Prima pagină  »  Ştiri  »  Premieră: noul BMW M6, capabil să atingă 305 km/h!
13 FEBRUARIE 2012, 08:10
2,462
9
Premieră: noul BMW M6, capabil să atingă 305 km/h!
De Ilie Toma
4
GALERIE FOTO (30 IMAGINI)
După o lansare de succes a versiunilor standard a Seriei 6 coupe şi decapotibabilă, a venit rândul şi celei mai puternice ediţii să-şi facă apariţia. Noul membru al diviziei M, în caroseria Seriei 6 vine cu 560 cai-putere sub capotă şi 680 Nm la activ.

La fel ca şi noul M5, noua generaţie M6 a renunţat la motorul V10 de sub capota predecesorului său şi a primit noul propulsor V8 TwinPower Turbo, de 4.4 litri. Acesta îşi transmite forţa roţilor spate prin intermediul unei transmisii automate cu dublu ambreiaj M Double Clutch cu funcţie Drivelogic. Transmisia vine la pachet cu padele de schimbare a treptelor poziţionate lângă volan, dar şi cu două sisteme importante de asistenţă. Primul din ele este Launch Control – sistemul care asigură un start de pe loc cu maximă agresivitate şi maximă aderenţă, astfel încât timpul de acceleraţie să fie minim. Pe de altă parte, un alt sistem, numit Low Speed Assistance, facilitează rularea maşinii la viteze foarte reduse. Şi, de dragul emisiilor CO2 mai mici, noul BMW M6 nu a putut evita şi un sistem Start/Stop, care deconectează motorul la opririle la semafor.

Distribuţia puterii între roţile punţii spate este asigurată de diferenţialul Active M, focusat spre asigurarea aderenţei maxime şi a manevrabilităţii în viraje.

Noile BMW M6 Coupe şi Cabrio îşi vor bucura proprietarii cu un raport de putere/greutate foarte îndrăzneţ. Astfel, fiecare cal-putere din cei 560 disponibil ai coupe-ului va fi nevoit să împingă doar 3.3 kg, în timp ce în cazul decapotabilei această valoare creşte la 3.5 kg. În rezultat, e firesc ca timpii de acceleraţie de la 0 la 100 km/h să fie demni de emblema „M”: 4.2 secunde pentru coupe şi 4.3 secunde pentru decapotabilă! Acceleraţia de la 0 la 200 km/h durează, pentru M6 Coupe, doar 12.6 secunde, în timp ce M6 Cabrio are nevoie de 13.1 secunde.

Viteza maximă este limitată, în mod standard şi tradiţional, la 250 km/h. Nu pentru toţi, însă. Cei care nu se vor zgârci să bifeze în lista de opţionale pachetul M Driver’s Package, vor primi un bonus picant: viteză maximă de 305 km/h!
COMENTARII (9)
dima
Chişinău
la 13 Februarie 2012 - 09:35
:))))))305km/h:))))))) iarasi aistea cu limitele lor electronice:)))
0
0
Mihail
Chişinău
la 13 Februarie 2012 - 10:34
no coment..... nu stiti sinis inginerii de la bmw? (vrau sa le pun vo piva) ....

iac aisea tehnologiii cit despre design -PERFECT!
0
0
petro
Chişinău
la 13 Februarie 2012 - 12:08
da masina e cu potential enorm,cu asa rezultate tehnice unii ramin in urma .....DAR....
0
0
G e o
Floreşti, Moldova
la 13 Februarie 2012 - 15:54
mda bravo...intradevar imi place...si desingul e formidabil si miroase a BMW adevarat...super...
0
1
Mihail
Chişinău
la 13 Februarie 2012 - 20:27
dima :) la si o ajiuns industria auto... totul consta in niste coduri electronice.... acum nu va mai fi ca inainte...
1.inainte te dusei la servis si ii spunei sati faca motoru mai puternic si aseia insepeu .... tax: trebu turbina de aseia /filtru de aseala ... dobavlim de aseia sin in toata 1500 $+
2.acum 1500$+ io bagat canpiuteru in krr o schimbat niste coduri si buna ziua :)
0
1
petro
Chişinău
la 13 Februarie 2012 - 21:16
mihai: pe de o parte e bine ca se face totul electric si compiuterizat, rezutate mai bune, dar noi cei care le vom avea, vom fi tot mai dependenti de cei de la servis, cu ciocanul si o keia universala nu faci nimica
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 13 Februarie 2012 - 22:23
Da... chip tuning intre buci si naaaaa baietu'.... zboara prin copaci pina nai zdohni...
0
0
dima
Chişinău
la 14 Februarie 2012 - 09:25
Mihai, turbine si filtre puneau la masini care nu le aveau, acuma masinile au si cite 2-3 turbine, la ce mai trebuie inca una? iar cu ajutorul programelor duci motoru pin la moarte, da in schimb putere si Nm.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 14 Februarie 2012 - 20:30
Da ... ce-i drept e drept. Un motor mult timp nu rezista cu chip tuning, de-am mai bine iti iese sa adaugi "magarusi" sub kapota prin instalarea turbinei, sistemul de racire, esapamentul, cutia de viteze s.a.m.d. te costa o data mai mult detaliile decit sa obosesti motorul standard in citeva luni si sa fii nevoit sa cumperi altu, dar alt motor la o masina e ca o proteza la un om.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
Ştiri după categorii
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!