Porsche continua sa-si mareasca volumul sau mondial de productie. Noua subsidiara fondata ''Porsche Central and Eastern Europe'', ce are sediul in Praga, este menita, ca in viitorul apropiat, sa infrunte cerintele pietelor Europei Centrale si de Est.
In ultimii cinci ani, in Europa Centrala si de Est s-au inregistrat cresteri majore de vanzari. Porsche a reusit sa-si mareasca de patru ori volumul automobilelor vandute aici. In pofida crizei mondiale econome, Porsche a reusit sa deserveasca 3.200 de clienti in aceasta regiune, in anul fiscal 2007/2008, ce reprezinta cu 6% mai mult, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aici remarcam cererea deosebita pentru modelul Cayenne.
Vanzarile, service-ul, PR-ul si marketing-ul, a celor 34 de dealeri Porsche din 23 de tari, de acum inainte vor fi supravegheate de catre oficiul regional din Praga. Cele mai importante pieti le reprezinta Russia, Ucraina, Grecia, Polonia si Turcia.
Marcus Eckermann va fi cel ce va conduce noua organizatie, iar lui se vor subordona 14 lucratori. In ultimii 11 ani, Eckermann a detinut diferite functii la compania Porsche, printre care responsabil de vanzari in Europa Centrala si de Est.