Noul Hyundai Grand Santa Fe a ajuns în Chişinău. Cât costă noul model coreean în Moldova?
12 Aprilie 2013, 16:25
Noul Hyundai Grand Santa Fe, dezvăluit cu doar o lună în urmă la Salonul Auto de la Geneva, a ajuns deja în showroom-ul din Chişinău. Ampatament alungit faţă de „obişnuitul” Santa Fe, lungime totală mai mare şi 7 locuri standard la bord – asta aduce noul Santa Fe familiştilor care nu-şi doresc să opteze pentru un minivan,
ci mai degrabă pentru un SUV cu spirit de aventură.

Cât costă, deci, noul Grand Santa Fe în ţara noastră? Ei bine, în motorizare diesel comparabilă, diferenţa brută constituie 2,000 dolari SUA. Totuşi, noul Grand Santa Fe nu vine în motorizări pe benzină, motiv din care
preţul de start al modelului începe de la motorizarea diesel 2.2 CRDi. De asemenea, Grand Santa Fe vine doar cu tracţiune integrală.

Astfel, cel mai accesibil Hyundai Grand Santa Fe, cu motor 2.2 CRDi sub capotă, cu tracţiune integrală şi transmisie manuală cu 6 trepte
costă 36,500 dolari SUA, echivalentul a aproximativ 28,000 euro. Aceeaşi motorizare mai dispune de două nivele superioare de echipare, care costă 39,000 USD şi 44,300 respectiv.
Cei care îşi doresc un Grand Santa Fe cu transmisie automată, şi cu alelaşi propulsor diesel de 2.2 litri şi 197 CP sub capotă, cu tot cu tracţiune integrală, îl pot cumpăra la un preţ de 37,500 dolari SUA, echivalentul a aproximativ 28,800 euro. Pe lângă echiparea standard a acestei combinaţii de motor şi transmisie, mai există ale trei echipări superioare, care
costă 40,000 USD, 45,300 USD şi 48,300 USD respectiv.

Toate modelele Hyundai beneficiază în Moldova de garanţie completă de 5 ani sau 100,000 km.

