Premieră: Opel Insignia facelift!
12 Iunie 2013, 13:50
La Salonul Auto de la Frankfurt, care va avea loc între 12 şi 22 septembrie, Opel va prezenta noua familie Insignia actualizată - sedanul, hatchbackul şi breakul Sports Tourer. Actualizarea a atins aproape toate aspectele modelului Insignia - de la design
exterior şi interior, la gama de motoare şi sistem multimedia complet nou acţionat printr-un touchpad!

Exteriorul, a suferit schimbări majore. Designerii au dorit să facă ”faţa”vizual mai lată, datorită grilei radiatorului
întinse pe orizontală, prizei de aer
a barei de protecţie mai înguste şi amplasării a prizelor de aer laterale cât mai aproape de extremităţi, unde au apărut faruri anti-ceaţă circulare
şi benzile dinamice cromate. Mai elegante sunt şi blocurile optice
faţă cu LED-uri integrate.
Şi posteriorul este perceput ca fiind
mai lat, datorită designului în stilul decapotabilei Cascada, cu elementul cromat ce străpunge blocurile otice noi. Bara de protecţie spate, de asemenea, sa schimbat un pic în regiunea locului preconizat pentru
numărul de înmatriculare şi în partea de jos, unde a apărut un nou difuzor
de aer discret şi noile ţevi de
eşapament.
Breakul a primit şi el ”faţa” dinamică şi un posterior restilizat. Toate modelele
Opel Insignia au primit şi noi jante
cu un design modern şi diametru
mai mare.
Interiorul a fost serios modificat, deoarece Insignia avea prea multe butoane pe consola centrală, care deranjau unii proprietari. Acum ei vor fi mulţumiţi! Consola centrala a fost înlocuită cu una complet nouă, cu mult mai puţin butoane. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea unui sistem multimedia complet nou, care este operat printr-un touchpad, care are rol de un ”mouse”! Datorită "mouse-ului"
se poate gestiona toate sistemele ale automobilului, de la radio, la navigaţie şi setări personale - mai mult de 60 la număr, precum şi scrierea literelor sau cifrelor, pentru a găsi melodiile preferate sau oraşele în sistemul de navigaţie.
Există şi butoane dublate
pe consola centrală, mai
jos de ecranul tactil de 8 inch
(în versiunea de bază - ecran
color de 4,5 inch), cu care
poate opera cât şoferul, atât şi pasagerul din faţă. Sistemul de climatizare a primit şi el butoane ergonomice, care în versiunea ”bi-zonală” primeşte mici
ecrane tactile, pentru ajustarea temperaturii pentru şofer şi pasager,
la fel şi activarea încălzirii scaunelor. La interior se mai regăsesc noi elemente decorative cu accente cromate, disponibile într-o varietate largă de culori şi materiale, în timp ce au fost schimbate şi butoanele de ajustare a oglinzilor retrovizoare.
Este de remarcat încă trei detalii importante - butonul de pornire a motorului, un nou volan multifuncţional şi un tablou de bord complet nou, cu un mare ecran de 8 inch în mijloc, pe care se afişează informaţii despre maşină şi vitezometrul în sine! Interiorul este finisat cu noi tapiţerii, iar opţional se pot comanda noile scaune premium cu reglaje electrice.
Insignia actualizată a mai primit şi numeroase sisteme de siguranţă activă, bazate pe informaţiile primite
de la radar, precum sistemul cruise-control activ, sistemul de avertizare a vehiculelor în unghiul mort, sistemul ce alertează o posibilă coliziune, şi multe alte ajutoare electronice.
Inginerii de la Rüsselsheim, au lucrat mult şi la şasiu, care a devenit mai sportiv, dar, totodată mai confortabil, datorită noilor setări a amortizoarelor, noilor bare anti-ruliu şi a servodirecţiei ajustate. Ca şi până la facelift, Opel
Insignia va propune propulsoare pe diesel, pe benzină, sau cele ce consumă şi benzină şi gaz petrolier
lichefiat (propan), cu puteri cuprinse între 110 şi 325 CP pe versiunea OPC. Au apărut şi noi generaţii de propulsoare pe benzină şi diesel.
Datorită sistemului start-stop şi a noii transmisii manuale cu 6 trepte, noul turbodiesel de 2,0 litri, disponibil în două versiuni de putere - 120 CP (320 Nm) şi 140 CP (370 Nm - cu funcţia
