte mari, gândite pentru plăcerea călătoriilor lungi, or, de obicei, proprietarii unor asemenea modele obişnuiesc să se aventureze deseori în drumeţii de distanţă lungă. Bavarezii nu s-au zgârcit nici la jante – cele de 20 de ţoli vor fi standard, în timp ce mărimile de 21 şi 22 de ţoli sunt opţionale.

Designul exterior e impunător, nu-i aşa? Noul X7 emană clasă, statut, dimensiuni dominante – exact ceea, de ce ar avea nevoie un SUV de asemenea dimensiuni, iar acum concurenţii vor mirosi mai atent terenul, pentru că-n liga lor tocmai şi-a făcut lor un nou model cu pedigree bavarez!
Interiorul îi alintă pe ocupanţi cu forme generoase şi materiale exclusiviste, de genul celor de pe Seria 7, doar că aici se simte o reducere a complexităţii hi-tech la prima impresie, în favoarea suprafeţelelor mari de lemn clasic şi o ergonomie mai puţin complicată. Însă, dincolo de prima impresie, noul X7 e cel puţin la fel de dotat cu tehnologii şi tot soiul de sisteme inteligente, ca şi o Seria 7, doar că le ascunde mai discret.
Şi dotările standard sunt generoase, X7 venind tapisat cu piele, cu sistem de climatizare pe 4 zone şi chiar şi acoperişul panoramic! Da, da, plafonul panoramic oferit standard! Opţionalele sunt de-a dreptul bune de alintat – precum sistemul audio Bowers & Wilkins sau sistem de entertainment pentru locurile spate.
Fireşte, la bord există 3 rânduri de scaune. Iar din imagini BMW încearcă să ne convingă că cel de-al treilea rând oferă un spaţiu mai mult decât decent, inclusiv pe înăţime. Cu acest rând de scaune ridicat, însă, volumul portbagajului va constitui doar 326 litri, în timp ce o eventuală rabatare a ambelor banchete spate poate ridica volumul de încărcare până la 2,120 litri!
Şi la capitolul motoarelor noul BMW X7 a ales doar variante generoase de pe rafturile inginerilor bavarezi. Într-un cuvânt, doar motoare mari şi potente. Cel mai „accesibil” motor pe benzină va fi unul de 3.0 litri, cu 6 cilindri în linie, sub capota motorizării xDrive40i, acesta livrând 340 CP. Va exista şi un motor V8 de 4.4 litri sub capota lui xDrive50i, de 462 CP, însă, din păcate, clienţii europeni nu vor avea parte de această bijuterie delicioasă, din cauza restricţiilor la emisii...
Amatorii de motorizări diesel vor putea alege între un xDrive30d de 265 CP şi un diesel triturbo M50d de 400 CP. Toate motorizările promit un dinamism pe măsura ADN-ului bavarez, cu timpi de acceleraţie de la 0 la 100 km/h situaţi între 7.0 secunde pentru versiunea xDrive30d şi 5.4 secunde pentru xDrive50i.
Bavarezii n-au anunţat deocamdată preţurile noului model, dar cu siguranţă, dacă vreţi să fiţi printre primii proprietari ai unui BMW X7, puteţi da deja fuga în cel mai apropiat showroom BMW pentru o pre-comandă. Ce spuneţi, vă place noul BMW X7?
0
6,473
GALERIE FOTO (25 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!