Volkswagen la reuniunea Worthersee Tour 2013
10 Mai 2013, 17:35
La reuniunea Worthersee Tour, Volkswagen a surprins vizitatorii şi fanii modelelor Golf GTI, cu un concept dement numit Design Vision GTI, precum şi cu proiect ul ”Austria” bazat pe Golf GTI Cabriolet şi conceptul Amarok R-Style.
Cea mai mare atracţie la standul Volkswagen a devenit conceptul Design Vision GTI, care reprezintă un Golf GTI Mk7 pe steroizi, elementele cheie ale căruia au fost accentuate într-un mod spectaculos de conceptual.
Acesta a căpătat un aspect agresiv
şi dinamic, fiind cu 71 mm mai lat,
57 mm mai scund şi 15 mm mai scurt decât modelul Golf GTI Mk7 de serie.
În interiorul tapiţat cu piele şi
Alcantara, abundă şi elemente din
fibră de carbon, precum consola centrală, scaunele sport şi braţele
de rigidizare a caroseriei instalate
în portbagaj, unde se mai regăsesc două căşti de protecţie.
Substratul tehnic este alcătuit
din tracţiunea integrală, transmisia robotizată DSG cu dublu-ambreiaj
şi propulsorul V6 TSI de 3.0 litri, ce dezvoltă 503 CP şi 560 Nm, care permite conceptului Design Vision GTI
să accelereze până la prima
sută de kilometri în 3.9 secunde
şi să atingă o viteză maximă de
300 km/h. Ar fi grozav, dacă
acest substrat tehnic va fi aplicat
pe viitorul Golf R, chiar dacă va fi
ajustat la o performanţă ceva
mai pământească.
Un alt proiect, realizat pe baza modelului Golf GTI Cabriolet, numit Austria, chiar dacă nu este la fel de extrem ca Design Vision GTI, atunci, cel puţin, ne aminteşte în mod clar de
venirea verii. La acest proiect a lucrat un grup de studenţi, cu vârste cuprinse între 17 şi 23 de ani, care fac practică la uzinele din Wolfsburg şi Osnabrück. Pentru acest show-car, ucenicii au ales o culoare albă ”Oryx White” combinată
cu dungi roşii şi înscripţiile "Austria" pe părţile laterale, precum şi roţile imense, suspensia sport şi sistemul de evacuare performant. Interiorul, de asemenea, este înzestrat cu accente de roşu, scaune sport, iar în locul banchetei din spate




















a fost instalat un sistem audio cu
o putere totală de 2.250 de waţi. Puterea propulsorului 2.0 TSI a fost ridicată de la 210 la 333 CP.
Ultimul pe listă, este pick-up-ul
Amarok R-Style, care ar reprezenta
un autovehicul perfect pentru transportarea kartului şi echipamentele necesare pentru acesta. Agresivitatea pick-up-ului este subliniată de un kit aerodinamic cu aripi evazate cu 60 mm şi jante de 22 inch încălţate în anvelope
de dimensiunea 295/35.
Completează tabloul elementele din fibra de carbon instalate pe perimetrul caroseriei, două ţevi al sistemului de evacuare, farurile faţă spate cu LED-uri şi kartul situat în partea din spate, unde se regăsesc şi locurile speciale pentru instrumente şi echipamente
pentru karting.
Sub capotă este instalat un
turbodiesel de 3.0 litri V6 TDI,
care datorită puterii de 272 CP a cuplului de 600 Nm şi a transmisiei automate în 8 rapoarte accelerează
pick-up-ul până la 100 km/h în 7.9 secunde.

