Record absolut de autonomie stabilit cu un Tesla Model 3: electromobilul a parcurs peste 2,700 km în 24 ore

Deși cuceresc tot mai mult teren pe piața automobilelor la nivel mondial, electromobilele nu sunt capabile să înlocuiască în totalitate modelele tradiționale echipate cu motoare cu combustie internă, or principalul dezavantaj al modelelor eco-friendly este autonomia redusă și durata de încărcare a bateriilor, motive din care electromobilele sunt mai puțin practice pentru călătorii la distanțe lungi în afara orașelor. Chiar și așa, lansarea modelelor noi, cu baterii cu o capacitate mai mare, și dezvoltarea infrastructurii cu stații de încărcare rapidă tot mai răspândite tind să excludă aceste probleme din ecuație.
Este și cazul electromobilului Tesla Model 3, care a intrat cu dârzenie pe piață și a cucerit atenția clienților, ce-și doresc un electromobil cu o autonomie mai mare, dar și persoanelor ce nu analizau anterior achiziția unui electromobil. Având un preț similar cu modelele premium de aceleași dimensiuni, dar dotate cu motoare cu combustie internă, Tesla Model 3 este capabil să ofere și o autonomie excelentă în rândul electromobilelor, fiind capabil să parcurgă până la 500 km cu un singur plin în interpretările de top Long Range.

Un nou record de autonomie cu Tesla Model 3 a fost stabilit de vlogger-ul Bjorn Nyland, ce deține un electromobil american în varianta Long Range cu tracțiune integrală – entuziastul originar din Norvegia este un mare fan al mărcii americane, și a deținut anterior și alte modele din gama Tesla, precum și un Model X. Cu noul sedan compact Nyland a reușit să stabilească un record absolut în rândul electromobilelor, reușind să parcurgă 2,781 km în doar 24 ore. Ei bine, sedanul american în varianta Long Range poate asigura o autonomie de circa 500 km, iar pentru a cuceri o distanță de până la 5 ori mai mare Nyland a ținut să-și încarce electromobilul la stațiile de încărcare rapidă din Europa.
În aventura sa, Bjorn Nyland nu a încercat să stoarcă o autonomie maximă din electromobilul său, circulând la limită cu un tempou lejer și fără pasageri sau bagaje la bord. Dimpotrivă, vlogger-ul a ales un traseu format predominant din autostrăzi și autobahn-uri, iar la viteze mari electromobilele, de regulă, indică și un consum de energie mai mare. Viteza medie cu care a fost parcursă distanța-record a fost de 115 km/h. Ca sursă de încărcare Bjorn Nyland a folosit stațiile de încărcare rapidă Ionity, răspândite în Europa (proiect lansat de BMW, Daimler, Ford și Volkswagen).

Cum a fost stabilit recordul și cum a fost parcurs traseul de peste 2,700 km prin Europa puteți urmări și în materialul video de mai jos.
0
3,115
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!