Renault a pregătit actualizări pentru Megane, inclusiv o primă versiune hibridă: E-Tech Plug-in

3 Februarie 2020, 13:33
Denis Godorozea
Renault a pregătit un pachet de actualizări consistente pentru actuala generaţie Megane, aflată la mijloc de carieră. Francezii au lansat modificări stilistice şi tehnice, iar cea mai importantă noutate este apariţia primei versiuni hibride încărcate de la priză — Megane E-Tech Plug-in.
Îmbunătăţirile anunţate de francezi sunt disponibile pentru întreaga gamă de versiuni Megane, indiferent de caroserie, inclusiv versiunile de performanţă R.S. şi R.S. Trophy. La bordul versiunilor de top se va regăsi acum un nou cockpit, ce include un ecran nou pentru instrumentarul de bord de 10.2 inch, cu afişaje digitale restructurizate, dar şi un ecran al sistemului multimedia Easy Link de 9.3 inch. Lista asistenţilor pentru şofer şi sistemelor de siguranţă activă a fost suplinită cu noile Motorway and Traffic Assistant, un sistem de menţinere a benzii de circulaţie cu cruise control adaptiv în cadrul pilotului automat de nivelul II.
La nivel de design exterior clienţii vor putea alege dintre câteva seturi de jante noi, dar şi vor beneficia de elemente de decor exterioare modificate, precum barele de protecţie, dar şi farurile Pure Vision LED, ce promit o vizibilitate mai bună pe timp de noapte sau ceaţă.

Versiunea de performanţă Megane R.S. va beneficia din acest an de benzinarul turbo de 1.8 litri, preluat de la versiunea de top R.S. Trophy şi sportcar-ul Alpine A110. În cazul hot-hatch-ul propulsorul livrează 300 CP şi 420 Nm (cu 30 Nm mai mult decât anterior), fiind cuplat la cutia automată EDC. În cazul versiunii cu cutie manuală cuplul maxim va fi limitat, însă, la 400 Nm. Francezii nu au dezvăluit, însă, caracteristicile dinamice.
Pentru varianta de top R.S. Trophy a fost revizuită suspensia — hatchback-ul a primit amortizoare şi arcuri rigidizate cu până la 30%, comparativ cu cele anterioare, dar şi o bară de torsiune revizuită pe posterior. Francezii susţin că modificările vor spori plăcerea din condus şi precizia în abordarea virajelor.
Cea mai importantă actualizare este semnată cu noua nomenclatură a francezilor — E-Tech. Pentru prima dată bestseller-ul francez va fi disponibil cu un sistem de propulsie plug-in hybrid. Sub capota maşinilor electrificate se va situa unitatea pe benzină, de 1.6 litri, acompaniată de două motoare electrice, ce în tandem dezvoltă 160 CP.

Hibridele au la bord o baterie de 9.8 kWh, care promite o autonomie în regim 100% electric de pânp la 65 km în regim de exploatare urban, sau până la 50 km într-un regim de exploatare mixt, autonomie calculată conform standardului WLTP. Tot în regim electric Megane E-Tech Plug-in poate accelera până la 135 km/h. Deocamdată francezii nu au dezvăluit date despre consumul versiunii hibride.
Versiunile revizuite Renault Megane vor fi lansate pe piaţă în vara acestui an. Noua motorizare E-Tech Plug-in va fi iniţial oferită doar pentru caroseria break, iar ulterior va fi lansată o versiune similară şi pentru hatchback.
0
763
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!