Prima pagină  »  Ştiri  »  BMW M6 modificat de atelierul G-Power
8 MAI 2009, 12:30
1,500
0
BMW M6 modificat de atelierul G-Power
De Redactia PiataAuto.md
0
GALERIE FOTO (5 IMAGINI)
G-Power GmbH este un atelier de tuning specializat in modificarea automobilelor BMW. Istoria acestei companii porneste inca din anii ’70 ai secolului XX, cand Jochen Grommisch si baietii sai, mari simpatizanti ai modelelor BMW, au inceput sa vada masinile bavareze intr-o maniera proprie. Inca de la bun inceput, acestia elaborau parti tunate pentru masinile BMW, iar primul model ce s-a bucurat de acestea a fost BMW 02, iar cu cat trecea timpul, tot mai multe modele intrau in vizorul atelierului G-Power.

In prezent, atelierul G-Power este cunoscut prin faptul ca a elaborat cel mai rapid sedan din lume, si anume, G-Power M5 Hurricane RS care a atins viteza maxima de 368 km/h, care de altfel, este si cel mai rapid model BMW construit vreodata. Insa G-Power nu s-a oprit aici, acestia au dorit sa construiasca si cel mai rapid coupe BMW din lume, iar pentru aceasta misiune, doar BMW M6 era cel mai potrivit.

Astfel, cu putin timp in urma, atelierul G-Power a prezentat noul sau bolid, G-Power M6 Hurricane CS care este un M6 absolut infernal si care in mare parte este diferit fata de modelul produs in masa de catre bavarezi.

Prima ce scoate in evidenta noul G-Power M6 Hurricane CS, este exteriorul infricosator cu numeroasele sale modificari, din acestea pot fi mentionate : body kit-ul sportiv caracterizat de numarul mare ale gurilor de aer executat in intregime din carbon, spoiler-ul spate din carbon, difuzorul de aer din carbon din bara de protectie spate, sistemul performant de franare Carbon-Ceramic, suspensia sportiva ajustata individual, cat si discurile enorme de 21 inch s.a

Nici interiorul nu a fost uitat de inginerii atelierului G-Power. In primul rand acestia au scapat de scaunele modelului de serie si le-au inlocuit cu cele de curse facute in totalitate din carbon, care il tin strans pe sofer in scaune mai ales in cazul cand forta gravitationala creste in virajele abordate cu viteza sau in cazul derapajelor controlate. Indicatorul de viteza la fel a fost schimbat, cel ’’vechi’’ nu avea sa faca fata vitezelor cu care poate zbura G-Power M6 Hurricane CS, astfel limita acestuia este de 400 km/h. Panelul de bord, consola centrala si panelurile usilor sunt frumos inzestrate cu fibra de carbon, iar volanul ergonomic a fost frumos captusit cu piele Kjerba Nappa.

A venit momentul sa vorbim despre ce ne intereseaza cel mai tare, desigur despre propulsor... Sunt sigur ca cu totii va-ti asteptat ca acesta sa fie unul absolut turbat, va pot bucura si va spun ca asa si este. Acesta este acelasi folosit pe G-Power M5 Hurricane RS, doar ca turbo-aspiratoarele au fost un pic modificate, si pot oferi cu pana la 25 % mai mult aer aspirat. Insa acest volum este prea mare, deoarece puterea ar fi fost in jurul a 900 cai putere, dar inginerii totusi au hotarat sa utilizeze doar o fractiune din aceasta cifra. In asa mod, puterea de 750 cai putere emisa de propulsorul V10 twin-turbo SK III RS si cuplul maxim imens de 800 Nm obtinut la 5.000 rpm, ii asigura lui G-Power M6 Hurricane CS performante absolut uluitoare. Astfel acceleratia 0-100 km/h dureaza doar 4.4 secunde, 9.6 secunde vor dura pana ce va fi atinsa cota de 200 km/h, iar pentru a rula cu 300 km/h, nu va trebui sa asteptati decat 26 secunde. Luand in considerare ca greutatea bolidului este de 2 tone, aceste date nu sunt rele de loc, mai ales ca viteza maxima este de 370 km/h! Insa nu toate anvelopele pot face fata unor viteze atat de inalte, pentru aceasta, G-Power M6 Hurricane CS este dotat cu roti Michelin Pilot Sport PS2.

Totusi, pentru a fi obtinuta o greutate redusa, inginerii G-Power au depus ceva eforturi. Spre exemplu schimbarea scaunelor standart cu cele carbon a redus 24 kg, iar inlocuirea sistemului de esapare cu unul G-Power din titan scoate inca 24 kg din greutatea totala a masinii.

Pentru noul G-Power M6 Hurricane CS este disponibil optional si un sistem mai performant de franare Carbon-Ceramic cu 6 pistoane si cu discuri de 380 mm in diametru. Acest sistem poate opri mai rapid masina la viteze mari, ca in acelasi timp, greutatea acestuia sa fie cu 50 % mai scazuta decat franele standart.

A venit si momentul sa vorbim despre pret... Dupa cum va dati bine seama, acesta ar trebui sa fie piperat, insa ce nu facem pentru a primi o placere imensa si o doza uimitoare de adrenalina?! In cazul lui G-Power M6 Hurricane CS, nu trebuie de facut multe, doar sa achitati 360.000 Euro...
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!