Mai multe informaţii despre noul
model puteţi afla în showroom-ul
Hyundai Moldova, situat pe
str. Calea Moşilor, 5/1, sau numărul
de telefon 022 279 020.
PiataAuto.mdRedacţia PiataAuto.md
3
4,006
COMENTARII (48)
GRED
Chişinău
la 12 Aprilie 2013 - 18:08
Arata frumos nu?
1
4
Mihail
Chişinău
la 12 Aprilie 2013 - 19:17
aha ;)
1
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Aprilie 2013 - 14:57
Destul de simpatica, kiar imi place noile linii de caroserie al noilor Hyundai...
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 13 Aprilie 2013 - 18:52
SUV sau SAV cu mult caracter si eleganta.Si evident o fiabilitate mult mai buna decat un Audi Q7 .
1
2
ghenyg
London, Marea Britanie
la 14 Aprilie 2013 - 00:23
Robert_444:glumetz mai esti.mai coboara putin-mult...hyundai are mult de pedalat sa ajunga un audi.aici kiar k ai dat-o in ștanga:)
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 14 Aprilie 2013 - 00:28
@ghenyg, ca deobicei. Dar ce parere ai de problemele la Audi Q7 cu volanta, turbina, pompa de servo, pompa de ulei, probleme cu unghiul de fuga, si alte probleme pe care un Hyundai nu le are. Deci ? Intrebari?
1
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 14 Aprilie 2013 - 09:09
Robert_444:Intrebari?==poftim raspunsul:
hyundai are mult de pedalat sa ajunga un audi.aici kiar k ai dat-o in ștanga:)
2
0
GRED
Chişinău
la 14 Aprilie 2013 - 10:00
Are la noi un coleg de serviciu Hyundai Santa Fe - vai si amar. In primul rand in interior de tractor in al doilea rand problemutze mici si problemutze mari - LUNAR. Poate-s bune in garantie si de noi - doar atat. Dupa aia incepe putin cu putin sa se dezmembreze atat din interior cat si din exterior. Asta e diferenta. Pararea mea.
2
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 14 Aprilie 2013 - 12:32
GRED:daca ar recunoaste toti asta nu ar mai fi atita vorba aiurea.le zik la toti sa kaste un oki la TUV,APOI SA VORBEASCA!!
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 14 Aprilie 2013 - 18:51
@ghenyg, decat sa repeti intruna ca un papagal, te-am intrebat daca ai intrebari pertinte in domeniul mecanic? Ai sau nu ai ? Ca nu stau de vorba cu amatorii care vorbesc din auzite. Nu-i corect ?
1
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 14 Aprilie 2013 - 20:05
Robert_444:wei omule nu fa pe desteptul,tot ce vb tu sint prostii,nu numai eu te contrazik,ci toti.asa k gura mika.ai dreptul sa critici dar nu sa insulti.succes!
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 14 Aprilie 2013 - 20:39
@ghebyg, mi-au dat lacrimile la ceea ce ai spus tu . Dar daca ti se face greata poti savura un pahar cu limonada, lamaia face bine la sanatate ;) . Nu cred ca ti-ai gasit pe cine trebuia, eu nu insult, eu doar spun adevarul la care la altii le e greu sa inl care in carca. Ti-am mai zis , esti doar un pamflet si atat . Un om care ramane repede fara cuvinte si fara replica ai esti. Si un om care ramane fara replica ? Inseamna ca nu spune nimic adevarat, altfel ai fi ajuns pana in panzele albe cand stii ca ai dreptate. Dar nu are rost sa mai vorbim, probabil esti platit cu bani multi sa faci ceea ce faci .....numai bine !
2
1
GRED
Chişinău
la 14 Aprilie 2013 - 21:06
Nu sunt fan Audi si intr-adevar are probleme la turbine e adevarat - dar sunt cazuri unicale.
Finisajele interior la unele modele Audi (seria A3 si A6) chiar sunt mai bune decat in Mercedes clasa C si E classe. Hyundai insa are de muncit ani buni sa ajunga un Audi. Nu cred ca e corect sa comparam un Q7 cu Santa Fe - sunt din diferite categorii de greutate. Dar eu cred ca tre sa-i dam Cezarului ce-i al Cezaruui .. adica Santa Fe merita a fi luata in serios intr-o batalie cu alte modele.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 14 Aprilie 2013 - 21:12
@GRED, intr-adevar nu este corect sa comparam Q7 cu SantaFe fiindca sunt categorii diferite asa este.

Q7 face parte dintr-o marca premium, iar Santa Fe dintr-o marca de volum intr-adevar, si nu a zis nimeni ca SantaFe are calitatea finisajelor unui Q 7. Eu m-am referit strict si special la fiabilitate si problemele ciclului de viata al respectivei. Iar Santa Fe o bate cu brio . Are mult mai putine defecte si se dovedeste a fi o achizitie mai buna pe termen lung la fiabilitate.
Un Q7 nu este alt ceva decat un VW reesapat si cu aceleasi probleme ca si VW .
1
0
GRED
Chişinău
la 15 Aprilie 2013 - 08:17
Sigur ca da ... dar in acelasi timp putem spune ca chiar o Honda CIVIC e cu muuult mai fiabila decat un Porsche Cayenne Turbo sau sau chiar decat un Lexus LX 570 ... dar idea ca nu le potem compara in principiu chiar si la fiabilitate !!!
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 15 Aprilie 2013 - 10:11
GRED:corect spus,asta si spus numai k ku alte cuvinte.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 10:25
@GRED, este si normal fiindca Honda este cel mai fiabil brand mondial, deci Honda bate Toyota la fiabilitate, si de aici rezulta totul.....Cine stie ce motoare face Honda stie despre ce vorbesc. De fiecaredata Honda a fost cu o treapta mai sus la fiabiliate decat Toyota.
1
1
GRED
Chişinău
la 15 Aprilie 2013 - 11:31
Nu la toate modelele sunt fruntasi.
Desi aici putem sa discutam încontinuu la tema - tehnologie vs. fiabilitate.
Hai sa ne aducem aminte ce motoare folosesc cei de la Honda - aspirate sau turbina? Si care motor credeti ca e mai fiabil - aspirat sau turbo? Multi prefera turbo ... mai ales in UE, e vorba de taxe pana la urma. Asa ca e si logic sa iasa ceva simplu mai fiabil decat cel complex.
Cine stie de ce vanzarile BMW sunt mai bune ca Honda care se considera cu mult mai fiabile? Raspunsul e mai sus...