Mâine, 11 mai, este ultima zi când
se mai desfăşurează a 32-a ediţie
a reuniunii Worthersee Tour 2013.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,636
GALERIE FOTO (36 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (26)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Mai 2013 - 19:40
Design Vision GTI parca e desprins din jocuri pentru PC, iar Amaroc R-Style in genere ii klassnii... :-)
0
1
Ion H.
Trieste, Italia
la 10 Mai 2013 - 19:46
Amarok a iesit super,pacat ca VW nu foloseste un 3.0 litri pe versiunea normala.
0
2
petro
Chişinău
la 10 Mai 2013 - 21:17
robert hai aratati invidia prin comenturile tale stupide
1
2
Mihail
Chişinău
la 11 Mai 2013 - 00:21
care 3.0 l ? ... cu sii mai rau un 1.4 care scoate 200 de caluti si citevai epe ?
bun venit in 2013 ... voi sunteti inca ramasi in urma ...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Mai 2013 - 00:24
Mihai: asta nu inseamna ca va ajunge departe asemenea motor...
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 11 Mai 2013 - 00:42
@petro, ma faci sa rad. Ce invidie sa am pe VW? VW nu emana nici un sentiment, asa ca nu am ce invidie sa am pe un brand de joasa spetza care nu e in stare sa puna la punct niste probleme.
3
0
Ion H.
Trieste, Italia
la 11 Mai 2013 - 02:01
Mihai:pune un 1.4 pe un Touareg sa vedem rezultatu?Robert_444,poti sa ne spui ce probleme nu e in stare sa puna la punct.
1
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 11 Mai 2013 - 10:04
Ion H., n-o sa-ti spuna Robert nimic, nu incerca degeaba, o sa intimpini numai "ironie bine camuflata" sau daca vei avrea ceva noroc, poate va spune ceva la tema,dar pe linga informatia necesara vei avea parte si de o lectie pe vrio jumate de pagina...))
1
3
ghenyg
London, Marea Britanie
la 11 Mai 2013 - 11:52
Amarok-ul e la treaba!!!
1
2
ghenyg
London, Marea Britanie
la 11 Mai 2013 - 15:37
si inka odata sa dovedit k unii produkatori auto au probleme,ex.Amarok vs 4Runner...ultimul e dezastru total,respingator,invechit....urit.
2
2
Robert
Bucureşti, România
la 11 Mai 2013 - 16:21
Te obosesti prea mult dragul meu @ghenyg.....shezi blad ;)

@Ion. H......... Te rog sa ma intelegi, dar nu mai am chef sa imi obosesc gura din nou. Daca esti interesat de impresii, citeste postarile mai vechi. Daca iti este greu sa intelegi e treaba ta, insa orice om '' curat '' la minte isi da seama ca VW este un brand '' necurat '' la mijloc.
4
0
Robert
Bucureşti, România
la 11 Mai 2013 - 20:53
Din nou unii dintre voi suciti realitatea fara sa va exprimati corect. Si da , E valabil special ptr tine dragul meu @ghenyg.

Amarok vs 4Runner ? Eiii, cum asa ? Si te mai consideri si cunoscator in domeniu. Blasfemie.......Ma mir cum de nu compari segment A vs segment F , adica Matiz vs Lexus LS sau MB S-klass , ce zici ? Beton nu ?

O sa iti mai explic odata '' pt incepatorii '' ca tine . Niciodata in viata ta sa nu mai faci aceasta comparatie. E absurda. Compari o nisa total diferita. Amarok-ul este un pick-ul 4x4 pe cand 4Runner un Offroad-er sau un SUV cum ne mai place sa spunem. Pick-up vs SUV ? Hidoasa comparatie nu-i asa ? Compara Amarok vs Hilux daca vrei sa iasa bine testul comparativ. Pana si PiataAuto face comparatii corecte , gen TEST Drive : Kia Rio vs Chevrolet Aveo
. Acum multumeste-mi ca am avut '' obraz '' si ti-am explicat, chiar nu imi place sa rad de oamenii care nu stiu , prefer sa ii ajut ;) .Numai bine !

