Pagina principală
Anunţuri auto
Cumpăr vând
Ştiri
Teste drive
Automobile noi
Club
Magazin auto
Service A-Z
Kia Quoris
6 Iulie 2013
Oh, sfinte, ce e asta? E un BMW Seria 7, un S-Class sau un A8 cumva? E o Kia? S-a apucat Kia de producţia limuzinelor? Ce-o fi fost în capul lor? Până vreo 10 ani în urmă Kia era sinonimul unei maşini absolut bugetare, de o calitate bunicică. Mai târziu, calitatea a crescut şi fiabilitatea a devenit una incredibil de bună. Dar asta pare a fi prea de tot – o limuzină de lux cu marca Kia pe capotă? Le-o fi părut şefilor Kia că e timpul să transforme brandul lor într-unul premium? Sau e un alt experiment sortit eşecului de vânzări, precum
Volkswagen Phaeton, mai vechiul Peugeot 607 sau şi mai vechiul Opel Senator / Omega... Unii şi-au învăţat lecţia – mărcile la preţ raţional nu au ce căuta în segmentul limuzinelor de lux, chiar dacă pe ingineri i-ar duce capul să construiască un automobil din acel segment. Alţii însă, abia încearcă marea cu degetul...
Să vedem, deci, ce au creat coreenii sub numele de Kia Quoris, model cunoscut în unele ţări şi drept Kia K9. E ăsta din punct de verere ingineresc, tehnic şi din cel al echipărilor un adevărat rival pentru renumita triadă germană? Şi, mai ales, are Kia şanse să reuşească într-un asemenea segment de vârf?
Prezenţă controversată

Ne-am obişnuit să râdem cu dispreţ
de clonele chineze, de maşini care
imită formele unor modele deja
renumite la scară globală. Dar prin
faza clonărilor au trecut cândva şi
coreenii şi chiar japonezii. E simplu,
atunci când eşti un novice într-un
domeniu şi încă nu te prea pricepi la
treabă, nu-ţi rămâne decât să copiezi
de la alţii, încercând să mai nuanţezi
un pic creaţia, pentru a nu face o copie de-a dreptul la indigo. Dar ştiţi voi,
copierea dintr-o singură sursă e plagiat, pe când copierea din multe surse înseamnă „cercetare”...

Anume cercetare pare să fi făcut designerii Kia atunci când au conceput noul Quoris, dar Peter Schreyer, şeful de design Kia şi acum şi preşedintele al mărcii, e un designer prea talentat încât să se arunce în clonări. Astfel,
cei de la Kia au preluat doar elemente puternice şi bine recomandate de pe alte modele de lux, atât la interior, cât şi la exterior, încadrându-le în filosofia deja bine conturată a mărcii Kia.

Nimeni nu poate nega, probabil, că partea frontală a lui Quoris aduce foarte mult cu actualul BMW Seria 7. Noroc de grila frontală unită, în stil Kia, că dacă s-ar separa grila, atunci asemănările ar fi izbitoare. Şi totuşi, coreenii au mers mai departe şi i-au zădărât de-a binelea pe germani,
montând în blocurile optice faţă
LED-uri de tip matrice, pe care alţi
producători abia le anunţă ca o
tehnologie proaspăt dezvoltată, ce-şi
va face apariţia în viitor. Pe baza
intensităţii diferite a componentelor
lor, acestea pot direcţiona fasciculele
de lumină cu diferită intensitate în
diferite zone simultan ale câmpului
vizual! Nici măcar noul
Mercedes-Benz S-Class nu vine
cu aşa ceva!
Privită din lateral, silueta lui Quoris
nu mai aminteşte de eventuale
asemănări, ci mai degrabă respectă
stilul propriu al mărcii coreene, dat de
sora mai mică – Optima. Linia
plafonului coboară fluid spre spate,
culminând într-un portbagaj bine
profilat, dar în acelaşi timp foarte elegant. Kia Quoris e disponibilă într-o singură variantă de ampatament, dar acesta se află undeva la mijlocul dintre o limuzină germană cu ampatament standard şi una cu ampatament alungit.
Kia Quoris are deci, un aer de maşină luxoasă, cu o eleganţă discretă, fără excese, şi mai degrabă cu un accent spre hi-tech şi o interpretare de viitor a luxului. E o combinaţie de impresii şi calităţi pe care şi-o doresc mulţi producători, şi Kia a reuşit să o realizeze cu brio aici.
Interior. E asta o Kia?

