Toyota Venza
1 Iulie 2013
Venza este modelul care le face din ochi de mult timp moldovenilor, multe exemplare fiind importate anterior direct din SUA, întrucât până mai ieri modelul nu era disponibil pentru piaţa europeană. Anul trecut, Venza a trecut printr-un proces de împrospătare, iar relaţiile bune ale şefului reţelei de distribuţie Toyota din Rusia cu şefii mărcii japoneze i-au permis
acestuia să-i convingă pe cei de la Toyota că regiunea CSI-ului are nevoie de acest model. Astfel, Toyota a recurs la mici adaptări ale modelului, creând versiunea europeană, care se produce la aceeaşi uzină americană
Toyota ca şi Venza de acolo, dar se vinde doar în Rusia, Ucraina, Moldova şi încă vreo câteva ţări CSI. Iar redacţia noastră a fost prima care a avut ocazia să testeze noua Venza, adaptată regiunii noastre.
Prezenţă impunătoare

Ziceam că modelul le face din ochi de mult timp moldovenilor, şi asta datorită unui design foarte original şi stilat, care poziţionează modelul undeva la
hotarul dintre un break cu capacităţi sporite de trecere, un crossover cu pretenţii moderate de offroad şi un SUV de talie medie. Toyota Venza a furat ce a fost mai bun şi mai plăcut din toate trei segmente şi oferă toate acele calităţi preluate la un pachet unic, care ademeneşte puternic potenţialii cumpărători.
Garda la sol sporită, roţile imense, dimensiunile generoase ale maşinii – toate îţi amplifică plăcerea exploatării maşinii şi percepţiei ei vizuale. Dar noi vă sfătuim să alegeţi o altă culoare
decât argintiul exemplarului din test, nuanţă care îi şterge puternic din frumuseţea designului. Optaţi pentru o culoare mai nobilă – un maro metalizat sau un alb cream – maşina va arăta imediat ca una de statut ierarhic superior, iar la revânzare veţi obţine un preţ mai bun pe ea.
Interior american

Senzaţiile impunătoare date de
designul exterior nu se regăsesc şi la
interior, însă. Noi ştim cu toţii că
americanilor nu le prea pasă ca şi
europenilor de calitatea interioarelor,
ci mai mult de posibilitatea ca
interiorul să poată fi spălat uşor după
stropirea cu muştar de la McDonalds.
Şi Toyota ştie de asta, motiv din care
modelele americane entry-level sau
cele la preţ încă accesibil aduc o
calitate corespunzătoare cererii a
materialelor interiorului.

Pentru versiunea est-europeană a lui Venza, Toyota a lucrat cât a putut de mult la înnobilarea interiorului, schimbând polimerul planşei de bord cu unul mai moale, montând inserţii cu un aspect mai plăcut şi mai modern, tapiţându-l cu piele de bună calitate, şi chiar izolându-l fonic simţitor de bine. Mai mult ca atât, şi listele de dotări standard sunt impresionant de generoase. Toate aceste modificări
au ajutat extrem de mult în „civilizarea”
habitaclului lui Toyota Venza, dar
totuşi, pe alocuri, se mai pot zări urme
de concepere americană niţel
nepăsătoare. Plasticul panourilor
interioare ale uşilor, în special a celor
din spate, suferă de acest sindrom al
originii americane, la fel ca şi plasticul
de căptuşire a portbagajului.
Una e sigur, chiar în interiorul
gamei Toyota, modelele
europene precum
Yaris, Auris, sau
Avensis au
interioare simţitor mai calitative şi mai minuţios lucrate.

Cei care vor senzaţia unui interior
mai elevat în Venza, pot opta pentru
versiunile cu habitaclu executat în bej,
care arată deja mult mai nobil. Totuşi,
trebuie să menţionăm grija celor de
la Toyota pentru izolarea acustică a
habitaclului, dar şi lipsa oricăror
sunete date de componentele
interiorului chiar şi atunci când
maşina rulează cu viteze de 70-80
km/h pe prundiş dur. Deci interiorul o
fi mai puţin plăcut la percepţia
vizuală, dar calitatea de asamblare
rămâne fidelă standardelor Toyota.

