Prima pagină  »  Ştiri  »  “Gazificarea” lui Evoque
2 DECEMBRIE 2011, 15:05
2,479
7
“Gazificarea” lui Evoque
De Valeriu Bahnaru
7
GALERIE FOTO (43 IMAGINI)
Producătorul italian de anvelope Marangoni va aduce la Salonul Auto de la Bologna un Range Rover Evoque, care a trecut printr-un tratament de tuning mai neobişnuit. Cele mai ţipătoare elemente sunt, fără îndoială, jantele de 20 de inch şi anvelopele roşii intense.

Totuşi, exemplarul tunat ascunde mult mai multe detalii picante decât cele care sar imediat în evidenţă. Exteriorul a fost vopsit cu o nuanţă specială, numită Titanium Fluid Metal, iar barele de protecţie faţă şi spate au fost uşor redesenate. Şi arcurile roţilor au fost uşor evazate, iar în capotă au apărut incizii. Tate detaliile exteriorului, realizate în mod normal din plastic, au fost înlocuite cu altele executate din fibră de carbon.

După pregătirea exeriorului, cei de la Marangoni au oferit exemplarul tunat celor de la Conte of Florence – companie specializată în ale modei – cărora le-au încredinţat cusăturile interiorului. Experţii în modă nu s-au zgârcit la aţă roză şi au dat interiorului lui Evoque un ton şic, cu nuanţă compatibilă cu cea a anvelopelor.

Din nou preocupaţi de partea tehnică, oamenii de la Marangoni s-au gândit că un nou set de etriere ale frânelor ar fi tocmai potrivit şi le-au ales pe cele de la Tarox. Jantele de 20 de inch vin de la OZ Racing, iar anvelopele sunt de producţie proprie, din seria Marangoni M-Power EvoRed.

Însă, cel mai picant detaliu vine de la sistemul de propulsie al modelului tunat. Italienii au montat un sistem care îi permite lui Range Rover Evoque să fie propulsat cu un amestec de hidrogen şi gaz natural. Astfel, propulsorului de 2.0 litri turbo de pe Evoque i-a fost înlocuită turbina şi sistemul de evacuare. Modificările aduse propulsorului l-au făcut capabil să-şi crească puterea de la 240 CP la 300 CP. Iar datorită sistemului HFI-R de propulsie pe bază de gaz natual şi hidrogen, Evoque poate parcurge peste 1000 km fără realimentări.
COMENTARII (7)
Dennis
Hânceşti, Moldova
la 2 Decembrie 2011 - 18:09
am crezut ca lau trecut la metan :D
0
0
Amator
Chişinău
la 2 Decembrie 2011 - 22:26
Evoque standart se priveste foarte bine ( mai ales pentru tineri) dar acesta si mai mult.
Este un automobil foarte reusit, cei drept partea din urma a salonului putin nu mea placut dar in fine automobilul dat este prentru soferi tineri si activi
0
0
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 3 Decembrie 2011 - 09:01
Dennis, păi chiar l-au trecut la metan :)
Odată cu tuning-ul a venit şi un sistem de propulsie pe bază de un amestec de hidrogen şi gaz natural (metan / CH4). Ultima poză ilustrează bine acest fapt.
0
0
Mihail
Chişinău
la 3 Decembrie 2011 - 11:25
dangerous.... shi amestic ii acolo ... in caz de accident valeau ochiu!
0
0
Dennis
Hânceşti, Moldova
la 3 Decembrie 2011 - 14:15
@Redacţia PiataAuto.md , :) la citirea titlului primul ce mia venit in cap a fost instalarea unei sisteme care se face pe la noi prin Moldova, insa la urma am vazut ca sistema lor e foarte avansata si binemeritata pentru o asa masina.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 4 Decembrie 2011 - 17:16
Evoque este unul din Range Rover-ele care imi plac cel mai mult. Cu asa sistema tre sa fie si mai econom... E bine.
0
0
Crazywolf
Chişinău
la 5 Decembrie 2011 - 09:22
aha... a ramas sa gasim amestecuri cu hidrogen si fericirea e a noastra :)))
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!