Inspiraţiile de „cercetare”, de care vorbeam mai sus, se observă şi mai mult în micile detalii ale habitaclului. Levierul transmisiei automate e unul absolut analogic celui de pe modelele
BMW, comenzile de reglare a scaunelor sunt absolut similare celor de pe modelele de top Mercedes-Benz, iar logica comenzilor sistemului multimedia, de pe tunelul central, e inspirată de la Audi, cei drept într-o măsură mai mică. Nici granzii de la
Lexus nu au fost cu totul uitaţi, cortina spate, poziţionată alăturat lunetei, funcţionează într-un mod similar – la fiecare cuplare a transmisiei în marşarier ea coboară, după care urcă din nou pentru a menţine confortul ocupanţilor de la bord.
Există însă şi soluţii extrem
de originale, care îţi lasă
impresia că sunt chiar mai
reuşite decât cele ale
triadei nemţeşti. Spre exemplu,
volanul beneficiază de o rotulă
simpatică în partea dreaptă, cu
ajutorul căreia se poate naviga
rapid şi eficient prin comenzile
sistemului multimedia. Noi am
încercat-o şi am avut impresia
că este cu mult mai intuitivă şi
rapidă în operare decât multe
alte concepte ale concurenţilor.
Aerul de hi-tech din afară este completat cu o listă incredibil de lungă de tehnologii de ultimă oră, care s-au regăsit la bord. Cadranele de bord au afişaj digital, dar de o calitate grafică foarte bună. Display-ul imens de pe planşa de bord afişează imagini din jurul maşinii, pe perimetru complet, acestea fiind filmate de patru camere video exterioare. Sistemul de climatizare este unul tri-zonal, iar aerul care pătrunde la interior este purificat suplimentar. Scaunele oferă atât încălzire, cât şi ventilare, inclusiv
cele spate. Speteaza banchetei spate îşi poate schimba unghiul, iar odată cu el se mişcă şi zona şezutului, pentru un confort maxim. Pasagerii spate beneficiază şi de două display-uri enorme pentru a putea urmări eventuale filme în călătorii lungi, iar cei mai iniţiaţi în tehnologiile noi îşi vor putea forma chiar o conexiune internet mobilă la bord.
Nu au fost omise nici dotările de asistenţă la condus, prezente astăzi în segmentul de vârf al lumii auto – precum radarul activ, cu ajustarea automată a vitezei în funcţie de traficul din faţă, frânarea automată de urgenţă la sesizarea pericolului unui impact, avertizarea despre existenţa unui automobil pe banda alăturată în zona oarbă şi chiar proiectarea informaţiilor esenţiale pe parbriz, cu renumitul head-up display. E interesant că avertizările de siguranţă sunt de asemenea proiectate acolo, spre deosebire de
concurenţii germani. Ajungând aici cu enumerarea doar a celor mai impresionante tehnologii de la bord, e firesc să ne ciupim de faţă şi să ne întrebăm dacă nu visăm cumva. E asta cu adevărat o Kia?