Spaţiul şi versatilitatea sunt marele
avantaje ale habitaclului lui Venza. De
spaţiu beneficiază toţi ocupanţii, fără
excepţie, pe toate trei dimensiuni, iar
plafonul panoramic, oferit standard (!)
accentuează senzaţia unei maşini
cu adevărat largi şi încăpătoare. Şi
ergonomia interiorului e bine gândită,
deşi multe amplasamente ale
comenzilor sunt mai puţin obişnuite.
Nu îţi ia prea mult timp să găseşti
butonul potrivit, iar amplasarea
levierului transmisiei automate e una
pe care noi o apreciem la modelele
Toyota şi Lexus. Acesta e mai
apropiat de cel de la volan şi e montat pe consola centrală, la fel cum e şi în cazul lui Highlander sau chiar Lexus RX de generaţie precedentă.

Poziţia înaltă la volan, spaţiile vitrate bine gândite, inclusiv existenţa unor zone triunghiulare la rădăcina montanţilor faţă – toate sporesc semnificativ vizibilitatea lui Venza, ea devenind astfel uşor de manevrat în oraş dar şi foarte plăcută în
condusul pe teren accidentat. În oraş te poate pune în dificultate doar raza ceva mai mare de întoarcere,
care ar putea să însemne că maşina nu se va încadra din prima la o
întoarcere completă. Vizibilitatea bună te salvează însă.
Senzaţii în condus

În oraş Toyota Venza se manevrează cu lejeritate. Transmisia automată e foarte bine adaptată pentru operarea urbană, astfel că nici ambuteiajele nu te vor mai scoate din sărite. Apropo, Venza vine doar cu transmisie automată cu 6 trepte, una care operează foarte intuitiv şi aproape
insesizabil în toate ipostazele. Aici Venza merită o notă maximă.

Motorul de 2.7 litri, cu 4 cilindri în linie, e unul pe care îl puteţi recunoaşte de pe generaţiile anterioare ale modelului Camry. Astăzi, pe noua Camry, acesta a fost înlocuit deja de noul propulsor de 2.5 litri, apărut ulterior şi pe RAV4 – care ne-a fascinat pe noi în repetate rânduri prin eficienţa sa incredibilă, foarte uşor de atins. Ei bine, pe Venza se face simţită evoluţia progresului
celor de la Toyota, performanţele şi eficienţa propulsorului de 2.7 litri contrastând puternic cu cel de 2.5 litri. Pe Venza ne-a fost foarte greu să menţinem consumul urban sub 11 litri/100 km, dar la un condus ceva mai dinamic, cu staţionări ulterioare în ambuteiaje, cifra a urcat nemilos şi spre 14 la sută, în timp ce RAV4 2.5 ne-a oferit un consum urban de 8.0 litri/100 km! La condus de traseu, Venza poate oferi un consum de sub 9 la sută.
La apăsări mai pronunţate de acceleraţie, motorul se trezeşte vioi la viaţă şi îţi livrează din primele clipe un dinamism foarte bun, mai ales că Venza nu este tocmai o maşină uşoară. Nu te aştepta la un dinamism până la ultima picătură, însă, aşa cum sunt obişnuiţi fanii japonezelor adevărate, care pot tura motoarele până imediat lângă linia roşie. Propulsorul lui Venza este setat pentru un condus mai lejer şi după 4-5 mii rpm, de la 5 spre 6 mii nu mai are
rost să îl turezi prea tare,
pentru că oricum nu obţii mai multă
putere, fiind indicată mai degrabă o
schimbare a treptei. Dar chiar şi aşa,
Venza poate oferi un condus dinamic
pronunţat, cu putere mai mult decât
suficientă pentru depăşiri rapizi, accelerări accentuate şi orice mai poţi avea nevoie atunci când îţi doreşti viteză. Cutia de viteze se adaptează
bine schimbărilor ritmului de condus, aşa că Venza îţi pricepe repede intenţiile şi răspune coerent la ele.

