LIVE: 15 mai, urmăriţi premiera noului Mercedes-Benz S-Class W222!
10 Mai 2013, 19:35
Ca şi în cazul modelului Sprinter reîmprospătat, Mercedes-Benz va prezenta LIVE în premieră mondială cea mai aşteptată premieră a anului 2013, noua navă amiral al germanilor - Mercedes-Benz S-Class W222!
Acesta va întruchipa apogeul absolut în nişa sa, datorită celor mai noi tehnologii şi stilului rafinat, menit să aspire către Maybach, pe care germanii au reuşit să-l reînvie, să-l pensioneze şi acum vor să-l înlocuiască, chiar dacă şi parţial, cu noul W222.
Cei ce vor să urmărească LIVE premiera noului S-Class, vor trebui să revină la această ştire miercuri pe data de 15 mai, la orele 19:15 şi să activeze player-ul de mai jos!
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
3,369
GALERIE FOTO (26 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (2 MATERIALE)
COMENTARII (30)
Robert
Bucureşti, România
la 10 Mai 2013 - 20:13
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
9
0
Robert
Bucureşti, România
la 11 Mai 2013 - 13:59
*caldura.....scuzati.
1
1
president_nicksson
Lausanne, Elveţia
la 12 Mai 2013 - 02:24
Expertilor, se scrie Maybach si nu Maibach.
0
3
petro
Chişinău
la 13 Mai 2013 - 00:20
ma scuzati dar robert aista o z.ibit poporu....
1
4
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 13 Mai 2013 - 18:15
Robert,nu vreai să scrii cărți despre Toyota și Lexus??
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 13 Mai 2013 - 21:49
@VW,

Prietene, nu vrei sa fi ontopic nu numai off ?
1
0
GRED
Chişinău
la 14 Mai 2013 - 18:46
Din pacate nu voi avea asa clasa de masina nici peste 7 ani .. in schimb o sa vedem ce tehnologii vor contine toate masinile peste vre-o 5 ani. Cam asta se intampla dupa lansarea clasei S...
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 14 Mai 2013 - 21:03
@GRED ,Si eu sunt foarte curios ce va scoate Mertzedes pe acest S class, si chiar imi place la design, dar la motoare as fi vrut ca un MBZ binelucrat ca si acesta sa fie o idee mai fiabil cum este si Lexus ( bine fiabilitate ramane de vazut fiindca nici nu a aparut inca, dar nu as avea asteptari prea bune de la ei nici de data asta ) .In rest desig interior de nota 10+ not comment. Asta ca sa nu spui '' ca urasc '' Mercedes, chiar il iubesc, dar nu asa mult ca alta data.
1
0
GRED
Chişinău
la 14 Mai 2013 - 23:09
Robert ? P-u un motor bine pastrat 1 Milion de km e putin? Eu cred ca nu. Chiar sa rupi 100 mii pe an iti ajunge pe-u 10 ani buni. Vuala :)
Vrei ceva surse? Din biblioteca Wiki (o sa zici ca-s platiti :) ) - http://en.wikipedia.org/wiki/Car_longevity
Uite atent ce scrie acolo ca Mercedes si Volvo si VW sunt marcile de masini foarte longevive.
Deci:
Volvo - 2 milioane 900 mii km
MB - 2 milioane 800 mii km
VW Beetle - 1 milion 400 mii km
Cred ca mai depinde si cine e soferul nu?
Ce mai zici Robert>
Fiabilitate nu?
Parerea mea personala ca nu exista masini rele. Fiecare isi are locul sau. Am avut Vaz2108. Gerul cat de mare si pornea si stii de ce? Bugii uscate. Curent electric era. Filtrele si pompa de benzina era in regula. Ah.. ca avea frane proaste? - DA Ca avea un motor de rahat - DA. Izolare proasta - DA. Dar masina era CEAS! Ce mai zici de fiabilitate?
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2013 - 00:30
@GRED, lasa statisticile pe hartie. Sa iti spun ceva, la care chiar nu vreau sa te supar, asta fiindca chiar am un respect fata de tine si ma bucura sa conversam, numai ca :


