Range Rover Evoque, cu tuning de la Hamman
18 Martie 2012, 15:22
Range Rover Evoque e un adevărat obiect de fashion acum, iar cei de la Hamman s-au gândit să îi aplice modelului britanic un tratament serios de tuning în plin apogeu de carieră a acestuia.

Specialiştii de la Hamman nu s-au limitat doar la modificări discrete, ci au decis să transforme radical silueta lui Evoque. Astfel SUV-ul coupe a primit inserţii agresive pe bara de protecţie faţă şi cea din spate, pe părţile laterale şi pa aripi, precum şi un spoiler pe hayon. Şi dacă nuanţa de bază a
caroseriei originale este negrul, atunci noile piese, adăugate de către cei de la Hamman, au fost vopsite în argintiu, contrastând cu fundalul original al maşinii.
Noile arcuri ale aripilor măresc lăţimea maşinii cu tocmai 70 mm în faţă şi 80 mm în spate. Acestea permit echiparea maşinii cu un nou set de jante, mult mai late. Cei de la Hamman
au instalat un set cu raza de 22 de inch, şi lăţimea de 295 mm. În partea din spate, au fost instalate două guri de evacuare, poziţionate pe zona centrală a barei de protecţiei.
Ciudat, însă pentru tratamentul de tuning au fost alese cele mai puţin puternice motorizări. Una din ele este dieselul de 2.2 litri, care dezvoltă în mod normal 150 CP. În urma unor uşoare intervenţii ale celor de la Hamman, motorul dezvoltă 181 CP. Tuning-ul celor de la Hamman e valabil şi pentru motorizarea pe benzină Si4, puterea căreia a fost crescută de la 240 la 278 CP.

Pentru interior, se oferă scaune sportive, tapiţate cu piele cusută manual, covoraşe speciale şi pedale cu inserţii de aluminiu.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,874
GALERIE FOTO (17 IMAGINI)
COMENTARII (4)
G e o
Floreşti, Moldova
la 18 Martie 2012 - 15:40
waw...BMW X6 se odihneste,frumos tuning,chiar i se potriveste.
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 18 Martie 2012 - 20:29
GHITON: el demult se odihneste :))
0
0
Christoph
Cahul, Moldova
la 18 Martie 2012 - 21:40
interesant ca in ultima vreme tunerii au obiceiul sa nu impresioneze cu ... motorul
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 19 Martie 2012 - 08:06
Chris: daca serios eu de exemplu la motor cu Tuning-ul nu m-as baga... Unicul lukru ce as face, as schimba sistemul de esapament pentru a adauga citiva caluti. In general din start as opta pentru un motor puternic si mai tare as accentua exteriorul masinii. Daca te viri cu scimbatu la motor si mai ales scoti blocul, desfaci cilindri... deam tii scris ca vei face asta in fiece an. Nu e bine cind dezregulezi parametrii uzinei.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!