Toyota Venza mai vine şi cu o suspensie capabilă să absoarbă foarte bine denivelările drumurilor autohtone.
Nu o face la fel de galant precum Camry sau RAV4, la Venza existând un pic mai multă duritate sonoră, dar modelul nu se lasă niciodată intimidat de gropile drumurilor noastre şi întotdeauna ştii că maşina mai are mult rezerve de anduranţă. Şi astfel,
poţi apăsa ca şi noi, fără probleme, acceleraţia pe orice carosabil, inclusiv teren neasfaltat, pământ sau prundiş – în toate aceste peisaje Toyota Venza înaintează fără pic de jenă şi lasă o lungă dâră de praf aventurier în spate. Desigur, noi testăm versiunea cu
tracţiune integrală, care operează destul de eficient la pierderea aderenţei, dar senzaţia de aventură vine mai mult de la calităţile suspensiei şi poziţia de la volan. Asta e, Toyota Venza te predispune la aventură, la un stil mai îndrăzneţ de exploatare a maşinii, la escapade originale cu familia ta. Din nou un capitol la care Venza punctează la maxim!
Toyota Venza – îşi merită ea banii? Verdict final.

Ei bine, cât costă o Venza în Moldova? Trebuie să ştiţi că Venza e disponibilă doar cu motorul de 2.7 litri, doar cu transmsie automată şi porneşte de la 30,300 euro în dotarea de bază. Dar echipările versiunii de bază sunt foarte generoase, după cum am mai spus, ele conţinând până şi plafonul panoramic. Venza testată de noi, în dotare medie, beneficiază şi de sistem de tracţiune integrală şi costă 32,320 euro. Dotarea de vârf costă 34,180 euro şi conţine cam tot ce-ţi poţi dori de la un asemenea automobil.

Dacă te laşi fascinat de designul exterior de la prima vedere, atunci la
bord vei găsi şi suficiente argumente care să te convingă că Venza îşi merită preţul şi care să-ţi menţină în timp satisfacţia experienţei de proprietar al modelului. Dacă rupi farmecul iniţial, însă, şi gândeşti strict raţional, s-ar putea să găseşti chiar în gama Toyota alte modele pe care le poţi cumpăra cu peste 30,000 euro şi care să te bucure cel puţin la fel de mult în experienţa de proprietar, iar unele din ele chiar să-ţi mai şi economisească bani la achiziţie şi consum. Toyota Venza e foarte stilată în aspect, fără îndoială, şi denotă o personalitate mai puternică a
proprietarului său, dar pe de altă parte, un RAV4 echipat la maxim, spre exemplu, este de departe o achiziţie mult mai raţională şi mai consistentă. Ăsta e adevărul raţional, dar decizia vă aparţine – în favoarea designului somptuos sau în favoarea calităţilor mai raţionale. Un lucru e absolut cert, însă: experienţa de proprietar al unei Toyota Venza va fi întotdeauna una specială.