Eu am ajuns la o concluzie. Daca vrei sa iti cumperi o masina una dintre cele mai bune surse de informare sunt proprietarii care deja au una sau service-urile reprezentantelor. Ei sunt cei care iti pot spune concret daca sunt sau nu probleme cu masinile
Pentru ca nu exista doua clasamente de fiabilitate la fel. Citeam acum cateva luni un clasament de fiabilitate facut de o revista prestigioasa din Germania, in care japonezii erau pe primele locuri, indiferent ca era vorba de categoria 2-3 ani sau 9-10 ani. Tot aceasta revista cica face teste de anduranta in care ce crezi, Ford Fusion e undeva la coada clasamentului, aici e undeva sus. Dar oricum totul devine foarte amuzant cand vezi ca pe 3 in clasa mica este Peugeot 206. Intre noi fie vorba, 206 la vremea ei a fost o masina ok. Insa multe s-au schimbat de cand 206 era "pe val", iar 207 este mult mai fiabil. Cine cunoaste masinile astea doua cu siguranta stie la ce ma refer.
Deci pentru mine clasamentele astea sunt egale cu 0. Mai multa incredere am in Logan de exemplu atunci cand oamenii care au asa ceva imi confirma ca nu au bagat bani in ele (aproape) deloc, decat clasamentele astea. Asa ca, fratilor, cumparati-va ce vreti si dati-le dracu' de clasamente de genul asta.Intelegi ce vreau sa zic @GRED ?


Toata treaba este ca Honda a anunta o garantie de un milion de km pt masinile noi, adica 10 ani. Chiar in februarie.Este treaba ta ce crezi, insa nu voi uita niciodata problemele tehnice ale acestor masini germane de care sunt intalnite tot mai des in Romania , si de care foarte multi romani se plang. Toti prietenii care m-au intrebat ce sfaturi pt masini noi sa le dau , le-am recomandat cate o japoneza, de care azi sunt foarte mutumiti de ele si care si-au dat seama ca ''fiabilitatea masinilor germane '' a ramas doar un mit. Dar Mercedes a ramas singurul care inca se mai tine binisor nu foarte bine. Sper din toata inima sa fi rezolvat problemele la transmisia 7 G-Tronic, fiindca ae pe piata de ceva timp si a ajuns deja la maturitate. La capatul ei tehnologic.

2
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2013 - 00:35
In rest mai sunt doar cateva ore care ne despart de la ''marea lansare a navei S-Klass '' . Si chiar ma incanta ca maine vom putea vizualiza mai multe detalii cu privinta la acesta.Oricum iti zic de pe acum 9 si din nou nu vreau sa te superi, nu asta intentionez de fapt 0. Acest viitor S va ajunge peste 3 ani sa fie tratat ca si cel de acum, adica va trece neobservat pe strada, pe cand un Lexus, situatia se schimba radical aici. Unii prefera sa faca ''scurta '' la gat numai sa admire noul LS in defavoarea S-ului.
1
0
GRED
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 09:09
Respect parerea ce sa zic.
Tu preferi sa intrebi de alti posesori sau reprezentante - eu intreb de mine. Fiindca majoritatea masinilor pe care le-am avut au fost MB - adica din propria experienta.
Colegi de ai mei am multi care stau pe MB atat W203, W204, W210 cat si W211. Asta e...
1
1
GRED
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 09:49
Tu in orce masina vezi fiabilitatea unde de obicei poate fi dusa la un absurd simplistic fara sa mai apreciezi senzatiile si feeling-ul la volan. Stai frate ce are Loganul care la sigur isi merita locul pe piata cu MB-ul ? Te-ai gandit vre-o data ce contin ambele masini... Eu o sa ma conving pe fiabilitatea proasta a MB-ului cand voi vi eu cela care voi avea probleme cu el. Si apoi te contrazici ca nu crezi in statistici dar pina la urma tot o statistica urmezi sa intrebi de unul de altul ..
Ca sa vezi si ca sa nu crezi. Cele mai fiabile motoare diesel sunt cele de la MB