E pur şi simplu incredibil ce a putut face, practic din prima, un producător
coreean cu ambiţie. Aflându-te la bordul lui Kia, fie că eşti pe unul din scaunele faţă, sau pe cele din spate, nu simţi câtuşi de puţin că nivelul de confort ar fi cumva mai mic decât cel din maşinile germane concurente. Mai mult ca atât, Kia Quoris are o suspensie chiar niţel mai moale la abordarea denivelărilor, fapt care îi sporeşte şi mai mult confortul de la bord. Izolarea acustică e una absolut admirabilă, iar materialele aplicate
aici sunt demne de clasa la care pretinde. O mică excepţie o face plasticul negru de pe plansa de bord, cu rol de inserţie, în locul căruie s-ar cere o inserţie fie de lemn, fie de aluminiu mat. Dar e un specific al exemplarului testat de noi, clienţii pot opta şi pentru lemn în acea zonă. Per total, însă, Kia Quoris merită o notă maximă pentru execuţia habitaclului.
Senzaţii în condus. Mai mult confort, sportivitate bine dozată.

Ei bine, în senzaţii de condus Kia Quoris se distinge ceva mai mult de concurenţii germani şi japonezi. La rularea pe drumuri cu o textură
excelentă, maşina vă va îmbăta de-a binelea cu un nivel grandios de confort şi plutire deasupra carosabilului. Da, să nu uităm, Kia Quoris e dotată cu suspensie pneumatică!

La survenirea texturilor imperfecte ale carosabilului, Kia Quoris le înghite foarte bine, fără a lăsa sunetele nedorite să pătrundă la interior. Suspensia bine calibrată îşi face treaba silenţios, asigurând confortul neîntrerupt la bord.
Micile carenţe în ţinuta rutieră se fac vizibile în virajele cu textură în denivelări. Sporirea forţelor laterale cărora suspensia trebuie să le facă faţă şi prezenţa gropilor sau a denivelărilor, e o combinaţie care nu prea place suspensiei lui Quoris şi maşina trece ceva mai zgomotos peste un astfel de peisaj, lăsând textura asfaltului să fie transmisă şi
în senzaţiile din volan. Pe un
carosabil bun, însă, Quoris va
administra reuşit forţele laterale ale
unui viraj puternic şi îl va trece fără
mari bătăi de cap. Totuşi, se simte
că cei de la Kia nu şi-au dorit
neapărat să-i urmeze pe germani
în dozarea un pic excesivă a
sportivitării, ci au preferat să
menţină accentul pe confort.
Calitățile dinamice sunt asigurate de un motor V6 pe benzină, de 3.8 litri, care dezvoltă 290 CP şi 358 Nm, cuplat la o transmisie automată cu 8 rapoarte. Dacă transmisia propulsează imediat modelul coreean printre liderii segmentului datorită numărului de trepte şi modului ireproşabil de operare, atunci unicul motor pe benzină V6 dă mult mai
puţin spaţiu de alegere pentru
eventualii clienţi, care ar putea prefera
o motorizare diesel sau eventual un
benzinar mai puternic. Se zvoneşte o
posibilă apariţie în următorul an a unui
posibil propulsor diesel de 3.0 litri în
gamă, dar deocamdată V6-ele pe
benzină e unica alegere posibilă pentru Kia Quoris.

Totuşi, dacă vă împăcaţi bine cu această alegere, atunci motorul vă va oferi senzaţii demne în condus, desfătându-vă auzul cu un sunet echilibrat şi rafinat, specific celor mai bune motoare V6 din lume. Elasticitatea bună a acestuia
permite împingerea imediată a
maşinii în acceleraţii chiar şi la turaţii
moderate, iar la urcarea în turaţii toţi
cei 290 cai-putere lucrează la maxim
pentru a propulsa cât mai eficient
greutatea proprie de peste 2 tone a
maşinii. Cifrele oficiale de acceleraţie
de la 0 la 100 km/h dau o valoare de
7.3 secunde şi anume aşa se
simte Quoris – ca un model care
poate oferi acceleraţii foarte
dinamice, condimentate cu graţie, dar
fără a trece în segmentul unor performanţe cu totul radicale. Cutia de viteze automată este cea care operează foarte reuşit în mariajul cu propulsorul de sub capotă, reuşind să menajeze excelent de bine schimbările regimurilor de condus sau pur şi simplu să asigure maşinii
comportamentul dorit. Şi nu uitaţi că Quoris e un model cu tracţiune spate, iar asta îi favorizează foarte mult calităţile dinamice!