Instrumente utile:
Date tehnice Toyota Venza
PiataAuto.mdIlie Toma
4
5,650
GALERIE FOTO (41 IMAGINI)
COMENTARII (28)
jaguar
Chişinău
la 1 Iulie 2013 - 10:02
pacat ca nu au motoare care sa fie mai eficiente la capitolul combustibil.
0
1
berta
Alba Iulia, România
la 1 Iulie 2013 - 11:28
Stai sa vezi ce o sa-ti explice @mafia,adica@suedezul,adica@pinguinul nuclear,adica@samba. Adica @roberto44.Te va innebuni cu fiabilitatea si tehnologia hibrida no.1 .Are experienta acumulata pe site-ul romanesc @automarket. Tratati-l cu "abandon".
1
2
jaguar
Chişinău
la 1 Iulie 2013 - 11:37
Robert poate sa argumenteze, insa abandonul apare intr-o zona pustie si nepartnitoare.
Masinele Toyota merita tot respectul.
Eu de exemplu prefer marcile precum MB si Jaguar, asta nu inseamna, ca nu recunosc fiabilitatea masinilor japoneze.
0
1
Iulian
Floreşti, Moldova
la 1 Iulie 2013 - 12:38
cu mici excepții mașinile asiatice au un design de-a p*la, parca nu-s terminate, ce nu-i de-a p*la e furat de la europeni...
3
1
jaguar
Chişinău
la 1 Iulie 2013 - 12:56
Iulian:dupa stilul vulgar de exprimare, poti sa dai si valoare comentariului
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 1 Iulie 2013 - 23:56
Stati sa vedeti ce ''aberatii '' va spune @lache , adica @kumite, adica @origami . Tratati-l cu abandon !
2
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 2 Iulie 2013 - 02:32
Venza este o masina foarte buna... sa fi avut motoare mai mici avea sa aiba mare popularitate, dar si asa cine o va achizitiona, va avea doar emotii placute!
0
1
berta
Alba Iulia, România
la 2 Iulie 2013 - 09:39
Pana la urma ai realizat cine sunt.Impresionant,dar iar ai inceput sa plagiezi.Asta se cheama impotenta,creierul tau nici macar nu se screme,doar incearca sa emita ceva.Iar daca reuseste,emanatia pute a prostie.Am sa "aberez "un pic despre Toyota.Este masina ideala.Fara probleme mecanice costisitoare.Este intretinuta ca la carte,nu ai problem cu ea.Atata timp cat motarele merg perfect dupa sute de mii de km,ai de ce sa te plangi?Este masina pe care o recomand tuturor pe timp de criza.Masina asta economiseste bani.
Dude,scuza-ma,dar esti total paralel cu logica.Vad ca faci si pe aici furori.
1
1
GRED
Chişinău
la 2 Iulie 2013 - 11:29
Da Origami e buna masina. Ford zicea ca masina ideala nu exista altfel ar exista un singur brand pe lume si restul ar pleca la culcare. Mie imi place ce ofera Toyota - fiabilitate si poate ceva comfort (unele modele).
Insa - am condus cateva modele Toyota si-mi par toate la fel. Izolare fonica mai proasta decat a nemtilor (nu ma refer neaparat la MB). Orce masina germana parca e mai plina. La nivelul MB-ului nu se ridica nici la confort nici la sportivitate - nu mai zic de sportivitatea BMW-ului. Acelasi Mitsubishi ofera o sportivitate cu mult mai mare!! Sau Subaru de exemplu.
Intr-adevar Toyota e o masina care economiseste bani. Depinde ce astepti de la o masina.
Daca sincer sa fac o paralela TV-ul cu tub catodic ofera o fiabilitate cu mult mai mare decat plasma sau LED - dar hai sa fim seriosi. Sunt un amator si imi plac masinile dar nu ma fugaresc dupa fiabilitate 100 la 100. Conduc si am condus germane de peste 300 mii la bord asa ca depinde ce numesti fiabilitate... Ca tre schimbat un levier sau altceva ... pai pentru multi-link care-ti reda confort tre sa platesti baete :)
Numa bine
1
3
berta
Alba Iulia, România
la 2 Iulie 2013 - 11:54
Da Gred,sunt de accord cu tine,nu 100% ci 1000%.Si eu prefer masinile adevarate,cele care iti ofera ceva.Si eu prefer sa bag mana in buzunar pt.piese.Am plecat din Europa,iar unde am ajuns,sunt aproape numai japoneze.Am fost impresionat la inceput.Dar cand am inceput sa vad ce inseamna 15 ani vechime la o japoneza,am lasat-o balta.Am revenit la europene.Am descoperit si automobilele americane.O surpriza placuta.Ma refer la V8-urile lor.Fantastice.Daca voi deveni plictisit de viata si sictirit de aceeasi viata imputita,am sa-mi iau masina ideala.Toyota.E buna si nimic mai mult.Nu ma intelege gresit,prietene.Nu sunt in aceeasi oala cu rebutul genetic.Roberto fatalaul.Ai vazut cat cas are la gura? A cui este branzica aia? 100% ca nu-I a lui.
Stima!
1
1
GRED
Chişinău
la 2 Iulie 2013 - 16:18
Eee na... Nu stiu ce certuri ati avutcu R444 ....
Desi sunt fan MB eu de o pilda am 2 auto... o japoneza (un Forester) si o germana (Un Mercedes) ...
Mercedes e p-u curse lungi... Moscova, Bucuresti, Roma, la parinti la tara, litoralul marii etc....
Subaru e recent luata mai mult prin orash (15-20 km pe zi nu mai mult) .. stii cum are 4x4, ridicata cat de cat etc...
0
3
berta
Alba Iulia, România
la 2 Iulie 2013 - 21:39
Salutari Gred! Ar trebui sa vezi ce a scris idiotul asta pe Automarket Romania.Ar trebui sa-i vezi limbajul folosit.Ar trebui sa vezi pe cati a injurat. Ar trebui sa vezi cat de mult poata sa otraveasca.Eu am avut mai multe japoneze,Inca mai am una.O Honda accord Vtec SIR.Blue Top engine.Cealalta este o europeana.La fel ca si tine.Drumurile lungi le facem in cea europeana.Drumuri lungi in japoneze nu mai fac.Dureri de spate si sezut.Banuiesc ca e Forester.Practic nu este un 4x4,este un AWD .Cunosc Subaru foarte bine.Au problem cu motoarele,cu garniturile de chiloase,cu scurgerile de ulei chiar si cu cutiile de viteze.Rulmentii din diferentiale.Per ansamblu,nu-i o masina rea.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iulie 2013 - 23:02
@origami,

