Premieră: Mercedes-Benz S 65 AMG Coupe
14 Iulie 2014, 14:30
Mercedes-Benz a prezentat modelul
de top al gamei S-Class Coupe - noul
S 65 AMG Coupe. La exterior, acesta este foarte asemănător cu mai puţin potentul S 63 AMG Coupe, dar poate fi
identificat datorită grilei radiatorului şi a prizelor de aer cromate, la fel şi prin elementele cromate regăsite pe tot perimetrul caroseriei, jantele lustruite
de 20 inch, sistemul de evacuare dublu cu formă distinctă şi plăcuţele
„S 65 AMG” şi „V12 BITURBO”.
Spre deosebire de S 63 AMG Coupe, care este poziţionat ca un model sportiv, noul S 65 AMG Coupe este axat pe lux, condimentat cu elemente aristocratice, care dictează aspectul exterior elegant şi un rafinament
aparte la interior.
La fel ca sedanul S 65 AMG, noul
S 65 AMG Coupe este dotat cu un propulsor V12 de 6.0 litri cu două turbocompresoare, care dezvoltă o putere maximă de 630 CP la 4.800 – 5.400 RPM şi un cuplu imens de
1.000 Nm la 2.300 – 4.300 RPM!
Aceste cifre impunătoare permit cupe-ului să accelereze până la prima sută de kilometri în 4.1 secunde şi să atingă viteza maximă de 250 km/h (limitaţi electronic). Timpii de acceleraţie sunt mai slabi, comparativ cu S 63 AMG Coupe 4Matic (3.9 secunde până la 100 km/h), dar să nu uităm de rafinamentul, de care dispun modelele Mercedes-Benz cu propulsoare V12.

În comparaţie cu predecesorul său,
CL 65 AMG, noul S 65 AMG Coupe consumă cu 2.4 l/100 km mai puţin combustibil, având o medie a consumului de 11.9 l/100 km, conformându-se şi normelor
ecologice Euro 6.
Aceste rezultate au fost obţinute
graţie transmisiei AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC, care dispune
de sistemul start/stop şi greutăţii reduse - numai bateria litiu-ion a
redus greutatea totală cu 20 kg. Frânele opţionale carbon-ceramice
nu numai că sunt mai eficiente, dar,
de asemenea, sunt cu 20% mai uşoare faţă de sistemul de frânare standard.
Dar cel mai interesant în noul Mercedes-Benz S 65 AMG Coupe,
este „şasiul înclinabil”, care este prezentat în premieră pe acest
model (va fi disponibil şi pe
S 63 AMG Coupe). La viteze
de 15-180 km/h, acesta, asemenea motocicliştilor, înclină caroseria
în interiorul curbei sfidând toate
legile fizicii, astfel sporind
stabilitatea în curbe. Sistemul funcţionează pe bază de camere stereo şi a accelerometrului lateral.
Înclinarea caroseriei este adaptată
la viteza maşinii şi unghiul curbei.

Vânzările noului Mercedes-Benz
S 65 AMG Coupe vor demara la sfârşitul lunii septembrie 2014,
în timp ce costul său va porni
de la 244.010 de euro.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
2
3,065
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
COMENTARII (11)
Igor
Chişinău
la 14 Iulie 2014 - 14:40
„S 65 AMG” şi „V12 BITURBO”; la prima sută de kilometri în 4.1 secunde; o medie a consumului de 11.9 l/100 km; va porni
de la 244.010 de euro.........

спасибо, подр*ч*л
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Iulie 2014 - 14:46
Eu astept testele pe drumuri sa vad ce consum are chestia asta, ma intereseaza consumul urban.
La 1000Nm si 630CP, 3.9 secunde 0-100 cu sistem 4x4 ....cu cutie automata...slab
3
1
BVSX
Chişinău
la 14 Iulie 2014 - 15:09
Eugen0 nu ai fost atent:
S 65 AMG Coupe 630 CP 1000 Nm RWD - 4.1 secende.
S 63 AMG Coupe 585 CP 900 Nm AWD - 3.9 secende.
0
0
Vetrici
Chişinău
la 14 Iulie 2014 - 15:12
Eugen0, cred că numai pe tine și te interesează consumul, cei care cumpără mașini de 250k îi interesează statutul mașinii, puterea motorului, tracțiunea, etc.
0
4
Robert
Bucureşti, România
la 14 Iulie 2014 - 15:31
Le tin pumnii proprietarilor care isi cumpara o ''ghioarca'' d'asta, pardon germana (am vrut sa zic), sper totusi sa ii tina macar pana ajung si ei acasa. Dar de fapt dc imi fac griji ? Mertzedes Bantz ofera garantie pana ajungi acasa mai nou ! Felicitari Mertzanului!
3
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Iulie 2014 - 15:41
Vetrici.... inteleg ce vreai sa spui. Nimeni nu isi cumpara un AMG de talia asta ca sa caste gura la consum, dar totusi vorbim de inginerie - adica ingineria germana. Nu voi - iubitorii de europene spuneti ca europenii "scot multi cai din putini litri" - si au consum bun ??

Fa un mic efort intelectual. Daca un Lamborghini Aventador cu motor de 700CP si 1575kg crapa in oras mai mult de 24-25 litri la suta (date oficiale) , atunci chestia asta de 2 tone si o putere nu cu mult mai mica (cu 70CP) precis ca 20 litri in oras le scoate lejer.
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 14 Iulie 2014 - 15:48
BVSX -- da , S63 AMG Coupe face 3.9 pe sistem 4x4.....dar are 900Nm !!!!!!!! Are 7 rapoarte in transmisie !!!!!!!!!!!!!! Transmisia NU este manuala !!!!!!! O sa imi spuneti ca are peste 2 tone....

Ma scuzati dar Charger SRT8 cu natural aspirat de 470CP si 2 tone face 4,6 0-100 , da dar cu o cutie in 5 RAPOARTE !!! (mai exact vechitura 5G-Tronic). aa, da si e REAR WHEEL DRIVE, nu 4x4. Si are doar 640Nm nu 900.
Dupa mine - e straniu
2
0
BVSX
Chişinău
la 14 Iulie 2014 - 16:02
Eugen0, nu, doar am corectat greşeala comisă de tine - ai încurcat tracţiunile şi timpii de acceleraţie în prima postare.
0
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 14 Iulie 2014 - 17:51
Chiar daca imi place MB,cu asemenea bani as prefera un Aventador,care e mult mai performant.
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Iulie 2014 - 00:24
VW , in Aventador nu o sa te simti asa confortabil ca in AMG :)
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Iulie 2014 - 00:27
BVSX - parca am corectat nu?
Mercedes S63 AMG Coupe - V8 5.5 Bi-Turbo , 585CP și 900Nm , 4x4 , 0-100 in 3,9 secunde.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!