Şi mai trebuie să spunem că Kia Quoris e şi un model al naibii de plăcut în condus, pe lângă plăcerea de a sta pe bancheta spate. Volanul îţi dă senzaţii confortabile dar şi foarte informative în acelaşi timp, permiţându-ţi să te simţi foarte antrenat în întregul proces de condus al limuzinei.
Kia Quoris: verdict final.

După o primă experienţă la bordul lui Kia Quoris, rămâi în mare parte cu gura căscată de nivelul la care a putut ajunge producătorul coreean cu această primă limuzină de lux. Dacă avansezi mult de tot într-o analiză minuţioasă vei descoperi că Quoris a preferat să se focuseze un pic mai mult spre confort, în detrimentul sportivităţii niţel excesive cu care ne-au deprins în ultimii ani producătorii
germani – element care pentru unii se va dovedi un avantaj major, iar pentru alţii un mic neajuns. Judecând după calitatea drumurilor noastre, pentru conaţionalii noştri asta ar trebui să fie mai ales un avantaj. Dincolo de această mică dispută, Quoris te fascinează de-a dreptul printr-un confort excepţional la bord, dar şi printr-o listă imensă de dotări de confort şi hi-tech la bord. E adevărat că multe din ele se regăsesc şi la bordul modelelor germane, dar imaginaţi-vă efortul pe
care au trebuit să-l facă cei de la Kia pentru a asigura prezenţa tuturor acestor tehnologii la bordul primei lor limuzine! Şi le-a reuşit! Au creat un model care a integrat cu succes toate ingredientele actuale ale luxului şi confortului suprem din acest segment, creând în acelaşi timp o nouă reţetă, cu un nou gust.

Dar problema e că publicul trebuie obişnuit cu acest nou gust, creat de
Kia. Trebuie invitat să păşească peste bariera psihologică de a se apropia de o Kia ce costă peste 60,000 euro. Da, anume atât costă limuzina coreeană de lux în ţara noastră. Concurenţii germani încep de la peste 65-70 mii, dar Kia mai are şi avantajul de a veni din start echipată aproape până la refuz cu toate dotările posibile. Astfel,
este evident că la bordul lui Quoris obţii o sumă mai mare de calităţi pentru o sumă mai mică de bani în raport cu concurenţii germani sau japonezi, dar trebuie să ai curajul de a urca la bordul maşinii pentru a descoperi aceste calităţi atunci când eşti interesat de achiziţia unei maşini din acest segment. Odată urcat,
raţiunea şi simţurile tale îţi vor spune că Quoris îşi merită din plin alegerea, iar dacă nu te deranjează să le explici ulterior tuturor amicilor de ce nu ai ales un S-Class sau o Seria 7, dar ai
preferat o Kia Quoris, invitându-i şi pe ei la bord să înţeleagă alegerea ta, atunci îţi poţi pune cu curaj semnătura pe contactul de cumpărare a maşinii, pentru că vei avea parte de o perioadă
de experienţe extrem de plăcute în calitate de proprietar.

Instrumente utile:
Comparaţie Kia Quoris vs. concurenţi actuali
PiataAuto.mdIlie Toma
10
5,235
GALERIE FOTO (68 IMAGINI)
COMENTARII (30)
Ion
Chişinău
la 6 Iulie 2013 - 10:50
e frumos, ba chiar foarte frumos.................KIA in general a inflorit cu stilul sau, dar prea tare aduce a Seria 7
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 6 Iulie 2013 - 12:25
OH, felicitari PiataAuto.md, chiar nu ma asteptam la un astfel de test. Pacat ca modelul nu este si in RO, altfel ar fi rupt vanzarile cu acest sedan.
60 k euro pentru o limuzina de segment F ultradotata , chiar se merita. Cand ma gandesc ca la Lexus , numai IS-ul costa 60 k euro versiunea de top. Sau la Mercedes, numai C-ul.Deci DA, as alege Kia cu acesti bani.

