Doar pentru clienţii de elită ai mărcii: cină exclusivistă în uzina Rolls-Royce
4 Iunie 2012, 08:02
Treaba asta, cu clienţii preferenţiaţi al Rolls-Royce poate fi foarte delicată, că doar un proprietar de Rolls-Royce nu poate să nu fie un client elitist. Şi totuşi, producătorul britanic a selectat mai mult de 100 dintre cei mai fideli clienţi ai săi şi i-a invitat la o cină
exclusivistă chiar la uzina sa din Goodwood, acolo unde sunt produse bijuteriile motorizate.
Pe cât de exclusivistă cina, pe atât a avut grijă Rolls-Royce să şteargă feţele invitaţilor din fotografia oficială
de la eveniment publicată, pentru a păstra discreţia clienţilor săi. Invitaţii au ajuns la eveniment fie transportaţi la bordul unor exemplare Rolls-Royce Phantom, fie la bordul unor elicoptere. Odată prezenţi, invitaţii au fost condus pe un covor roşu direct în zona de
producţie, unde muncitorii şi-au demonstrat talentul de muncă manuală asupra modelelor de lux în faţa celor mai apreciaţi clienţi ai mărcii.
Cina a fost şi ocazia perfectă de a familiariza clienţii fideli cu facelift-ul familiei Phantom, debutat în martie la Geneva.