Prima pagină  »  Ştiri  »  Renault intra in forta pe internet
16 APRILIE 2009, 13:45
1,926
0
Renault intra in forta pe internet
De Redactia PiataAuto.md
0
Dupa ultimele statistici, internetul – ca sursa de informare in masa, se situeaza pe locul doi dupa televiziune, pe care la sigur o va bate intr-un viitor apropiat. Astfel, specialistii Renault au luat in calcul aceste date si a anuntat ca lanseaza propriul canal de televiziune pe internet, numit Renault TV. Pe langa acesta va mai fi lansat si RenaultShop, un site ce va usura procedura de procurare a automobilelor Renault, cat si a pieselor ori accesoriilor destinate acestora.

RenaultTV va arata iubitorilor marcii tot ce tine de marca Renault, incepand cu modelele noi pana la sporturile cu motor unde participa aceasta, ca de exemplu Elf Renault Cup. Translarile vor fi facute in limba franceza si in engleza.

A doua inovatie este RenaultShop, prin care compania va introduce mai multa publicitate pe internet. Astfel se spera la o crestere mai mare a vanzarilor prin intermediul internetului, unde clientii vor putea mult mai usor sa gaseasca masinile cu complectarile necesare in anumite reprezentante convenabile lor. In primul rand RenaultShop va fi destinat francezilor si spaniolilor, ca mai apoi de el sa se bucure locuitorii Italiei, Germaniei si cei din Marea Britanie.

Numai anul trecut, compania Renault a lansat 15 site-uri noi, toate elaborate in parteneriat cu Microsoft, dintre care putem mentiona cele destinate modelelor noi Megane si Laguna. Automobilele Renault sunt tot mai prezente si in jocurile video, prin care la fel spera sa-si gaseasca potentiali clienti.In acelasi an, 2008, a fost incheiat un parteneriat cu compania Electronic Arts, care a introdus noul model al companiei franceze, Megane Coupe, in una din cele mai cunoscute jocuri video – Need for Speed.

Iata ca tot mai multe companii producatoare de automobile isi lanseaza canale TV pe internet, printre care este si Renault. Expertii de marketing isi dau bine seama ca majoritatea persoanelor sunt in mare parte dependente de internet, care deja nu mai este strain pentru nimeni. Acest lucru l-au inteles si alte companii, care deja au propriile canale TV pe net, ca Mercedes Benz sau BMW.
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!