Parerea mea ca Honda are nevoie de o noua generatie de motoare dar pe de alta parte honda daca nu va mai face motoare aspirate isi pierde "emblema" .. Asteptam noi progrese.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 12:56
@GRED, stii ca te simpatizez, dar acum serios chiar nu ai dreptate fara suparare.

In cazul in care nu stiai, motoarele moderne turbo pe benzina, nu mai au probleme de fiabilitate, asadar asta a mai ramas doar un mit cu problemele '' de turbo ''. Intr-adevar un aspirat este o idee mai fiabil, si mai '' legendar '' fata de cele turbo.Iar Downsizeul,3 cilindri si turbo, sunt doar o moda,neavand nici o justificare tehnica si economica.A folosi zilnic turbo in oras, in ciuda cuplului mai mare, inseamna distrugerea turbinei la 40 de mii,daca nu o turezi ca pe motocicleta (exagerind putin).
Si haide sa comparam altceva domnule GRED, ceva pe masura.

Lexus vs Audi , ce zici ? tehnologie vs tehnologie = ..........,...

Atat iti mai zic : Studiaza cu atentie tehnologiile de pe Lexus care sunt evident mai multe decat Audi, si apoi sa imi raspunzi de fiabilitatea unuio Lexus care la cat de inchegat tehnologic e tot nu are probleme de fiabilitate ca Audi.....Ce zici ?
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 12:58
Si Lexus '' duce in carca si tehnologiile hybrid ''......Deci ???
1
1
GRED
Chişinău
la 15 Aprilie 2013 - 14:44
Nu sunt fan AUDI si nici VW.
Si mai sus ma refeream la Honda.
Dar daca vrei Audi 3 si A4 bate Lexus-ul din clasa lui si tot timpul la batut.
Q7 pierde in fata lui LX avand in spate L. Cruiser 200! Dar Santa FE neeee... mai e timp

E discutabil A8 vs LS... Eu asa alege A8. Dar cred ca in clasa asta MB-ul dicteaza ...
AUDI are norocul ca VW le sta in spate cu platforme si are o varietate mai mare motoare. (nu si la hybrid)
De fapt si Lexus are in spate Toyota dar nu au acelasi numar de motoare.

Aleg fiabilitatea numai NU in detrimentul tehnologiei. Lexus e mai fiabil conform statisticilor asta e corect. Dar ca si mine cred ca multi aleg altceva in prim plan si doar pe locu 2 sau 3 vine si fiabilitatea.

Si daca Lexus e mai tehnologic atunci nu vreau sa bifeze touchscreen-uri sau alte maruntaie care dispar fara urma.
Lexus incearca sa fie mai mult un Mercedes si in zadar in aschimb AUDI are un atu aparte ce se vrea intre BMW si MB Si anume de aia nu-mi e pe plac.

Tre de analizat fiecare masina in parte in clasa ei.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 17:20
Stai asa ca nu am inteles ?

'' Audi 3 si A4 bate Lexus-ul din clasa lui si tot timpul la batut '' ??? SERIOS ?Nu ti se ceva neinregula la intrebarea asta ?
In primul rand '' banalul '' A4 a aparut in 2008, iar IS aparuse in 2006 deci din punct de vedere A4 era o idee mai tehnologic, fioindca era si normal sa fie, insa chiar si asa nu se compara plasticele de doi lei ci lemnul de pe IS chiar daca era din 2006, ai inteles ?

