Facelift pentru Mercedes-Benz E 63 AMG şi o nouă versiune 4x4
10 Ianuarie 2013, 13:18
Facelift-ul familiei E-Class a ajuns şi la cea mai performantă interpretare a acesteia – modelul E 63 AMG. Pe lângă versiunea împrospătată, E 63 AMG a mai primit, aşa cum a anunţat
de curând, şi o nouă versiune cu
tracţiune integrală 4MATIC.
Împrospătările vizuale ale lui E 63 AMG sunt similare celor aduse de sedanul obişnuit E-Class, însă bara de protecţie frontală adoptă un design agresiv nou, cu două prize masive laterale, care comunică printr-o altă priză longitudinală. Astfel, E 63 AMG nu s-a sfiit deloc să-şi condimenteze la maxim agresivitatea vizuală, devenind cu adevărat fioros.
Agresivitatea sporită nu este doar o aparenţă, însă. Motorul V8 de sub capotă a devenit mai puternic acum, forţa acestuia crescând de la 525 CP şi 700 Nm la 557 CP şi 720 Nm, valori valabile atât pentru versiunea cu tracţiunea spate, cât şi pentru noul E 63 AMG 4MATIC. De fapt, de tracţiune spate va mai beneficia doar sedanul
E 63 AMG, în timp ce noul sistem de tracţiune integrală vine atât pe sedan, cât şi pe break. Dacă sedanul cu roţile spate motrice atinge prima sută în 4.2 secunde, atunci cel cu tracţiune pe toate patru roţi are nevoie de doar 3.7 secunde. Versiunea break E 63 4MATIC are nevoie de 3.8 secunde pentru a ajunge la prima sută!
Mai mult ca atât, ofată cu faceliftul lui E 63 AMG, Mercedes-Benz lansează şi versiuni cu performanţă mai mai mare decât cea a unui E-Class AMG standard, botezate S-Model şi disponibile doar cu tracţiune pe patru roţi. Din acelaşi motor V8 de 5.5 litri acestea vor scoate 585 CP şi 800 Nm şi vor face ca sedanul să
accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3.6 secunde, iar break-ul – în 3.7 secunde!
Cu asemenea valori de performanţă, la ce bun să mai cumperi un supercar?...
PiataAuto.mdIlie Toma
4
2,530
GALERIE FOTO (30 IMAGINI)
COMENTARII (18)
GRED
Chişinău
la 10 Ianuarie 2013 - 15:10
Nu inteleg de AMG se baga la Break-uri ...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2013 - 16:06
GRED:
1. Sa fie mai bogat asortimentul si clientii sa aiba de unde alege;
2. Citeva zeci de mii de euro nu inkurka niciodata... :-D
0
1
GRED
Chişinău
la 10 Ianuarie 2013 - 16:13
VB_1One - pe naia ...
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2013 - 16:51
:-D
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 10 Ianuarie 2013 - 17:36
Da poi cum......dupa ce ca strang atatea profitur de pe interventiile mecanice de la service,acum mai vor sa scoata profit si dupa break-uri.
0
0
GRED
Chişinău
la 10 Ianuarie 2013 - 18:22
Robert care interventii mecanice? poti sa-mi spui citeva? :)
0
0
dima
Chişinău
la 10 Ianuarie 2013 - 18:27
in comparatie cu piata noastra break-urile sint mult mai intrebate in tarile europene, nu stiu de MB insa BMW M5 Touring sint mai scumpe si mai cotate, ginditiva singuri o masina de familie care atunci cind e necesar devine un bolid adevarat!
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 10 Ianuarie 2013 - 19:11
Gred,eu zic sa arunci o privire pe vechile mele comentari si vei intelege.Insa partea buna este ca Mercedesurile ma atrag si acum cand stiu de problemele lor.Nemtii chiar dau lovitura cu acel ''vino in coace'' :D
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 10 Ianuarie 2013 - 19:56
Per ansamblu arata bine ce pot sa zic.Dar din punct de vedere tehnic ,noile motorizari sunt o jignire la adresa unui Mercedes la fel si noile modele care arata indezirabil gen : CLS break ,B class, A class si GLK
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 10 Ianuarie 2013 - 20:17
Robert: iarasi e o chestie de preferinte care difera de la om la om, dar cei de la MB se lauda cu vinzari mari pt clasele B si A. Pt productia clasei A, Daimler a incheiat contract cu o uzina externa din Finlanda, asta din cauza cererii mari care le-au depasit asteptarile, si asta considerind ca A Class nu e prezent inca pe toate pietile.
Si mie imi parea un CLS Break o idee stranie, dar sa stii ca arata nu rau. Si dupa cum europenii iubesc break-urile, cred ca va avea priza la public.

