GALERIE FOTO (43 IMAGINI)
Producătorul italian de anvelope Marangoni va aduce la Salonul Auto de la Bologna un Range Rover Evoque, care a trecut printr-un tratament de tuning mai neobişnuit. Cele mai ţipătoare elemente sunt, fără îndoială, jantele de 20 de inch şi anvelopele roşii intense.
Totuşi, exemplarul tunat ascunde mult mai multe detalii picante decât cele care sar imediat în evidenţă. Exteriorul a fost vopsit cu o nuanţă specială, numită Titanium Fluid Metal, iar barele de protecţie faţă şi spate au fost uşor redesenate. Şi arcurile roţilor au fost uşor evazate, iar în capotă au apărut incizii. Tate detaliile exteriorului, realizate în mod normal din plastic, au fost înlocuite cu altele executate din fibră de carbon.
După pregătirea exeriorului, cei de la Marangoni au oferit exemplarul tunat celor de la Conte of Florence companie specializată în ale modei cărora le-au încredinţat cusăturile interiorului. Experţii în modă nu s-au zgârcit la aţă roză şi au dat interiorului lui Evoque un ton şic, cu nuanţă compatibilă cu cea a anvelopelor.
Din nou preocupaţi de partea tehnică, oamenii de la Marangoni s-au gândit că un nou set de etriere ale frânelor ar fi tocmai potrivit şi le-au ales pe cele de la Tarox. Jantele de 20 de inch vin de la OZ Racing, iar anvelopele sunt de producţie proprie, din seria Marangoni M-Power EvoRed.
Însă, cel mai picant detaliu vine de la sistemul de propulsie al modelului tunat. Italienii au montat un sistem care îi permite lui Range Rover Evoque să fie propulsat cu un amestec de hidrogen şi gaz natural. Astfel, propulsorului de 2.0 litri turbo de pe Evoque i-a fost înlocuită turbina şi sistemul de evacuare. Modificările aduse propulsorului l-au făcut capabil să-şi crească puterea de la 240 CP la 300 CP. Iar datorită sistemului HFI-R de propulsie pe bază de gaz natual şi hidrogen, Evoque poate parcurge peste 1000 km fără realimentări.