de overboost), consumă doar 3,7 l/100 km (3,9 l/100 km pentru breakul Sports Tourer), în timp ce emisiile CO2 constituie doar 99 g/km (104 g/km pentru breakul Sports Tourer).
Sub capotă, de asemenea, poate fi instalat şi cel mai puternic diesel 2.0 BiTurbo CDTI, ce dezvoltă 195 CP şi 400 Nm.
Noua Insignia va fi disponibilă cu două propulsoare noi pe benzină cu injecţie directă de combustibil - 1.6 SIDI Turbo (170 CP şi 260 - 280 Nm) şi 2.0 SIDI Turbo (250 CP şi 400 Nm).
Toate propulsoarele sunt cuplate la o transmisie manuală cu 6 trepte, sau la una automată cu 6 rapoarte şi padele. Mai târziu va apărea şi o transmisie automată cu 8 trepte.
De la lansarea sa în 2008, modelul Opel Insignia a fost vândut într-o cantitate de mai bine de 580,000 de
exemplare, iar datorită reînnoirii, demne de un automobil cu două clase mai sus, numărul proprietarilor Insignia cu siguranţă va creşte.
Versiunea de bază a Insigniei actualizate, dotată cu propulsorul pe benzină de 1.4 litri turbo şi 140 CP va costa în Germania 24.325 Euro.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
5
2,555
GALERIE FOTO (15 IMAGINI)
COMENTARII (11)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 12 Iunie 2013 - 14:08
Krassavitsa... acum partea din spate imi place inka si mai mut!!! Nu mi-as lua okii de la ea niciodata! :-)
0
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 12 Iunie 2013 - 16:52
Nici versiunea precedentă nu a fost urîtă, dar asta e perfecționată!
0
1
GRED
Chişinău
la 12 Iunie 2013 - 22:27
De la Cadet incoace !! Toate mi-au placut! La design Opel nu prea a avut probleme cu mici exceptii.
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 12 Iunie 2013 - 23:12
Insignia se innumara printre cele mai frumoase masini din segment ........segmentul este in felul urmator : Legacy, Mazda 6 , Honda Accord, Kia Optima, Hyundai I4 si Insignia. Toate acestea sunt cele mai fabuloase. In plus Opelul este singura marca germana care inca mai pune accentul pe fiabilitate . Poate nu mai este la fel de fiabila ca alta data , insa dupa informatiile mele este o masina relativ fiabila Insignia.
0
3
GRED
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 08:44
Asa este Robert. Sora mea a avut un Opel Astra H estate. A condus-o cam 2 ani. Unica problemuta a fost la cutia de viteze si a fost nevoita sa schimbe "discul ambreiajului". Probabil proprietarul precedent a cam incalzito prin noroi si zapada nu stiu ... Altceva nimic desi a parcurs peste 50 mii cu ea. Si nici corozia nu-si facea aparitia desi avea peste 7 ani. Oricum eu am ramas placut surprins cum se comporta. In schimb izolarea fonica si plasticul dur la interior cam era enervant. Partea din spate era galagiosa probabil din cauza suspensiei semi-independente... In rest - isi merita banii.
0
1
Valeriu
Chişinău
la 13 Iunie 2013 - 09:08
Nu-mi pare mie chiar asa de frumos, dar daca voua va place... :)))
0
0
Ion H.
Trieste, Italia
la 13 Iunie 2013 - 11:17
Robert_444: Daca "Opelul este singura marca germana care inca mai pune accentul pe fiabilitate."Esti un expert auto,nu foaie verde.
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 14 Iunie 2013 - 00:38
GRED: cer scuze... Opel-urile se numesc Caravan ;-)

Cine-l contrazice pe Robert, vai de steaua lui... :D

Pacat ka Lexus n-are modele in aceasta gama...
0
1
Alexei
Rezina, Moldova
la 14 Iunie 2013 - 23:56
MDA, opel mai fiabil decit audi, mb, bmw.. OPEL robert, opel??? Daca ai ceva timp, poti sa ne spui cine mai pune accent pe fiabilitate? Cu exceptia niponilor si a "unicului" german --- opel, bineinteles? Asa, ca data viitore cind mai trintesti cite una sa nu vad si eu, ca Ion H., foi verzi ?
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 14 Iunie 2013 - 23:58
VB_1One, daca ar fi fost un lexus in acea gama, nu mai visa opel titlul de cel mai fiabil dintre germani ))
1
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 15 Iunie 2013 - 16:03
Alexei: off - off - off... Doamne - Doamne!!! :D
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!