4
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 6 Iulie 2013 - 12:30
un pret bun si cu multe tehnologii incluse era de asteptat, altfel nu intri pe piata. Masina poate avea succes prin partile noastre, dar am foarte mari dubii in privinata Europei vestice.
Referitor la high-tech, pot sa-mi imaginez ca efortul coreenilor a constat in cumpararea tehnologiilor de la furnizori (germani, japonezi, americani). Desigur nu exclud ca le-au dezvoltat singuri, dar ma indoiesc.
1
1
Iulian
Floreşti, Moldova
la 6 Iulie 2013 - 19:19
da coreenii copi pardon cercetează bine...
1
1
GRED
Chişinău
la 7 Iulie 2013 - 16:58
Isi merita banii dar nu si numele care vine cu timpul - cam un secol le mai trebe. Stai fara grija Robert ca oamenii cu un milion in cont nu se va uita la el !! Nu va ai rupe nici o vanzare de altfel cum nu a facut-o nici in Rusia!!! Au intrat in acest segment ca sa infrunte timpul nu altceva. Mai fa un research pe site-urile rusesti unde acest Kia se vinde si o sa vezi ca lumea cumpara un S class din salon desi are o vechime de 7 ani de aparitie in fata acestui Kia care oricum jos palaria. In asa segment nu esti tu si nici eu sa ma gandesc daca nu cumva e mai "ieftin" sa procur un Kia decat un Mercedes. Sunt oameni care p-u un telefon mobil sau un ceas (nefiabil cum zici tu) dau cat costa un Camry cu tot cu optionale !!!
2
4
Robert
Bucureşti, România
la 7 Iulie 2013 - 20:31
@Gred, imi pare rau sa o spun dar aici nu ai dreptate. Un om chibzuit oricat de multi bani ar avea el si care nu vrea sa epateze ii va cheltui cu cap.
4
0
GRED
Chişinău
la 7 Iulie 2013 - 22:32
Asa gândește [media]. Poate tu, poate eu ... nu si "ei". Sunt exceptii dar sunt doar exceptii.
Altfel nu sa-r vinde nici telefoane Vertu, si nici ceasuri Piquet, etc.. etc... pana ajungem si aici care prefera si vor prefera un S class in fata lui Quoris.
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 7 Iulie 2013 - 22:37
@GRED asta ramane de vazut, oricum acest Quoris are un pret mai mult decat OK fata de preturile mediocre pe care le cere Lexus sau MB, nu uita ca la ei gasesti la clasa medie 60 k euro, pe cand la Kia iti cumperi o limuzina de clasa F cu acesti bani.
3
0
GRED
Chişinău
la 7 Iulie 2013 - 22:54
Si din nou "muzica". Si din nou gresit ce scrii.
Oamenii astia nu cauta ce e mai ieftin. Ai vre-un prieten sau cunoscut care a procurat un LS sau S class din salon? Ia sa-l intrebi sa vezi daca "data viitoare" va trece pe Quoris?
0
4
Robert
Bucureşti, România
la 7 Iulie 2013 - 23:04
Cu siguranta ar trece pe Quoris daca ar fi disponibil si pe piata din RO, fiindca gandeste-te putin ca la acesti bani ai acxeleasi dotari .Hai cumpara-ti un LSA sau un S cu aceleasi dotari ca si acest Kia ,si cu atatia bani.Multi pe criza vor putea beneficia de acelasi lux,la un pret de achizitie mult mai mic fata de concurenta.Iar un om chibzuit si cu capul pe umeri(desi ma faceti sa cred ca voi nu aveti capul pe umeri) ,tot un Kia k9 ( Quoris) isi va cumpara,stiind ca pretul de achizitie va fii unul mult mai mic fata de concurenta sau chiar (BMW seria 7).Iar masina asta va fi foarte buna pentru un om de afaceri (un business man,un executive),care nu vrea sa epateze,ci care vrea sa aiba o masina luxoasa premium,dar si care sa spuna despre el ca nu prea arunca cu bani.
3
0
GRED
Chişinău
la 7 Iulie 2013 - 23:51
Ca sa nu sa arunce cu banii poate sa-si si un Logan :)
0
3
GRED
Chişinău
la 7 Iulie 2013 - 23:52
sa-si traga si un Logan*
0
1
Mihail
Chişinău
la 8 Iulie 2013 - 00:07
o greseala care ar putea sai coste pe coreeni .... sper pentru binele lor dar nici eu nu cred sa faca ceva cu aceasta masina ..... trebuiau sa faca un fel de "lexus al toyotei" ca cu nivelul de comunicatie de azi isi facea o imagine intrun an cit altiii faceau in 10 cindva.....

