Volkswagen vrea să minimizeze concurenţa dintre brandurile din portofoliu. Ce modificări vor simţi Skoda şi SEAT?

2 Octombrie 2019, 08:53
Denis Godorozea
Volkswagen Group îşi doreşte o repoziţionare pe piaţă a brandurilor din propriul portofoliu pentru a minimiza concurenţa internă la nivel de concern. Astfel, dacă astăzi SEAT, Skoda şi Volkswagen produc modele în clase similare, la preţ apropiat, cu aceleaşi motoare şi nivele de echipare identice, ulterior modelele din gamele acestor branduri se vor distinge mai mult.
Skoda s-a lansat recent în clasa modelelor compacte, una dintre cele mai solicitate clase din Europa, de altfel, cu noul hatchback Scala, care ulterior ar putea crea mari bătăi de cap colegului din cadrul Grupului, Volkswagen Golf 8. În acelaşi timp, deşi a reuşit să capete o popularitate, SEAT Leon rămâne a fi outsider în segmentul respectiv, comparativ cu Golf sau Octavia.
În această ordine de idei conducerea Volkswagen îşi doreşte să minimizeze concurenţa la nivel de Concern şi să cucerească, astfel, teren în mai multe segmente de piaţă şi nivele de preţ, unde domină alţi constructori auto. Directorul de Product Strategy din cadrul Concernului Volkswagen a declarat că în viitor SEAT va prelua o altă treaptă pe piaţa auto europeană, având un substrat tehnic asemănător cu cel al modelelor Skoda şi Volkswagen, dar se va adresa clienţilor ce-şi doresc senzaţii tari şi sportivitate, având şi un preţ mai mare comparativ cu colegii din cadrul Concernului. Totodată Skoda ar putea adopta o politică de preţ mai accesibilă, pentru a se adresa în primul rând clienţilor din Europa de Est.
1
1,632
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!