Dima: T-Modell AMG e la fel mai scump decit sedanul.
0
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 10 Ianuarie 2013 - 20:19
Noutatea de AMG 4Matic nu m-a uimit, dar iata S-Modell a fost o surpriza pt toti. Un SLS AMG accelereaza prima suta in 3,9s. Cum a zis si autorul articolului, la ce bun un SLS daca un sedan cu 5 locuri ofera performante mai bune :)
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2013 - 20:39
Dima: deja m-am gindit... meg intr-o Dacia Lodgy si el brusc devine bolid pe trasa... :-))))
0
0
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 10 Ianuarie 2013 - 20:43
Eugen: A-class si B-class se bukura de vinzari, deoarece sunt mici si econome, dar cel mai important ca sunt cele mai ieftine Mercedes-uri pe care le poti kumpara noi.
0
0
GRED
Chişinău
la 10 Ianuarie 2013 - 23:01
Robert> am intrebat sa stiu si eu ce probleme mecanice sunt la MB? Eu dau exemplul meu din practica.
Din experienta mea pot sa spun urmatoarele:
Am avut un model 190 si la-m procurat la 680 mii km la bord cu speedometru stricat cine stie cat mai avea si eu am rulat peste 300 mii in 5 ani - nu era ce voiam la moment si ia venit si timpu
Apoi a urmat o HONDA Accord si nu am avut probleme la suspensie in afara de maruntae care ma enervau la culme gen suport spate bocanea mereu si plastucuri dure care ma enervau la rulare si galagioase in salon ca la 150 km/ora trebuia sa strig la cei din spate sa ma auda
Apoi a urmat un C class din 2001 procurat cu 220 mii la bord si la 78 mii parcursi de mine am investit 7 mii si ceva lei in 2 ani schimband prujinele si ceva silent blocuri si riceaguri ca nici nu stiu cum sa le zic in romana cred ca e super... - am dato cumnatului meu
Apoi a urmat un W210 tot 2001 si vreau sa zic ca intr-un an la 50 mii parcursi nu am schimbat nimic in afara de "podustele" la cutia de viteza si a disparut temperatura de afara de pe ecran - altceva nimic
Intre timp la ocazie mai conduceam un Toyota Camri de la serviciu ce sa zic ... nije srednego ... nici pe departe de toate descrise mai sus....
Si in vara ma gindesc poate sa trec pe un timp pe BMW .... seria 5 sau un W212 nu stiu...
Asta e din experienta mea personala - de aia intreb @ROBERT ce probleme mecanice au MB-urile ca sa stiu si eu poate astia de la service nu dau de ele sau sunt ascunse si eu nu stiu...
Daca sincer pe multi MB-urile nu ma atrag din punct de vedere a designului ... ci de placerea de a le conduce ... de la C si E class in sus - sunt corabii ...
A si B nu le consider ca au singe MB .. e un truc de marketing sa mai ingreuneze afacerile in acest segment asa ca ... nimic personal doar vreau sa stiu problemele astea mecanice ca sa nu mor prost :)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 11 Ianuarie 2013 - 00:45
@GRED prietene,

Sa nu iei ca o concluzie rea,eu nu vorbesc de rau si chiar exact cum am spus ,si mie imi plac Mercedesurile,ma atrag modelele acestea care au o istorie in principal gen : C class ,E class si S class nu muraturile care au aparut acum asa cum spui si tu ''pt a creste profiturile companiei'' .Insa daca as fi sa aleg un Mercedes as alege unul vechi fiindca sunt mult mai rezistente la fiabilitate decat cele noi ,mai ales modelele Cobra.Acestea noi au probleme la V6 si V8-uri.Sa iti explic cauza:

Astfel, motorizarile pe benzina V6 cu seria ''M272'' si marele V8 de cinci litri ''M273'' sufera de o problema cu distributia pe lant.Aceasta se rup datorita utilizarii unor materiale de slaba calitate a unei patine care are menirea de a intinde lantul. Aceste cauze chiar s-au intamplat si inca sunt reale.Insa daca ai avut norocul si ai ajuns la peste 150 mii de km , sansele ca motorul sa aibe aceasta problema vor fi nule, datorita utilizarii unor materiale mult mai bune.Sper c a ai inteles .Numai bine!

0
0
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 09:38
Aoleu.... Roberte .... ai gasit si tu ce sa reclami ...
Am auzit si eu ca la ML au fost problemele astea .. dar asta e praf in gama de motoare pe care o au ...
Eu as dori un V6 sau V8 pe benzina dar nu am asa bani sa ma plimb cu ele si imi duc fundul si cu CDI-uri si Compresoare pina in 2 litri ... Crezi tu ca Toyota nu a avut probleme la V6 sau V8 sau alte companii care mai fac rechemari... pina si Lexus
Asta ca dealerii se incapatzineaza si jupoaie lumea e alta problema .... Am avut si eu probleme cu dealerii astia ai nostri "frumosi" chiar de la Honda unde in loc sa-mi schimbe suportul spate ma tot frecau cu alte piese si plateam aiurea pina nu ma-m documentat singur si am inteles ca e un punct slab al Acordului ...
Referitor la modele vechi (gen W124, 190 ...) din pacate nu se mai merita ... au fost legende dar crede-ma ca masinile peste 20 de ani sunt deja slabite si la caroserie si toate plasticurile din interior deja nu se mai tzin la fel chiara daca suspensia e reparata ideal ..
0
0
GRED
Chişinău
la 11 Ianuarie 2013 - 09:39
Referitor la norocul de 150 mii ... Din pacate toate masinile pe care le-am avut au fost procurate cu peste 200 mii .. :). Desi ash dori una cu 0 Km la bord
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 30 Martie 2013 - 23:05
aha, si in cit face suta daca nu ar fi 4x4 ???
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!