Acum se va schimba, a aparut noul IS cu niste forme la care nimeni nu ar fi in stare sa scoata pe strada ( arata ca un concept frumos ) , acum va adopta si propulsii hybrid ceea ce din nou il vor face peste concurenta.

A3 ? De care ? Sedan sau hatch ? Daca e sedan, atunci HS il bate la sisteme hybrid si la lux ( acesta din urma avand diverse optiuni cu insertii lemn pe volan si alte asemenea, remote touch.

A8 vs LS discutabil ????? La ce capitol domnule GRED ? Ai uitat ca noi vorbeam de tehnologie vs fiabilitate aici ? Iar tu compari si VW reesapat ( cu probleme grave de fiabilitate ) vs LS care-i o masina mult mai rafinata si cu un grad inalt de tehnologie.
Si iti mai spun odata, MB-ul '' DICTA '' odata in aceasta clasa, dar atunci cand nu exista concureta, atunci cand concurenta era doar Jaguar XJ daca mai tii minte acum 40-65 de ani ?

Corect, eu cred ca '' tu '' trebuie sa analizaze masinile in parte cu fiecare clasa vs clasa din care face parte . Numai bine !
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 17:22
*analizezi.....scuzati
1
0
GRED
Chişinău
la 15 Aprilie 2013 - 17:39
Esti subiectiv! Sincer!
Audi nu are intentia sa se bata cu Lexus - isi doreste ceva de mijloc. Finisajele interior - 100 la 100 sunt mai bune in AUDI chiar la prima atingere de torpedou, scaune si volan. Mergi la piata auto si palpeaza-le pe ambele din acelasi an de exemplu.
Si cum se conduce un A4 sau chiar A3 quattro 2.0 nu cred ca are rost sa mai discutam comparatuv cu acelasi IS250.
Desi in clasa asta
- cel mai bine se conduce un Seria 3 si
- cel mai confortabil si silențios in clasa asta e class C.
- hai sa dam cezarului moneda sa = cel mai fiabil e IS-ul ...
- cel mai stilat si frumos si finsat e Audi
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 17:47
GRED, nu imi place sa ma leg de preferintele omului, dar acum serios A4 ? Ce iti place tie la '' banalitatea'' aia nu pot sa inteleg ? La noi '' cu greu '' este inghitit un astfel de model. Si ai mai zis '' si cel mai finisat''. Mai GRED , aici din nou nu ai dreptate. C-Klass , IS si ATS stau cel mai bine la acest capitol. Chiar nu vreau sa te superi, nu asta e intentia mea.