Au probleme '' o laie '' motoarele Subaru. Probabil nu ai mers in viata ta cu un Subaru si spui ca au probleme. Asa este, pentru '' necunoscatorii '' ca tine oricine spune ceva corect este idiot. Dar hai sa vedem ce stii. Nu cred ca esti in stare sa ma faci idiot dupa 2 fraze. Si nu stiu de cand feedback-ul negativ '' pe care il faceam pe Automarket '' fata de un produs este considerat acuzatie la adresa producatorului, dar fiecare poate intelege ce doreste, inclusiv tu sper sa inteleagi ca ai nevoie de un o alta ''imaginatie '' ca sa minti in halul asta. Eu am mai zis ca ai acuzat degeaba oameni, colegi de forum… Dar e ok… Ma bucur ca ne-am inteles pana la urma…
Cu aleasa consideratie,
Robert.
Pentru cine nu stie userul @origami, scrie cu mai multe aliasuri desi ii sunt sterse majoritatea comentariilor, omul continua sa-si inventeze dialoguri intre alias-uri, sa vorbeasca cu sine insusi sau sa injure cu un nume si sa se acuze tot pe el cu alt nume. E o lume bolnava, dar va asigur sa nu il bagati in seama, lasati-l in lumea lui.
Mai injurat bine ieri nu ? Asa se intampla cand esti '' prostut '', e drept ca nici nu m-am putut sa ma abtin sa nu iti raspund cu aceeasi moneda ''' ca la usa cortului '' cum iti place tie sa faci. Si inceteaza sa mai faci flood, spam , inceteaza sa mai intri in conflict cu lemea fiindca esti mic din toate puntele de vedere.Ai venit aici ca sa ce ? Sa vb ca la usa cortului cum o faceai pe AM ? Nu esti bine venit. Aici sunt oameni civilizati, cu expresii civilizate, si un site curat nu ca acolo.
Mai penibilule mai nou copiezi postarile mele si mi le trimiti ca si cum ar fi a tale. Ce-ai scris tu intr-o postare ti-am scris eu ca raspuns la inca un atac de-al tau in materialul despre toyota prius daca imi aduc bn aminte. Cat de jos poti sa cazi mai '' minunatule ''cu aere de primadona?. Acum ca descoperi ca esti unul din userii cei mai slabi pregatiti citezi din altii?. Ai insultat si atacat multa lume pe site-ul romanesc AM fara sa prezinti nimic si avind aceea atitudine de prepotent cu replici stupide, iar acum vrei sa strici treaba si aici ?Ca sa spun asa o vorba de duh as spune draga @petro nici nu poti sa stii cat de mic tu poti sa fi. Ai exact valoarea unei legaturi de morcovi doar ca ai la fel ca ea infloriturile acelea care dau in afara, se revarsa la fel ca si orgoliul tau stupid. Prostul daca n-ui fudul parca nu e prost destul. Daca ar sti mama ta cine esti cu adevarat cu siguranta nu ti-ar mai cumpara masina iar cu intelegerea am vazut ca stai prost dar este doar vina naturii nu a ta. Si astea fiind spuse este ultima data cand mai discut cu un necioplit de doi bani.