3
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Mai 2013 - 22:31
E bun si Amarok asa pentru drumuri mai bombardate, dar nu se pune cu 4Runner nici pe aproape... practic la nimik!
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 11 Mai 2013 - 22:35
Robert: E corect ce ai spus tu, nu am pretentii de lok, insa omul a avut in vedere asa... mai mult la kapacitatile sale off-road , cit e de rezistent si ceva de genul ce i se poate atribui unei masini 4x4.
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 11 Mai 2013 - 23:56
@VB_1One

Inteleg ca ''mul a avut in vedere asa... mai mult la kapacitatile sale off-road '', insa fiecare dintre acestea doua isi vor arata fiecare plusurile si minusurile fiindca este o comparatie diverita cu o nisa diferita.E adevarat ca ambele sunt facute de OFF-ROAD dar daca stam sa o luam asa si Passat este din segmentul D la fel ca si Clasa-C si Lexus IS . Insa comparatia va fi iarasi diferita fiind alt target .Nu merge model dintr-o marca de volum vs model dintr-o marca preium .
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 11 Mai 2013 - 23:56
*premium
1
0
Ion H.
Trieste, Italia
la 12 Mai 2013 - 02:18
Robert_444: imi zici si mie?Ce "necurat" este la mijloc in VW.Eu detin un VW de 4 ani si inca nimic "necurat" in El nu am descoperit.
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 12 Mai 2013 - 03:37
bai robert,ori te faci ori esti orb(scuza expresia)citeste atent ce am scris!nu am vrut sati raspund la comentariul tau prostesc,dar o fac....am vb de DESIGN nu de off-road.si inka ceva,acelasi hi-lux nu se compara cu amarok,pt k hi-lux e mai sus ku un cap la off-road,dar nu si la design.o a fiu direct,hi-lux e la fel de putred k 4runner,desigur la ”infatisare”
te respect pt k esti statornik in ceea ce crezi,si bravo tie...
sa stii un lukru k nu ai nici un drept sa judeci oamenii dupa pareri(de fapt esti primul kare face acest lukru si unikul pe PA),si nu k vrei sa dai o mina de ajutor incepatorilor,dar vrei sa arati k ai multa carte..teas sfatui sa o tii pt tine.
sper k nu te-am ofensat cu nimik.si tie numai bine!!!
1
2
petro
Chişinău
la 12 Mai 2013 - 11:05
robert ce haios esti...:))))
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 12 Mai 2013 - 12:10
@ghenyg,

Chestia este ca nu ai scris DELOC corect '' bai omule ''. Un adevarat pasionat auto nu va face niciodata aceasta greseala. Ai greseli nenumarate, nu mai zic de cele de punctuatie. Inteleg ca nu asta conteaza, dar totusi cine te citeste se chinuie ca sa iti inteleaga '' moftul '' . Bun, sa lasam deoparte asta . Nu vrei sa compar si eu Polo vs Auris ? Suna bine nu ? Pentru tine cu siguranta ar suna bine fiindca tu nu esti cunoscator auto, tu esti pseudo-cunoscator asta ca sa iti intre in cap. Nu incerca sa o mai dai la intors cu mine, fiindca esti mic din toate punctele de vedere. O zi buna !
1
0
ghenyg
London, Marea Britanie
la 12 Mai 2013 - 13:31
Robert_444:am scris corect si klar,numai k nu-ti place k am facut de kkt o toyota si ai inceput sa kauti scuze in greselile gramatikale.asta numesti tu cunoscator auto?! las-o moale..
tu poti sa kompari ce vrei,eu te sfatui sa compari Golf vs Auris.
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2013 - 00:00
@ghenyg

Amice devi penibil. Deja te-ai facut prea mult de ras, mai bine opreste-te. Cat despre comparatia ''Golf vs Auris'' , ma bucur ca ai invatat sa compari exact cum trebuie, dar asta dupa o polemica '' amicala '' bine pusa la puct de mine .
3
0
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2013 - 00:01
Si apropo, se lasa spatiu intre semnele de punctuatie, nu de alta dar '' ne dor ochii '' :))
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 13 Mai 2013 - 01:36
Robert_444:nici dislike nu-ti pot pune
1
2
ghenyg
London, Marea Britanie
la 13 Mai 2013 - 15:11
Robert_444:ei vezi,eu nu ma cobor asa jos k tine sa pun dislike!!!
1
1
ghenyg
London, Marea Britanie
la 13 Mai 2013 - 15:12
....fara motiv desigur
1
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!