De fapt chiar imi place sa discut cu tine, kit ca uneori nu suntem de aceeasi parere .
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 15 Aprilie 2013 - 18:03
GRED:imi place cum ai spus mai spus,ai fost corect,bravo.
3
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 15 Aprilie 2013 - 18:06
Robert_444:o intrebare daca nu te superi.care masini se ”inghit” la voi?
3
0
GRED
Chişinău
la 15 Aprilie 2013 - 18:42
Robert> Daca sincer AUDI ma lasa rece. Dar vreau sa zic ca e peste IS. E inchegat bine (cum se zice la noi e bine strans), coroziile nu-l prea afecteaza in ani, e putin mai solid, interiorul pare mai "placut de greu" fata de IS atat usile cat alte detalii mobile. Cel putin generatiile de pina acuma. Mai vedem pe viitor ce se va mai intampla.
Clasa C pina restyle a avut probleme la finisare crezand in clasa asta e suficient sa economisesti dar si-au dat seama si in varianta "restyle" sau intors la origini desi la MB tre sa bifezi multe acolo in salon la cumparare cand faci comanda la o masina altfel ramai dezamagit in optiunea standard.
IS nu e la fel de bine isolata fonic la viteze moderate - 80 in sus de exemplu si imi place stilul AUDI de ultima generatie dar de acord ca tre sa schimbe ceva urgent la ei ca altfel toate modelele sunt la fel una mai mare ca alta incepand de la A4 in sus.
Lexus IS am impresia ca "devine vechi mai repede" la fel ca multe alte japoneze care arată bine atunci cand sunt lansate dar după un timp ceva se intampla in mintea mea. Oare sa fie doar punctul meu de vedere?
1
1
petro
Chişinău
la 15 Aprilie 2013 - 19:11
unu apara masinile japoneze altu il contrazice cu cele germane...ceea ce sa spus mai sus sunt doar niste concluzii auzite de la altii, ma indoiesc ca ati mers la volanul fiecarui ca sa faceti o comparatie, si audi si lexus au parti pozitive si negative, daca privesti si pipai o masina nu inseamna ca esti expert....
2
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 15 Aprilie 2013 - 20:16
Voi nu v-ați săturat de bolmojeala asta.Ce o să se schimbe dacă unul spune ca Audi e mai bun,altul-Lexus.
2
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 15 Aprilie 2013 - 20:49
M-am inkarcat cu energie si am citit toate comenturile voastre cu privire la marcile discutate... :-) Sa nu creada cineva ca vreau sa ponegresc vreo marca cu ceva, NU o voi face... si nici sa nu creada cineva ca ii sustin parerea, tot nu am asa interes de fapt... Am ajuns la concluzia ca totusi marcile nipone sunt ceva mai bune ca cele germane si daca cineva va dori sa-mi reproseze asta invocind faptul ca nu sunt asa stilate sau premium, ii raspund cu fermitate ca Lexus le demonstreaza viceversa... Santa Fe cedeaza in fata lui Q7 mai la tot, A3 si A4 nici sa nu ridice nasul in fata lui IS, insa sa nu uitam ca Lexus este o marca relativ tinara si in urmatorii ani ii va lasa in urma pe nemti si in klasa premium... Daca ar fi sa aleg la fiabilitate si tehnologie, atunci aleg la ambele capitole SUBARU sau LEXUS!!!
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 21:41
@VB_1ONE, asta tot incerc si eu sa le zic, dar nu vor sa inteleaga.......de fapt eu cred ca se tem sa recunoasca. In rest de accord cu tine, ca deobicei ;)

Eu nu vorbesc doar sa ma aflu in treaba, am mers cu multe masini si am si asistat la partile mecanice ale acestora, si ca sa iti spun asa mai @petro, eu nu ma dau expert, eu incerc sa intrept ceva ce nu este adevarat .Sper sa intelegi acum.
Nu o sa se schimbe nimic mai @VW, pur si simplu fiecare isi sustine parerile daca asa crede, dar hai sa incercam sa ne indreptam si sa nu ne mai ferim atata de adevar cum o face @ghenyg in special.

@VB_1One, sa revin la ce spuneai. Chiar se facuse la un moment dat un studiu unde spune ca Lexus s-a dezvoltat mult mai repede decat a facut-o Mercedes, diferenta era de 13 ani. Dar dupa felul cum se tin de tare, nu mar mira ca in viitor sa concureze cu marci precum Bentley si alte inrudite
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 15 Aprilie 2013 - 22:25
Robert_444:nu ma feresc de adevar delok.de fapt care adevar????acela kare il indrugi tot timpul si la orice tema de discutie??????la fiecare postare noua iti lauzi lexus-sul si toyota...(pe care cred k leai condus 200 metri,o toyota poate mai mult:))))tot timpul vb de fiabilitate,la servis stau la koada MB,BMW,AUDI,VW...si un lexus nici nu stie ce inseamna servis.

Acum o sati vb de Bentley.aceasta marka are istorie si clienti devotati,kare nu se lasa maguliti de tehnologii nano,este o masina as zice clasika care nu poti sa o kompari ku high-tech-ul din lexus.