Dar daca doresti poti sa-ti explic parerea mea sau ce am mai studiat eu asa ca incepator si sper sa nu te plictisesc...
Este bine documentat faptul ca Mercedes a avut probleme la fiabilitate in jurul anului 2000. Dar ceea ce este extrem de important este faptul că Mercedes stă în spatele masinilor sale cu peste 200%. Ei uite ca in iunie 2005 Consumer Reports a enumerat ca Mercedes SL500 din 2003 e unul din putinele MB-uri cele mai fiabile de pe planeta. Problema insa a inceput sa apara tot mai des fiindca veneau din urma multe modele de prin 2000 - uite aici http://www.dw.de/daimlerchrysler-recalls-13-million-mercedes/a-1538401-1
Si asta sa inceput cand grupul Daimler sa legat cu Chrysler. P-u a prelua experienta lor de construi masini ieftine. Cea mai mare problema pentru MB este ca ei intr-adevar nu au experienta sa construiasca masini ieftine iti dai seama ce probleme pot fi in industria asta. P-u a acumula experianta asta si cu scopul unui venit suplimentar au preluat Chrysler si au dato in bara. Dovada a fosta ca unicele modele cu fiabilitate ridicata au fost modelele diviziei AMG care au o putin alta politica.
Acuma ca sa rezumez - MB au condus topurile fiabilitatii cand pretul masinilor lor a fost dublu fata de oponenti. Ei NU POT CONSTRUI masini ieftine. Cand au inceput so faca - adica sa taie de peste tot si sa construiasca masini ieftine a scazut fiabilitatea. Daca stai sa te gandesti acuma un MB se invarte la un pret cu AUDI, BMW sau un VW bine echipat. Asa ceva nu a fost! Poti controla in istorie cat costa un AUDI A8 si un S Class din salon.
Cine poate construi masini ieftine sunt istoricul FORD si de prin anii 80 mai nou Toyota! Numai ca p-u a construi o masina ieftina trebuie sa mai fie si fiabila - adica simpla. Nu ma refer simpla ca atare - ci simpla in tehnologii controlate si testate. Inovatiile de obicei nu sunt fiabile si nu vor fi. Daca nu crezi poti sa intrebi posesorii de Toyota sau Honda la "customer satisfaction" sunt mai satisfacuti decat cei cu Lexus chiar.
Acuma MB-ul are o duzina de modele. Piata se misca inainte. Clasele intermediare si concurenta au facut ca multe modele sa piarda din fiabilitate. Personal cred si pina in ziua de azi ca MB-ul pur sunt doar 3 modele la care si este cea mai mare investitie si calitate = clasa C, clasa E si clasa S. Restul sunt parodii si marketing. Si crede-ma ca aceste modele se comporta ca un MB pur sange.
- Daimler si Benz a invatat pe toti cum se construeste un automobil
- Ford a invatat pe toti cum se construeste un automobil ieftin
- Toyota si Honda invatat pe toti cum se construeste un automobil fiabil
- BMW ia invatat pe toti cum sa faca un automobil dinamic cu cuplu constant intre 2000 si 4000 rpm
- Volvo a invatat pe toti cum se construeste siguranta intr-un automobil

Asa ca toate modelele au meritele sale si nu ma limitez doar la fiabilitate altfel pierd mult din alte chestii.
Numa bine sper ca nu te-am plictisit.
1
1
GRED
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 11:18
PS: ceva explicatii .. http://www.youtube.com/watch?v=4hCldGeZsec
nu trageti atentia la vocabular ...
1
1
petro
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 16:00
robert tu auzi de la prieteni ca se pling de masinile germane si vin la tine la servise sa le repari, mie mi se pare ca prietenii tai cumpara rable din bulgaria sau nustiu de unde si ei ca soferi ,, experimentati,, merg pina cade roata....o lume intreaga merg cu masini germane si toti sunt multumiti (sigur sunt si exceptii) dar rominii persoane deosebite cica nu le plac...pai voua va trebu tarctoare, sa nu ma intelegi gresit ca eu socot masinile japoneze rele, ba din contra, dar nus nici ele pe veci vecilor
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2013 - 19:54
PA, au aparut primele fotografii cu nava S-Klass .......Pe site la voi nu sunt publicate inca .Asta e pt tine @GRED :


http://autostrada.md/stiri/live-video-prezentarea-mercedes-benz-s-class-2014-direct-din-hamburg