masina e de nota 10 din punct de vedere tehnologic,fiabilitatea .....
dar acum sa fiu serios ..... daca as fi milionar miar fi rusine sa am o masina cu aceeasi sigla pe care o poarta si masina unui posibil vecin (cioban de profesie) ....
auzisem cindva ca se faceau unele copiii la ceasuri ca rolex care din punct tehnic erau la acelasi nivel (poate si peste) ca originalul ..... dar pina la urma nu te intereseaza pe tine mecanismu si .....

phaetonul este intradevar un raspuns..... dintrun punct de vedere personal .... nu are concurenti cu cei din clasa sa..... este o masina perfecta ..... dar insigna VW a schimbat prosperitatea in faliment..... astai viata la momentul de fata
0
4
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 01:02
Mai Mihai mai, chiar ai dreptate aici.

@GRED, in primul rand iti multumesc ca mi-ai raspuns la intrebare. Te apreciez pt asta ! Mersi !
In al doilea rand eu m-am referit la o limuzina cu atuuri premium de bussines , ti se pare tie ca Logan-ul este de bussines ? Este un low-cost si atat.
4
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 01:15
Apropo @Mihai, sa spui ca daca ai fi milionar si ai avea avea o masina cu aceeeasi sigla pe care o poarta si masina unui posibil vecin (cioban de profesie) ....este cea mai jalnica afirmatie pe care ai spuso vreodata.

Majoritatea oamenilor isi cumpara masina, pt cum arata si cum te face sa te simti in ea, nu pt ce impresii face sau cat de "jmeker" e proprietaru, insa pt primatele ca unii , conteaza doar badge-ul de pe caroserie, hai ca ma duc sa cumpar un trabant, ii pun badge amg si ti-l vand pe 30k de euro, il cimperi?pomana vere pfff patethic.
Mai lasati flencaneala de 2 lei si recunoasteti ca le-a iesit o masina excelenta! Dotari de 7 stele,design ,,jos palaria'' iti dai si parul de pe cap jos, pretul va fi sigur sub idolul vostru BMW. Si cei care spun ca a copiat seria 7 sa imi spuna si mie, BMW-de ce a copiat Daymlerul si a facut masinile tot cu 4 roti?
3
0
GRED
Chişinău
la 8 Iulie 2013 - 08:53
Cu cat mai multe vor fi cu atat mai bine p-u consumatori.
S-Class
Seria 7
A8
Phaeton
LS
Equus
Quoris
cine mai stie ceva?