Scuzati offtopicul.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iulie 2013 - 23:27
Acum ca te-am studiat mai bine draga @kumite, sau @lache.....pardon @origami. Zcuzati ironia insa tipul comenteaza cu multe nickuri ca sa dezinformeze, acum am observat de unde ai dat copy apoi paste la problemele Subaru de le-ai pus aici.De pe FORUM. Foarte frumos , se vede ca esti un cunoscator auto scumpule.In caz ca nu stiai, pe orice forum, mai ales internațional, cei mai vocali vor fi mereu cei care au o problemă. De aceea există aceste forumuri până la urmă. Cred că există unele mașini cu probleme dar, încă o dată, eu nu am văzut cu ochii mei un astfel de caz in realitate ca si cel precizat de tine. În 5 ani de blog sunt sigur că m-ar fi contactat cineva cu această problemă.
Ma miram eu despre ce probleme vb tu despre Subaru, adica de niste probleme rar intalnite. Un Subaru este construit la o norma foarte corespunzatoare, nu mai spun de standardele stricte care sunt legalizate pt constructia motoarelor boxzer. Un Subaru este creat special sa reziste si pe macadam, pietris drum de munte fara asi pierde performanata si pastrand aceeasi fiabilitate scrupulos testata si repetata de ani de zile. Deci mai bn mergi in marcile tale europene '' deosebite '' si lasa-ne noua masinile adevarate, cei ce stim sa apreciem cu adevarat o masina cand o vedem.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iulie 2013 - 23:28
*Scuzati......corectie
0
1
valentin ghionea
Galaţi, România
la 2 Iulie 2013 - 23:29
Pentru cine nu stie, ultimul lung paragraf apartine lui Mircea Mester, in mare parte, cateva pasaje sunt ale mele, ca de obicei Robert nu si-a luat pastilele, copie si plagiaza la greu, tine-o tot asa, o sa ramai de caruta si pe aici, nu ti-a iesit target-ul? Cine sa copie dupa tine omule, tu esti unic, de cate ori dai copy-paste de dincolo intervin, inca nu te-ai prins? De fapt tu crezi ca esti foarte apreciat aici si doar romanii tai nu te apreciaza, hai sa facem un sondaj sa vedem cati din userii de pe PA te considera un user ok, obiectiv si echilibrat? Asta ca sa fiu finut, hai te tine? Sa vedem cat esti de apreciat aici, unde oricum esti cumintel fata de mizeriile de pe AM pe care le-ai facut, si atentie, nu vorbesc eu acum, vorbeste fratele meu, deci daca o sa te injur nu sunt eu.
1
0
valentin ghionea
Galaţi, România
la 2 Iulie 2013 - 23:35
Comentariul original a lui Mircea Mester, project manager AM, asta ca sa vada lumea ce tare e Robert:

" Va dau o veste proasta: Mafia, Samba, Suedezu si cel care arunca mai devreme cu jigniri si alte cuvinte care nu-si au locul aici sunt una si aceeasi persoana. Și mai sunt câteva alias-uri care nu-mi vin acum în cap. Desi de ceva vreme ii sunt sterse comentariile, blocate IP-urile si dezactivate conturile, continua sa-si verse de vreo 7-8 luni balele pe aici. Din pacate, Automarket nu e supravegheat chiar 24/24 (mai trebuie sa dormim si noi), dar probabil ca astfel de mizerii nu vor disparea decat atunci cand vom implementa un nou tip de logare pentru comentarii.

Da, ne gandim serios sa stabilim login exclusiv prin Facebook pentru a evita astfel de gunoaie abjecte pe acest site. Deoarece e singura solutie viabila in conditiile in care, desi ii stergem majoritatea comentariilor, omul continua sa-si inventeze dialoguri intre alias-uri, sa vorbeasca cu sine insusi sau sa injure cu un nume si sa se acuze tot pe el cu alt nume. E o lume bolnava, dar va asigur ca avem in vedere modificari sistemice inportante pentru a elimina acest tip de utilizator de pe acest site.

Automarket a fost, este si va ramane curat. Vrem sa facem asta si vom face asta. Atat din punct de vedere editorial, cat si din punctul de vederee al comentariilor. Cine nu vrea sa dialogheze civilizat, e invitat sa plece in alta parte, sunt site-uri care de-ania asteapta comentatori, fie ei si abjecti.

O zi excelenta. Si multumesc pentru intelegere."

1
0
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iulie 2013 - 23:36
Lasa mistocareala stiu ca esti userul @origami, cat poti sa minta mai ? Pe mine ma tine, nu stiu pe tn daca te tine sa postezi cu un singur cont. Se vede ca ai 2 PC-uri ori 2 laptop-uri, de ti-ai creat doua conturi diferite . Deci nu avea cum sa fie doi din Romania asa repede.......hmmm interesant.

