Mercedes-Benz a prezentat modelul de top al gamei S-Class Coupe - noul S 65 AMG Coupe. La exterior, acesta este foarte asemănător cu mai puţin potentul S 63 AMG Coupe, dar poate fi
identificat datorită grilei radiatorului şi a prizelor de aer cromate, la fel şi prin elementele cromate regăsite pe tot perimetrul caroseriei, jantele lustruite
de 20 inch, sistemul de evacuare dublu cu formă distinctă şi plăcuţele S 65 AMG şi V12 BITURBO.
Spre deosebire de S 63 AMG Coupe, care este poziţionat ca un model sportiv, noul S 65 AMG Coupe este axat pe lux, condimentat cu elemente aristocratice, care dictează aspectul exterior elegant şi un rafinament aparte la interior.
La fel ca sedanul S 65 AMG, noul S 65 AMG Coupe este dotat cu un propulsor V12 de 6.0 litri cu două turbocompresoare, care dezvoltă o putere maximă de 630 CP la 4.800 5.400 RPM şi un cuplu imens de 1.000 Nm la 2.300 4.300 RPM!
Aceste cifre impunătoare permit cupe-ului să accelereze până la prima sută de kilometri în 4.1 secunde şi să atingă viteza maximă de 250 km/h (limitaţi electronic). Timpii de acceleraţie sunt mai slabi, comparativ cu S 63 AMG Coupe 4Matic (3.9 secunde până la 100 km/h), dar să nu uităm de rafinamentul, de care dispun modelele Mercedes-Benz cu propulsoare V12.
În comparaţie cu predecesorul său, CL 65 AMG, noul S 65 AMG Coupe consumă cu 2.4 l/100 km mai puţin combustibil, având o medie a consumului de 11.9 l/100 km, conformându-se şi normelor ecologice Euro 6.
Aceste rezultate au fost obţinute graţie transmisiei AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC, care dispune de sistemul start/stop şi greutăţii reduse - numai bateria litiu-ion a redus greutatea totală cu 20 kg. Frânele opţionale carbon-ceramice nu numai că sunt mai eficiente, dar, de asemenea, sunt cu 20% mai uşoare faţă de sistemul de frânare standard.
Dar cel mai interesant în noul Mercedes-Benz S 65 AMG Coupe, este şasiul înclinabil, care este prezentat în premieră pe acest model (va fi disponibil şi pe S 63 AMG Coupe). La viteze de 15-180 km/h, acesta, asemenea motocicliştilor, înclină caroseria în interiorul curbei sfidând toate legile fizicii, astfel sporind stabilitatea în curbe. Sistemul funcţionează pe bază de camere stereo şi a accelerometrului lateral. Înclinarea caroseriei este adaptată la viteza maşinii şi unghiul curbei.
Vânzările noului Mercedes-Benz S 65 AMG Coupe vor demara la sfârşitul lunii septembrie 2014, în timp ce costul său va porni de la 244.010 de euro.
S 65 AMG şi V12 BITURBO; la prima sută de kilometri în 4.1 secunde; o medie a consumului de 11.9 l/100 km; va porni de la 244.010 de euro.........
спасибо, подр*ч*л
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Iulie 2014 - 14:46
Eu astept testele pe drumuri sa vad ce consum are chestia asta, ma intereseaza consumul urban. La 1000Nm si 630CP, 3.9 secunde 0-100 cu sistem 4x4 ....cu cutie automata...slab
3
1
BVSX
Chişinău
la 14 Iulie 2014 - 15:09
Eugen0 nu ai fost atent: S 65 AMG Coupe 630 CP 1000 Nm RWD - 4.1 secende. S 63 AMG Coupe 585 CP 900 Nm AWD - 3.9 secende.
0
0
Vetrici
Chişinău
la 14 Iulie 2014 - 15:12
Eugen0, cred că numai pe tine și te interesează consumul, cei care cumpără mașini de 250k îi interesează statutul mașinii, puterea motorului, tracțiunea, etc.
0
4
Robert
Bucureşti, România
la 14 Iulie 2014 - 15:31
Le tin pumnii proprietarilor care isi cumpara o ''ghioarca'' d'asta, pardon germana (am vrut sa zic), sper totusi sa ii tina macar pana ajung si ei acasa. Dar de fapt dc imi fac griji ? Mertzedes Bantz ofera garantie pana ajungi acasa mai nou ! Felicitari Mertzanului!
3
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Iulie 2014 - 15:41
Vetrici.... inteleg ce vreai sa spui. Nimeni nu isi cumpara un AMG de talia asta ca sa caste gura la consum, dar totusi vorbim de inginerie - adica ingineria germana. Nu voi - iubitorii de europene spuneti ca europenii "scot multi cai din putini litri" - si au consum bun ??
Fa un mic efort intelectual. Daca un Lamborghini Aventador cu motor de 700CP si 1575kg crapa in oras mai mult de 24-25 litri la suta (date oficiale) , atunci chestia asta de 2 tone si o putere nu cu mult mai mica (cu 70CP) precis ca 20 litri in oras le scoate lejer.
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Iulie 2014 - 15:48
BVSX -- da , S63 AMG Coupe face 3.9 pe sistem 4x4.....dar are 900Nm !!!!!!!! Are 7 rapoarte in transmisie !!!!!!!!!!!!!! Transmisia NU este manuala !!!!!!! O sa imi spuneti ca are peste 2 tone....
Ma scuzati dar Charger SRT8 cu natural aspirat de 470CP si 2 tone face 4,6 0-100 , da dar cu o cutie in 5 RAPOARTE !!! (mai exact vechitura 5G-Tronic). aa, da si e REAR WHEEL DRIVE, nu 4x4. Si are doar 640Nm nu 900. Dupa mine - e straniu
2
0
BVSX
Chişinău
la 14 Iulie 2014 - 16:02
Eugen0, nu, doar am corectat greşeala comisă de tine - ai încurcat tracţiunile şi timpii de acceleraţie în prima postare.
0
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 14 Iulie 2014 - 17:51
Chiar daca imi place MB,cu asemenea bani as prefera un Aventador,care e mult mai performant.
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Iulie 2014 - 00:24
VW , in Aventador nu o sa te simti asa confortabil ca in AMG :)
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Iulie 2014 - 00:27
BVSX - parca am corectat nu? Mercedes S63 AMG Coupe - V8 5.5 Bi-Turbo , 585CP și 900Nm , 4x4 , 0-100 in 3,9 secunde.