Si pe sfirsit..parerea mea:atita timp cit vom vedea pe strazi mai multe,k ex:MB si lexus mai putine,atitea timp MB va fi mai sus k Lexus...si asta mam referit la orice marca si model auto.
2
0
GRED
Chişinău
la 15 Aprilie 2013 - 23:03
Pai asta e un forum baeti. Si ce daca se discuta?
Unuia ii place stilul japonez de gandire si traire. Altuia ii place stilul european, altuia cel american. Care-i treaba! Sa fie fan fiecare in ce doreste. Stil asiatic infrumusetzat si colorat cum sunt masinile japoneze si cele coreene sau stil European clasic si putin mai sumbru si "trist". Si asta nu este doar in industria auto.
VB_1One> Lexus daca si e puternic atunci la sigur nu la modelul IS. Cel care a construito a si recunoscut Asta in primul rand. In al doilea rand daca Lexus are careva succes asta doar in USA desi chiar acolo e in urma troicii germane. Si in al treilea rand chiar in Japonia MB, BMW si mai putin AUDI se considera masini de spetza mai inalta decat Lexus/Toyota in sine.
Robert> Nu reproseaza nimeni ca masinile japoneze nu-s fiabile. Sunt asa cum zici. Ca si o pereche de blugi pe care se poarta zilnic sunt mai fiabili decat un costum sau o camasa eleganta care trebe poate mai des spalata si calcata .. :)
Sper sa nu te superi dar alta comparatie nu mi-a venit ca sa ma intelegi de ce merg pe Germane!
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 23:09
@ghenyg, mey esti haios chiar.

Acum serios putin ma intereseaza ce crezi tu sau altii, pe mine ma intereseaza ce cred eu si ce am condus eu.Poti sa crezi ce vrei, ti-am mai spus nu asta ma intereseaza, exact cum am mai spus :Combateti-ma strict pe text, nu pe mine ca persoana, apuca-te sa supui sub lupa analizei fiecare fraza de-a mea care te intriga si, la final, surprinde-ma cu niste concluzii coerente, operabile, decente, din care chiar sa razbata ceva de retinut si de invatat, nu onomatopeele inepte pe care le-ai insirat tu si care ma fac sa cred ca de atat esti tu capabil, daramite sa devii exigetul meu avizat. Poate inca nu s-a inteles in esenta: eu nu ma exprim numai pentru cine vrea sa ma urmareasca si cu care pot intretine un dialog normal si placut, iar amatorii de greturi izvorate din exclusivism, ura si intoleranta, carora li se pare o mare isprava sa se chinuie sa depisteze cusururi cu orice pret (la altii, doar nu la ei insisi) si sa se erijeze in consilieri "profesionisti".

Iar Bentley, am dat un exemplu chiar daca nu sunt high-tech ca Lexus, de fapt nici Rolls nu este si nici Veyron nu sunt high-tech. Dar eu m-am referit la niste materiale o idee mai bune si mai multe insertii din lemn, la asta m-am referit cand am pronuntat Bentley, fiindca la fiabilitate din nou revin si spun ca este acelasi ca si un VW la piese.

'' parerea mea:atita timp cit vom vedea pe strazi mai multe,k ex:MB si lexus mai putine,atitea timp MB va fi mai sus k Lexus '? :)) Chiar nu ti se pare ceva neinregula la fraza asta ?
Si cu istoria am mai zis.Degeaba ai istorie si traditie daca nu te tii de ea , unde este istoria de la care a pornit Audi, sa te aud ? Undeeste istoria de la care a pornit MB ? Sa te aud ? MB era la un pas de faliment producand Cobra, modelele acelea aproape ca nu aveau probleme mecanice si tehnice deloc.Sa te aud ? Si vino cu idei pertinente nu postari ieftine, te rog eu frumos.Numai bine !
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Aprilie 2013 - 23:19
@GRED, mai ti-am mai spus ca nu am dc sa ma supar pe tine, fiecare cu placerile lui, numai ca unele lucruri le spui cam '' stramb '' crede-ma. Parerea mea.


