Prima pagină  »  Ştiri  »  Decapotabila scandinava - noul Volvo C70
2 SEPTEMBRIE 2009, 13:25
2,571
0
Decapotabila scandinava - noul Volvo C70
De Redacţia PiataAuto.md
0
GALERIE FOTO (16 IMAGINI)
In anul 2006 cu toti am fost martorii lansarii unui model care a impresionat multa lume de atunci, si anume generatia a doua Volvo C70, o decapotabila rafinata care foarte usor se poate transforma inr-un coupe veritabil prin intermediul hard top-ului. Iata ca odata ajunsa in anul 2009, compania Volvo a decis ca C70 necisita o improspatare, iar astfel rezultatul il vom putea vedea pe viu la Frankfurt unde va fi prezentat in premiera noul model.

Odata cu lansarea noului C70 ideea inceputa de fratele sau in 2006 nu a fost abandonata, scandinavul mentine in continuare aceeasi silueta, dimensiuni si puncte de reper, doar ca asupra design-ului noului Volvo C70 a avut de influentat conceptul lansat la inceputul anului 2009 – S60 Concept Car.

In asa mod, cele mai pronuntate schimbari pot fi observate la partea frontala, acolo unde farurile, prizele de aer si grila radiatorului sunt in totalitate noi, fiind caracterizate de linii ceva mai intinse spre spate, pornind astfel traditionalul “V” de pe capota prin lateral pana in partea spate. Odata ajunsi in spatele decapotabilei, vedem aproximativ aceeasi forma a farurilor dar care acum au un desen interior putin modificat, caracterizat de luminile pe timp de zi LED care dau impresia ca continua pe noul contur oval al bumper-ului spate.

Pentru a crea o ambianta unica si interiorul lui Volvo C70 a fost “remodelat” atribuindu-se acum o infatisare mai spatioasa, unde instrumentele de bord sunt executate din materiale placute la atingere fiind amplasate ergonomic.

Securitatea nu putea fi uitata de catre inginerii Volvo, mai ales ca aceasta este o latura foarte importanta, la care clientii atrag tot mai mult atentia. Astfel datorita structurii inovative Volvo C70 dispune de cateva solutii care sunt unice in lume. Ca parte a sistemului Volvo Rollover Protection System (ROPS), C70 este dotat cu bare metalice care in caz de rasturnare au drept scop protejarea pasagerilor, deoarece chiar si cu acoperis, vehiculul nu este suficient de sigur pentru a proteja pasagerii in caz de rasturnare. Barele sunt amplasate in spatele pasagerilor spate, iar din motiv ca sticla din spate este una adevarata si nu din plastic, barele sunt dotate cu dinti ascutiti ce au scopul de a sparge sticla. In ajutorul sistemului ROPS mai vin si airbag-urile laterale montate in usi, cat si centurile pretensionate.

Gama propulsoarelor oferita pentru C70 este formata din 3 motoare pe benzina si doua diesel. Impresionant este faptul ca cel mai puternic propulsor T5 care dispune de 230 cai-putere si 320 Nm, este si cel mai eficient dintre propulsoarele pe benzina, consumand doar 8.9 litri/100 km in timp ce elimina 209 g/km CO2. Cel mai econom propulsor diesel, este cel de 2.0 litri si 136 cai-putere, care consuma doar 6.0 litri/100 km, iar consumul de CO2 sunt de 158 g/km.
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!