La al 9-lea an de când se află în producţie, Volvo XC90 primeşte un nou facelift. Bătrânul SUV nu se grăbeşte să-şi încheie cariera, şi asta pentru că anul 2010 a fost, în mod paradoxal, cel mai bun de până acum pentru vânzările modelului...
Volvo XC90 a fost lansat în 2002, şi aducea un forme solide, 7 locuri şi o doză mare de practicism. De atunci, gama crossover-elor Volvo a mai cunoscut modele precum XC70 şi XC60. Deşi pare învechit moral, în anul 2010, Volvo XC90 a fost vândut în peste 37,000 de exemplare în toată lumea, demonstrând că faptele bat presupunerile, iar clienţii au, de cele mai multe ori, mai multă încredere în valori precum fiabilitatea şi practicismul decât în trenduri fashion.
Odată cu facelift-ul, în barele de protecţie ale modelului au apărut LED-uri, iar partea inferioară din aluminiu a primit un nou design. Pe plafon, barele longitudinale vor fi prezente în mod standard pe toate versiunile. Pragurile laterale au fost şi ele redesenate, iar blocurile optice spate conţin LED-uri duble.
În interior, Volvo XC 90 a primit un nou volan, cu 3 spiţe, decor din aluminiu în dotare standard, iar cadranele au primit o iluminare de nuanţă albă. De asemenea, sistemul media va dispune de conexiune Bluetooth pe toate versiunile modelului.