Cam prea futurist dupa parerea mea....dar merge 3 ani, dupa aceea se va imbaxi la fel ca cel anterior.
6
0
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 15 Mai 2013 - 21:31
GRED, se pare ca tu nu obosesti sa discuti cu Robert :)
Robert, sincer ma uimeste cum transformi tu lucrurile: adica faptul ca S Class se vinde mult mai bine ca Lexus il face mai 'rau'?!

GRED, sunt deacord cu tine in cea mai mare parte. Ca sa adaug si eu ceva: am citit mai demult precum Daimler dorea sa devina concernul tehnologic Nr.1 in lume - Welt AG (Lumea S.A.). Pentru asta s-au implicat in mai multe industrii (alianta cu Chrysler fiind parte din plan). Parerea mea e ca astfel ei au folosit profiturile companiei in alte scopuri decit industria auto. Din asta au avut de pierdut. Recent cei de la Daimler au anuntat ca vor sa se concentreze pe afacerea lor principala. Sa vedem cum le va reusi, fiindca au pierdut multe pozitii intre timp
0
0
petro
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 21:40
interiorul la Audi A8 pare mai frumos si stilat
1
0
GRED
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 22:07
Forumul e pe finish. Dar Robert de unde ai luat tu acei 3 ani? :)
W221 a fost cel mai ravnit model pana nu demult. Nu degeaba a stat cam 8 ani pe linie. Nu te chinui sa te convingi singur pe tine - lasa emotiile sa te copleseasca :)

De Welt AG nu stiam Eugen. Mersi.
1
0
GRED
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 22:09
Cred ca redactia stie ce face... Pe autostrada au aparut inca inainte de lansare cu vre-o juma de ora. Eu am urmarit si LIVE .
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2013 - 22:26
Perfect.

@petro, nu sunt fan Mercedes, insa daca ai inceput sa compari ''calitatea si finetea '' acestui S-Klass cu A8, nu mult mai ai si incepi sa critici si LS-ul.
Bunn......pfffff. Sincer nici nu stiu ce sa spun despre aceasta limuzina. Nu stiu de unde sa incep. Dar sa incep cu laudele mai intai. In prima vaza, per ansamblu se incadreaza perfect in nota Mercedes, iar pt asta are un PLUS din partea . Ochilor mei chiar le place , insa nu foarte deosebit. Fiind dat faptul ca se incadreaza in aceleasi linii existente deja pe piata, nu este acea '' nava tehnologica '' la care ma asteptam.Ma asteptam sa ma dea '' pe spate '' ,sa vad ceva ce nu am mai vazut niciodata, insa nu s-a intamplat asta. Pare o dezamagire din puntul meu de vedere, insa calitatea este de nota 100 +++ ....nu contest lucrul asta. Oricum imi place ca le tot '' sufla in ceafa '' celor de la Lexus. De asta un Lexus este mereu mai high tech, fiindca se tem de un rival ca mercedes. Oricum peste 3 ani, acest nou model va ajunge in romania sa fie tratat si ca acesta din prezent, adica ca un nimik. Nimeni nu mai intoarce privirile dupa el fiindca au cam toti ''mai ales cu numere de Russe '' :D.Lexus va starni mereu invidia in acest segment. Sunt tare curios de noul sistem audio BURMASTER, nu as crede eu ca este la fel de bun ca si Mark Levinson de pe Lexus, la care auditia este exemplara de pe orice format ai asculta.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2013 - 22:27
*faza
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2013 - 22:37
Bun acum ca l-am studiat mai bine, am observat ca duce lipsa si de calitatea pe care un LS o poarta. Manerele pt viraj sunt complet din plastic, la LS sunt din lemn si ornamentate cu inele din crom, la fel si '' tavita '' pt pasagerii din spate, din plastic, din nou LS castiga cu o tavita de o calitate superioara ( cel mai scump lemn de arbore intalnit vreodata), din nou consola din spate care ''curge '' in jos cu cotiera, iarasi avem plastic. La LS gasim Lemn ''velsatin '' de 4.256 euro optional.