Si este si normal domnule GRED ca BMw Audi si MB sa se vanda mai mult in Japonia decat Lexus. Daca iti aduci aminte, Lexus a intrat deabia in 2005 pe piata din Japonia, deci mult mai tarziu decat trebuia. Cand in SUA aparuse marca Lexus era cea mai vanduta marca de lux de acolo, iar BMW , Audi si MB erau doar o intrare destul de timida si care ocupau o pozitie joasa.Dar acum, DA, ai dreptate este in urma troicii germane la vanzari si asta din cauza calamitatilor naturale care a lovit Japonia.Si si asta fiindca problemele au venit intr-o perioada extrem de proasta, cand Toyota cheltuia miliarde de dolari cu recall-ul, vanzarile scadeau, criza economica era foarte puternica in State, americanii loveau puternic in Toyota prin mass media, concurenta neloiala facuta inclusiv de alti japonezi (vedeti Honda si sloganul "Masinile noastre nu raman fara frane"). Si cu toate astea Toyota s-a supus si a avut rabdare. Si ca sa vezi, i-a batut pe cei care au ponegrit-o cu propriile lor arme cand s-a dovedit ca totul a fost o facatura pusa la cale de americani. Ce a facut Toyota? Nimic, si-a vazut de treaba. Cate mari companii ar fi procedat asa? Nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar fi aprins cei de la VAG de exemplu.De aceea si Lexus a fost tras in jos, dar este prevazuta o revenire drastica ceea ce va face gaura in vanzarile '' tradei '' chiar si '' triadei americane ''.
1
1
petro
Chişinău
la 16 Aprilie 2013 - 08:54
bai robert, spune sincer, pe forumurile vostre romanesti nimeni nu tea ia in serios, asai? si ai venit aici sa ne dai lectie?hai ma nu fa misto din noi, moldovenii nu sunt tigani...
3
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 16 Aprilie 2013 - 09:19
nui treaba k unii au ajuns la ”rasism”,sincer imi pare rau.........eu kiar ma bukur k este si Robert_444 printre noi,daca am fi toti de o parere ar fi plictisitor
1
2
petro
Chişinău
la 16 Aprilie 2013 - 10:25
ghenyg:daca nui treaba atunci cei?.... eu kiar ma bukur k este si Robert_444 printre noi::)))))
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 16 Aprilie 2013 - 10:32
@ghenyg, CORECT !

@petro, Eu cred ca ar fi cazul sa arunci o privire, daca chiar esti curios de comentariile de pe forumurilwe noastre, o sa te indrum catre un link :http://www.automarket.ro/





1
0
petro
Chişinău
la 16 Aprilie 2013 - 11:13
as vrea sa stiu cum esti inregistrat pe automarket.ro
0
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 16 Aprilie 2013 - 11:32
petro:crezi k e normal sa arunci cuvinte ”ne-v temu”?
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 16 Aprilie 2013 - 15:00
Draga petro, nikul cand sunt '' logat '' este acelasi ca si aici, cand scriu nelogat, folosesc nikul '' samba '', deci poti observa de acum comment-urile. Dar mi-ar face mare placere daca ai comenta si tu :D
1
0
petro
Chişinău
la 16 Aprilie 2013 - 15:27
draga, mi-ar face placere....robert dai dovada de .....culoarea cerului
0
2
petro
Chişinău
la 16 Aprilie 2013 - 15:44
m-am uitat pe automarket.ro, am cautat in comentarii si curios lucru ca (sigur daca esti robert_444 si samba) nu am vazut nici un coment de al tau, am tras atentia la masinile japonezi ca lexus si toyota,aici esti activ dar acolo....fie, daca te simti mai bine pe acest sait sati fie de bine, numai bine
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 16 Aprilie 2013 - 17:06
@petro, mai bine te-ai orienta spre stiri, nu teste sau masini noi. Ai sa vezi, sau cauta stirile mai vechi cu cateva zile, ai sa vezi. Numai bine !
1
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 16 Aprilie 2013 - 23:59
Ghenyg: ai dreptate, Bentley e ceva clasic si Lexus nu va putea concura cu el ca nu are sanse sa-al detroneze de pe nisa okupata de el, dar are ca obiectiv sa-i lase in urma pe cei birzoi (MB, BMW, Audi) anume in klasa premium.

GRED: Lexus in USA si s-a ridicat... stiu americanii ce inseamna masina buna!!!
0
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 17 Aprilie 2013 - 07:47
VB_1One:asa e...am un prieten in sua,vb cu el despre masini,zicea k lexus e la putere,si toyota camry
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!