Tesla investeşte cel mai mult pe cercetare şi dezvoltare dintre producătorii auto şi zero pe publicitate

29 Martie 2022, 11:21
Redacţia PiataAuto.md
Avându-l pe Elon Musk la cârma pe companiei, Tesla e cunoscută de ani buni ca o companie care nu investeşte nici un dolar în publicitate, iar la un moment dat până şi departamentul de PR fusese dizolvat. Se pare că Elon Musk e convins că un produs bun e mai mult ca orice reclamă, iar şarmul lui personal îl ajută să facă toate lansările şi planurile cunoscute. Iar acum un studiu independent al companiei StockApps relevă şi faptul că Tesla are de departe cele mai mari investiţii în cercetare şi dezvoltare a produselor noi.
Studiul a calculat investiţiile în cercetare şi dezvoltare (R&D) per automobil vândut, iar cei de la Tesla cheltuie 2,984 dolari SUA per fiecare automobil vândut. Suma e aproape de 3 ori mai mare decât media industriei, care e de circa 1,000 dolari pe automobil. Spre exemplu, Ford investeşte 1,186 dolari per automobil, Toyota 1,063 dolari, GM — 878 dolari, iar Chrysler — 784 dolari.
Acest studiu a fost făcut în paralele cu investiţiile în publicitate. Tesla are 0 dolari per automobil, în timp ce Ford cheltuie 468 dolari, Toyota 454 dolari, iar GM 394 dolari. Chrysler cheltuie 664 dolari pe publicitate ca să poată vinde un automobil.
0
608
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!