E ok e ok! Suntem 7 miliarde deja - tre sa ne ajunga la toti :)
0
3
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 09:31
Vezi ca ai uitat si de Jaguar XJ
2
0
GRED
Chişinău
la 8 Iulie 2013 - 10:16
Da da Jaguar! Sorry :)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 11:57
Hai si un Cadillac la pachet STS/SLS sau mai nou XTS , desi e cam slabut.
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 12:01
SLS-ul mi se pare ca era asemenea cu STS-ul numai ca avea un ampartament marit de asta se numea S '' L '' S , sau poate ma insel eu, oricum erau identice.
3
0
Amator
Chişinău
la 8 Iulie 2013 - 12:55
Majoritatea care is permit masini de 100 mii no sasi cumpere Kia deoarece pentru ei e important brand-ul. Cind ai afaceri ce iti aduce venituri de 500 mii anual si faci parte din gasca care cheltuie lunar cite 5 mii si mai mult cu siguranta vor alege alt ceva.
Insa peste vreo 30 de ani lucrurile se pot schimba.
Cred ca acest automobil poate concura cu E-cass, seria 5, A6, XF care sunt bine dotate si a caror stapini prefera sa se deplaseze pe bancheta din spate.
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 14:51
@Amator,

O sa o iau pe '' jargonul '' tipic al romanesc .

Bei esti nebun ? Si i-a spune matale cum sa concureze cu segmentul E cand el este de segment F ? Bei esti nebun ? Cu xf si E class si A6 ? .......am ras cu lacrimi.
3
0
Amator
Chişinău
la 8 Iulie 2013 - 15:32
Robert_444
Daca ai analiza ce am scris mai sus vei intelege cai eu nu mam referit la segmentul din care face parte ci la pret.
Te asigur ca din toti cei care isi permit o limuzina ( Mercedes, Lexus BMW, Audi, Jagur ) doar 20% vor opta pentru Aceasta KIA.
Nici intrun caz nu vreau sa spun ca nu merita sa concureze dar realitatea este ca multi tin la imaginea sa.
Dar in schimb pret confort poate sa concureze cu segmentul E ( Modele dotate si cu propulsor 3.0< ).
Alegerea va apartine.
1
2
Amator
Chişinău
la 8 Iulie 2013 - 16:10
Referitor la lacrimi ma bucur deoarece e bine cind mai cad niste lacrimi merge procesul de curatire a ochilor
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 16:25
Nick-ul tau spune totul. Chiar ma face sa cred ca esti un amator .Si eu cred ca tu nu ai inteles nimic din ce am spus eu . Pai mai omule cum sa concureze cu segmentul E cand ea este conceputa pt segmentul F? Are platforma de '' nava amiral '' F , tu stii segmentele ? Hai ca ti le spunea nenea Robert :

Segmentul E : Maşini destinate celor care îşi doresc spaţiu şi confort.
Segmentul F :Maşini de lux care oferă tehnologie de ultimă oră şi confort de nivel înalt.

Asta este diferenta dintre clase. Puteai f bine sa asociezi Kia si sa o compari cu alte modele ale segmentului F din marci de volum gen VW Phaetom sau Equus . Asa ar fi sunat altfel.
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 16:28
Nu cumva vrei sa compari si segmentul B cu D ? Chevy Aveo sedan vs Mercedes C class .....ce zici ? Cum suna ?
3
0
Amator
Chişinău
la 8 Iulie 2013 - 16:56
Mias dori să compar anumite persoane cu un bou, dar numi permite educația.
O gindire constructivă oferă succes persoanei pe care o are.

Robert iti doresc mult ca sati poti procura un automobil de 100k si ca sal poti schimba odata la 3-5 ani.
NUMAI BINE!!!
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Iulie 2013 - 18:14
Esti cam limitat din punctul meu de vedere. Te voi lasa sa iti spui parerea, esti prea odihnit sa ma contrazic cu tine. Iar educatia nu imi permite. Numai bine si tie !
4
0
berta
Alba Iulia, România
la 8 Iulie 2013 - 21:33
Numb nuts,iar copiezi expresiile altora si te crezi guru? Esti si odihnit si educat ? Mie, chiar imi place nava asta amiral!
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 9 Iulie 2013 - 21:15
Mucles....
4
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!