Ei bine, versiunea AMG Line a primit o bară de protecție față revizuită, iar modelele de performanță AMG vin acum cu o față mai agresivă, datorită prizelor de aer supradimensionate și a calandrului Panamericana.
La interior acestea primesc un volan nou și o planșă de bord digitală acoperită sub o sticlă comună cu display-ul sistemului multimedia. Au apărut și tehnologii noi, unele au fost îmbunătățite, iar motorizările au suferit schimbări esenţiale. Acum Mercedes-Benz S-Class Coupe primeşte o motorizare mai accesibilă, S 450 4MATIC, care vine cu propulsorul V6 Biturbo de 3.0 litri, 367 CP şi 500 Nm, ce oferă o acceleraţie de la 0 la 100 km/h de 5.5 secunde.
Din gamă a dispărut motorizarea S 500, aceasta fiind înlocuită de noua S 560 4Matic pentru Coupe şi S 560 pentru decapotabilă. Ambele motorizări S 560 dispun de unitatea V8 Biturbo de 4.0 litri, 469 CP şi 700 Nm, ce oferă o acceleraţie identică de la 0 la 100 km/h de 4.6 secunde. Versiunile Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupe şi Cabriolet vin cu un substrat tehnic absolut nou, care include tracțiunea integrală ajustabilă 4Matic+, noua transmisie automată AMG SPEEDSHIFT MCT 9G cu 9 trepte și noua unitate de 4.0 litri V8 Biturbo, ce oferă 612 CP şi 900 Nm, o acceleraţie de la 0 la 100 km/h de 3.5 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h (300 km/h cu pachetul AMG Drivers Package).
Modelele de top Mercedes-AMG S 65 Coupe şi Cabriolet păstrează aceeaşi unitate V12 Biturbo de 6.0 litri ce oferă 630 CP şi 1,000 Nm, o acceleraţie de la 0 la 100 km/h de 4.1 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h (300 km/h cu pachetul AMG Drivers Package).