Cifrele de vânzări ale ultimului an subliniază încă o dată problemele mărcii, dar şi ale industriei auto la general, în zonele dificile ale globului. În Europa vânzările Mitsubishi au scăzut în 2012 cu 17%, ajungând până la doar 181,000 de unităţi, dintre care 88,000 revin Rusiei şi CSI-ului, 15,000 Europei centrale şi doar 78,000 Europei occidentale. În
America de Nord vânzările au scăzut şi ele cu 20%, ajungând la un total de 85,000 unităţi. Şi în patria mărcii, Japonia, vânzările s-au redus cu 12%, coborând la 134,000 unităţi. S-ar părea, până aici, că avem un tablou extrem de dificil, care nu se poate traduce decât prin pierderi operaţionale grave. Dar nu este aşa. Mitsubishi are o performanţă uimitoare în alte
regiuni ale globului, precum continentul asiatic, America latină, Orientul Mijlociu şi Africa. Vânzările de aici constituie cea mai mare parte a portofoliului mărcii şi acestea au crescut în ultimul an fiscal cu 12%, ajungând la 587,000 unităţi. Astfel, per total vânzările Mitsubishi s-au cifrat pe parcursul ultimului an fiscal la 987,000 unităţi, în scădere cu doar 1% faţă de anul precedent.
Pentru anul curent, însă, Mitsubishi prognozează o creştere extrem de ambiţioasă a vânzărilor, de 18%, urmând să vândă 1,169,000 exemplare. Creşterea ar urma să se datoreze proaspetelor modele care au intrat activ pe pieţele globului, precum Outlander şi Mirage/Space Star, dar şi adiţiei unor noi modele pe pieţele regionale ale Rusiei/CSI, Thailandei şi Chinei. Pentru regiunea Rusiei şi a CSI-ului, , spre exemplu, este