Deci vedeti oameni buni cat poate minti ?
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iulie 2013 - 23:38
@Valentin Ghionea, vezi tu asta este frumusetea internetului, ca poti crea diverse texte si sa dai vina pe oameni .Frumos.
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iulie 2013 - 23:39
Ti-a luat ceva sa il scrii cap-coada apoi sa mai adaugi si sa spui altceva decat este, nu ?
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 3 Iulie 2013 - 00:05
Mda.....Acum ca te-am studiat si mai bine domnule @Vlaentin Ghionea, nu exista nici un Mircea Mester, dar nick-ul @origami esti tot tu, , comentant aceleasi comentarii si spunand verzi si uscate despre userii care isi spun parerile mai putin placute de tine.Foarte frumos argumentat. Deci ca sa vada si oamenii de aici cate nick-uri ai . Mai esti dealer BMW ? Am uitat sa te intreb ? Ah, probabil te-au dat afara si acum vrei sa recuperezi bagandu-le userilor pe gat BMW-uri pe site-ul romanesc Automarket. Deci acum sper sa stie cu totii ca Valentin Ghionea este tot @origami. Numai bine !
1
1
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 3 Iulie 2013 - 05:02
Către Robert_444 şi valentin_ghionea, origami:
Sunteţi invitaţi să Vă rezolvaţi conflictele personale în mod privat, avem chat privat în rubrica CLUB pentru asta. Vă rugăm să nu intoxicaţi site-ul cu aceste abuzuri de dispute sterile şi să păstraţi acelaşi nivel de decenţă pe care încercăm să-l păstrăm cu toţii atunci când comunicăm aici.
Mulţumim pentru înţelegere.
0
4
GRED
Chişinău
la 3 Iulie 2013 - 09:50
Da fratilor. Sa ai 2 nick-uri si sa vorbesti unu cu altu ... tre sa ai si putin timp p-u asa ceva :)
VB_One> Venza ar fi de dorit sa aiba si motoare diesel nu neaparat mici. Oricum p-u asa masini nu se prea instaleaza motoare mici cred ca... Dar sa vedem - pretul e acceptabil comparativ cu alte masini din clasa ei.
0
2
berta
Alba Iulia, România
la 3 Iulie 2013 - 10:01

Stimata redactie,eu nu incerc sa intoxic acest site.Apreciez faptul ca incercati sa faceti posibil un dialog civilizat.Sunt nou aici,dar am avut marea surpriza neplacuta sa-l intalnesc din nou pe copilul asta teribil.As vrea sa discut cu el intre 4 ochi,dar nu cred ca va avea curaj.Eu il astept. Povestea se repeta. Aceleasi idei puerile,aceleasi jigniri daca nu aude ce-i convine.Eu am sa incerc sa-l ignor. Valentin Ghionea nu sunt eu.
Stima!
1
0
Amator
Chişinău
la 3 Iulie 2013 - 10:59
Stimati cititori a site-ul PiataAuto.md nu transformati stirile intr-o piata unde unul e mai destept ca altul si multe alte in acest gen. Fiecare persoana isi are parerea sa propie si asta e normal.
Referitor la masinile Japoneze si Germanwe fiecare marca are plusurile si minusurile sale ( mai corect spus fiecare model in parte ).
Principalul concluzia proprie sa va o formati din analizile sale dar nu al altora. Deoarece multi conducatori auto in spiecealdin din zona CSI nu intretin automobilile corect, se straduie sa economiseasca pe reparatie si piese. Multe autovehicule de la noi dar si din tarile vecine sunt foarte obosite tehnic. Daca cunosti mai multe persoane care nau avut noroc cu un model anumit asta nu inseamna ca automobilul este rau si inver.
Alegerea va apartine!!!
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 3 Iulie 2013 - 11:15
@Redactia PiataAuto, imi cer scuze pt aceasta izbucnire a mea, dar nu m-am putut abtine sa nu raspund la minciunile userului @Valentin Ghionea.Aveti cuvantul meu ca nu voi mai baga in seama toate minciunile spuse de acest individ. Numai bine si succes in activitate.
1
1
petro
Chişinău
la 4 Iulie 2013 - 10:47
intrati toti pe CLUB, este o tema interesanta
1
0
simionalfa
Chişinău
la 21 August 2013 - 16:52
motor mare, consum mare, lipsa a cel puțin unui model disel, design atrăgător și dotări ,,corecte,,. aș fi curios cum se va comporta acest model peste 3-4 ani.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!