Prima pagină  »  Ştiri  »  Mai uşor. Mai puternic. Mai captivant. Audi R8 GT Spyder.
6 IUNIE 2011, 14:16
2,206
19
Mai uşor. Mai puternic. Mai captivant. Audi R8 GT Spyder.
De Ilie Toma
0
GALERIE FOTO (3 IMAGINI)
Se numeşte Audi R8 GT Spyder şi îţi taie respiraţia. Filosofia GT în gama Audi R8 înseamnă să faci mai uşoară o maşină care deja a fost construită din materiale... uşoare. Şi atunci când performanţa se lasă simţită la limită, şi 85 kg câştigaţi în greutate pot însemna extrem de mult!

Bestia din imagine accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3.8 secunde. Viteza maximă, deşi vorbim de un model decapotabil, atinge valoarea de 317 km/h. Şi, ca lucrurile să ia cu adevărat o nuanţă condimentată, aflaţi că vor fi produse doar 333 de exemplare ale acestui model.

Acum un an, cei de la Audi lansau o versiune GT pentru R8 Coupe, care reuşise să „slăbească” exact 100 kg faţă de versiunea standard. Şi acea ediţie fusese limitată la 333 de unităţi produse şi se pare că nu a fost nevoie de prea mult timp pentru a atinge această limită.

R8 GT Spyder cântăreşte 1,640 kg. Caroseria sa cântăreşte doar 214 kg şi la etapa iniţială este asamblată în mare parte manual, la uzina Audi din Neckarsulm. Motorul – un V10 de 5.2 litri, aspirat natural – este poziţionat pe o structură executată din magneziu ultra-uşor, şi dezvoltă aici 560 CP. Fiecărui cal-putere îi revine, astfel, o sarcină de 2.93 kg.

Unde s-a câştigat în greutate pe versiunea R8 GT Spyder? Scaunele au fost modificate, aici aplicându-se pe larg polimeri ranforsaţi cu fibră de sticlă, iar datorită acestui fapt s-a câştigat 31.5 kg. Spoilerul faţă şi spate, precum şi bara de protecţie spate, sunt executate din plastic ranforsat cu fibră de carbon, fapt care a mai adus un avantaj de 5.5 kg. Alte componente modificate se referă la transmisie, frâne şi jante.

În stil clasic al automobilelor Spyder, plafonul este unul din material textil, iar cei de la Audi declară că izolarea fonică asigură un confort acustic de excepţie. Închiderea sau deschiderea lui durează doar 19 secunde şi poate fi realizată până la o viteză de 50 km/h.