A se vedea comparatiile :

http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-s-class/1024x768/wallpaper_1d.htm

http://www.netcarshow.com/lexus/2013-ls_460/1024x768/wallpaper_1e.htm (A se privi masuta pliabila spate din lemn,)

http://www.netcarshow.com/lexus/2009-ls_600h_l/1024x768/wallpaper_2b.htm
( a se privi consola din lemn de care spunem plus manerele de viraj tot din lemn care sunt integrate pe plafon , S-ul duce lipsa de acest detaliu ''calitativ '' )

1
0
Redacţia PiataAuto.md
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 22:40
@ Robert_444:
PiataAuto.md a anunțat LIVE-ul încă de la 10 mai, atunci când a fost postată această ştire, doar că noi nu batem apa-n piuă cu mega-titluri tabloide de senzaţie.

Iar primele imagini cu noul S-Class PiataAuto.md le-a publicat încă la 19 martie 2013. Şi am tot publicat de atunci noi apariţii de imagini:
http://piataauto.md/Stiri/2013/03/Primele-imagini-ale-exteriorului-si-interiorului-noului-Mercedes-Benz-S-Class-W222/
http://piataauto.md/Stiri/2013/05/Prima-imagine-oficiala-al-noului-Mercedes-Benz-S-Class-W222/

În curând vom publica şi materialul complet cu noua generaţie S-Class. Fiţi alături!
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2013 - 23:00
@Redacţia PiataAuto.md

Multumesc pentru sfat. Stiu despre acea stire din martie, fiindca va urmaresc tot timpul. Faceti o treaba excelenta, iar galeriile de imagini sunt la superlativ foarte bune fata de alte site-uri concurente. Mult succes !
0
0
GRED
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 23:05
Robert na svoei volne.
Unde vezi tu plastic frate? Chiar si cel care uraste MB recunosate ca finisajele in clasa S sunt net superioare.
Bai esti dealer Lexus/Toyota? Daca da spune ca sa nu mai intram in polemica cu tine.
Este un site interesant - poate ne povestesti tu ce vezi acolo = http://www.toyota.co.jp/

Piata Auto - asa am si intuit ca inca nu sa finisat prezentarea de aia nu ati venit cu info oficial.
1
0
GRED
Chişinău
la 15 Mai 2013 - 23:10
Iar se leaga de astia 3 ani... ca nu va mai intoarce nimeni capu. Crezi ca RO e toata luma?
Ai auzit de asa tzari ca Germania? SUA? China? Rusia? Piata de desfacere frate - nu romanica sau moldovica...
In tarile de mai sus mai controleaza si vezi unde e Lexus (ma refer la clasa F ca sa nu ma bagi in toyota corolla)

Si sa nu compari anu 2012 ... ultimu an de productie .. Sau tu chiar esti na svoei volne ...
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Mai 2013 - 23:19
Poti sa crezi ce vrei, dar ti-am spus in RO cine are MB s-Klass cu vechime de 3 ani de la lansare este considerat ''meltean '', fiindca atunci vei gasi multe rulate foarte mult, si cei drept unii prefera sa le i-a din BG .De aceea spun ca va trece neobservat. Vino pe litoral la noi. In Mamaia , Neptun, Cap Aurola, si vei vedea numai Ferarri, Lamborghini, Maseratti, Lexus, astea domina practic in RO nu un amarat de MBZ care are probleme cu 7 G-Tronic-ul. Ai priceput ?
1
0
GRED
Chişinău
la 16 Mai 2013 - 07:56
NU. Nu am priceput. Explica in germana, rusa, chineza si engleza ce inseamna meltean. Dupa aia o sa cred ca Mamaia e centrul unversului ...
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 16 Mai 2013 - 14:38
meltean, melteni s. m. (peior.) om grosolan, necioplit. sinonim cu '' cocalarul '' ;)
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!