Preţul de bază anunţat pentru R8 GT Spyder este de 207,800 Euro.
COMENTARII (19)
XIII
Bălţi, Moldova
la 6 Iunie 2011 - 17:04
masina e super dar cam scumpa!
0
0
Mihail
Chişinău
la 6 Iunie 2011 - 20:32
mda.. dacas avea bani la discretie prima pe care as luao ar fi asta :)
0
1
dima
Chişinău
la 6 Iunie 2011 - 20:42
tot timpul audi a avut un design super, practic de invidiat, nici acest model nul intrece nimeni din clasa sa, insa eu consider ca audi este facuta doar pentru un cerc restrins de fani audi, ceilalti ar alege alt model, din cauza asamblarii proste si calitatilor de condus la nivelul unei limusine si nu de sport car!
1
1
Mihail
Chişinău
la 7 Iunie 2011 - 15:41
dima! valeu! valaue! uite vorba seia chiar ii dreapta ! maui bine taceai si filozof raminei!!!
auti daca e s ane uitam la a4,5,6 is totodat asi masini de lux!!!
da daca tu zisi ca aceasta masine se conduce ca o limuzina si nu ca un sport car vrau sa te intreb ai avut ocazia sa o probezi?
we omule we! dute si de ascunde sub pat si nu te fa de ris!!
anume r8 e la evidenta prin tehnllogiile pe care le are.sistemul de directie, accelerare etc! da daca tu esti siobanel ap....
nu uita ca audi zi pe zi are toti mai mult fani! "cerc restrins" valeleu ...
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 7 Iunie 2011 - 17:45
Pentru 207,800 Euro inginerii au lucrat la maxim, asa ca nimeni nu este in drept sa zika ka e rau proectata sau e de calitate proasta. Salonul este lucrat absolut manual din cele mai bune materiale. Daca totusi nu vam convins, luativa BYD sau Geely. Acolo tot veti avea full-option la doar citeva mii de euro.
0
1
dima
Chişinău
la 7 Iunie 2011 - 22:15
mihai, asa masina bine inteles nu am avut, insa am avut audi s4, 2005, si parerea mea este ca audi este o carutza care arata foarte bine, frina moale si lunga, vitezele scurte, si in cotituri nu poti sa intri cu viteza mare, parerea mea e una, mai uitate si in alte forumuri ce scrie lumea! eu repet audi este CARUTA!
1
0
brabus
Amsterdam, Olanda
la 7 Iunie 2011 - 23:49
dima da tu nu cumva esti expro?
0
1
brabus
Amsterdam, Olanda
la 7 Iunie 2011 - 23:50
sterge avatar tau ca ii minciuna, ai vre tu sa fie asa da nui corect.
0
1
Mihail
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 11:54
brabus nu mai este el expro! aistai tot asheala! expro era fan audi! numa tot asheala infara de bmw nu stie nika! da daca nui el nus probleme ini ser ertare!!!
dima stii seva... dute de unde ai esit!!!
tu esti invidios ca audi i peste toate!!!!
si apropo ca chiar esti SIOBANEL!!! acum se vorbest de AUDI R8 2011! nu de S5 tiganasule! ai mers pe S5 ? ap intre R8 si S5 ai gasi mare diferenta daca ai avea cap pe umeri!!!
nam de gind sa ma inervez! da iti spun un lucru! esti PROST!
nuti plasi audi nu bun nui nika rau! da gindestiti cind spui CARUTA! ca audi o dat JIOS MERCEDESU SI BMW DE DEPARTE!!! ar fi chiar NR 1 ! fasi parte din cel mai mare GRUP GERMAN si tu spui ca calitatea ii rea....
0
2
Shaman
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 16:41
ermm, Dima, mai calculeaza oleaca cuvintu "caruta" cind zici de Audi... A8 pentru tine tot e caruta? O_o
0
1
dima
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 18:11
brabus nu nu sint expro, expro este Mihai, eja demult il urmaresc!:)))
2
0
dima
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 18:15
mihai nu stiu cine e cioban, eu repet nu vorbesc vorbe in vint, eu am avut audi si multe alte marci, si daca ar fi sa aleg intre ele audi ar fi pe locul 4 dupa BMW toyota si mercedes, in comparatie cu aceste marci audi are cea mai proasta calitate, nu va sporiti degeaba, eu stiu ce vorbesc! da eu sint fan BMW insa sa stii ca miam luat audi s4 numai din motiv ca am vrut sa incerc ceva nou si miam data seama cai rahat in comparatie chiar si cu toyota!
1
0
dima
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 18:16
apropo eu tot timpul am fost dima si in forma veche a siteului!
1
0
dimon
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 19:32
hmmm,audi rahat in comparatie cu mercedes,bmw shi toyota.. ff interesant :),daca cu un audi nu intri in cotituri cu viteza mare ,kiar daca marca ii inclinata mai inspre sport,apu cum ramine cu toyota shi mersu tau?... ma faci sa rid serios.... r8 e unicul ,a8 tot e unicul al momentul actual... audi face cele mai frumoase breakuri,shi calitatea materialelor e la nivelul lux.. asha ca taci.. am a6,shi inclina inspre caruta,dar asta o zic numai moldovenii care dau dintr-o borta in alta shi cind dai de un viraj shi drum european apu atunci vezi ce inseamna audi shi siguranta,mai ales iarna cu quattro
0
2
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 20:58
care tot asela mama voastra,eu acum scriu primul meu coment,si il scriu numa pentru ca Mihai este un dobitoc si face pe fraerul ,pin la momentu dat numai am citit, chiar nu am vrut sami fac logare,da se vede ca multi copii de aici nici nu stiu despre ce vorbesc,haha,sineva din voi o mers in A8?sau 7series sau s klass,2004 -2006 anii?atunci faceti comparatie,pe S nu am mers la volan doar alaturi,320 cdi(avion adevarat)pe 730 d am avut ocazia,un rege al asfaltului,e drive chiar si 30 d care se socoate slab,numai in ea simti ceeea ce simti,A8 am condus si nu o data,2005 30 td,un desing superb,atit la exterior cit si la intreior,o tehnica super,o iluminatie ah........te simptibomba in ea,da numa deschizi us asi iti pare ca ai deschiso pe cea de la Logan,la condus toate crapatuirle se simt,se simte calitatea materialelor,nu zic la atingere e super da faci un pic de chilometri si vezi diferentsa,nu sint impotriva la nici un brant ,simplu spun experiensta mea.
0
1
tot asela(mam intors)
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 21:00
da r8 e o masina fantastica,imi pace foarte tare ,si nu cred ca nui calitate acolo,imi place mult d anu numai cabrio,parac ceva nui ajunge,in rest cool car
0
3
Mihail
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 21:13
dima! esti sioban! o mai spun odata vindca de jiumate de an iti scriu si inteleje mai mult de o p..a!!!
intre r8 si s5 ii MARE DIFERENTA OMULE!!! INTRE 2005 SI 2011! II SI MAI AMRE DIFERENTA HABAUKULE!!! da audi a fost mereu sub aripa VW si daca VW construia eftin BUN SI MULT IN TORBA apoi AUDI cu CALITATILE VW trebuia s a FACA ceva aprte si nui iesea chiar TARE!!!!
================================================
ACUM de citiva ANI (4-5) audi sa skimbat RADIKAL!!! SE INVESTESTE MULT MAI MULT SI ACCELEREAZA MULT AMI MULT!!!
de accea nu s e compara anii 2005 cu anii 2009-2011!!! acum audi are cele mai performante TEHNOLGII din lume ! e NR la VIRAJE!!! DIFERENTIALUL de la QUATTRO !! ! ridicarea AMORTIZATOARELOR in dependenta de VIRAJ o FAC NO COMMMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

asa ca nu vorbi PROSTIII!!!! da ai AVUT audi!!! o fost S5 o fost din 2005! o fost CARUTA! e OK! dar nare nimic IN COMUN cu AUDILE de AZI si mai ALES CU R8 la care LUCREAZA INGINERI APARTE se investeste APARTE materialele APARTE!
ASAMBLAREA APARTE!!!!
esti fan BMW e ok! da nu spune ca audi e caruta ca daca am sa zic ca BMW e ROABA CU TORMOZ ap ai sa te aprinzi! cu toate ca nu pot spune asta ca am creer in cap nu paie ude ca tine!
1
2
Mihail
Chişinău
la 8 Iunie 2011 - 21:16
tot asheala! scuze! in timp si scriap mam gindit ca nu esti tu da! tu cindva tot asa de zbateai! oaricum dupa cum ai scris vrau sa spun c a tiai schimbat mult mentalitatea! bravo!!
0
3
Vadim Berzoi
Anenii-Noi, Moldova
la 9 Iunie 2011 - 22:53
Oameni buni terminati sfada asta odata..................deja ma-ti saturat ............Audi the best............suntem cetatenii unei tari ce va minkati ka niste ciini
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!