Premieră: BMW Seria 4 Coupe
15 Iunie 2013, 13:32
BMW a dezvăluit acum câteva minute noua Serie 4 Coupe, deschizând astfel calea unei noi serii de modele în istoria contemporană a mărcii bavareze. Despre apariţia noii serii cu indicile „4” se ştia încă din luna decembrie a anului trecut, atunci când BMW a
prezentat Seria 4 Concept (vezi cum arăta atunci conceptul). Motivul apariţiei noii Serii 4 în nomenclatura BMW este cât se poate de raţional – odată cu diversificarea gamei şi apariţia chiar şi a unui Gran Turismo
în familia Seriei 3, s-a simţit nevoia urcării pe scara ierarhică a coupe-ului şi decapotabilei construite pe baza Seriei 3 într-o nouă serie superioară, la fel cu se întâmplă în cazul Seriei 5 şi Seriei 6.
Astfel, e logic să descoperim că noua Serie 4 îşi împarte substratul tehnic cu Seria 3, dar această păstrează tradiţiile proporţiilor clasice care au făcut renumite coupe-urile BMW de această talie. Ca întotdeauna, există o capotă lungă, cu o punte faţă situată
aproape de extremitatea faţă a maşinii, o zonă a portbagajului scurtă şi o distribuţie de 50 la 50 a greutăţii între axe. Noul BMW Seria 4 Coupe are şi un ampatament semnificativ crescut faţă de Seria 3 Coupe pe care o
înlocuieşte – 2,810 mm faţă de 2,760 mm. Suspensia mai coborâtă a noului model a coborât şi centrul de greutate, la doar 50 cm deasupra asfaltului, fapt care promite să garanteze modelului o ţinută rutieră sportivă puritană.
Din meniul unui coupe adevărat BMW nu putea lipsi şi un motor cu 6 cilindri. Astfel, cu toate tendinţele ecologice de downsizing din zilele noastre, bavarezii au montat un motor cu 6 cilindri în linie de 3.0 litri pe versiunea 435i, care dezvoltă 306 CP. Toate celelalte patru motorizări disponibile din
momentul vor avea motorare în patru cilindri sub capotă. Versiunea 428i are un benzinar turboaspirat de 2.0 litri, care dezvoltă 245 CP. Aceleaşi două propulsoare mai sunt disponibile şi în combinaţie cu tracţiune integrală xDrive, livrând puteri similare ca pe versiunile cu tracţiune spate. În fine, mai există şi un diesel sub capota versiunii 420d, care livrează 184 CP.
Parametrii dinamici ai noului BMW Seria 4 Coupe îi confirmă identitatea profund sportivă. Chiar şi cel mai eficient diesel reuşeşte să accelereze maşina de la 0 la 100 km/h 7.5 secunde cu transmisie manuală cu 6 rapoarte şi în 7.3 secunde cu cea automată cu 8 rapoarte. Cea mai
rapidă motorizare – 435i xDrive – prinde prima sută în doar 4.9 secunde, în timp ce versiunea 435i cu tracţiune spate realizează aceeaşi sarcină în 5.1 secunde. În toamnă vor mai apărea şi motorizări precum 420i, 430d şi 435d.
Noua Serie 4 va aplica aceeaşi
filosofie a celor trei linii de
echipare şi aspect distrincte
ca şi Seria 3 – Sport Line,
Modern Line şi Luxury Line, la
care se va mai adăuga şi un
pachet de design M Sport.
PiataAuto.mdIlie Toma
7
3,295
GALERIE FOTO (48 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (3 MATERIALE)
COMENTARII (23)
Alexei
Rezina, Moldova
la 15 Iunie 2013 - 14:11
UUUhhh, Imi place!!!
1
4
Cyber
Briceni, Moldova
la 15 Iunie 2013 - 15:37
Nu am cuvinte, binenteles de apreciere. I like this BMW!
1
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 15 Iunie 2013 - 16:00
A iesit bine, n-am ce spune... Bravo BMW!
1
4
Robert
Bucureşti, România
la 15 Iunie 2013 - 23:48
Nu am cuvante s-o spun......:D
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 15 Iunie 2013 - 23:50
cat de stupida e .........off ar trebui un buton de EDIT, mai ales ca '' unora '' le trebuie cam des.

@Alexei, inceput de fraza cu litera mare, apoi al doilea cuvand iar litera mare, sensul gramatical total gresit. Oare in rusa tot la fel de gresit scrii ?
3
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 10:23
Robert, un EDIT tie in memorie iti trebuie, sau un RESET..
Data viitoare cind o sa incerci sa te apuci sa ma mai corectezi, sa apesi pe unul din ele si sa-ti amintesti, ca am mai spus-o: asa vreu eu..
si sa-ti raspund la intrebare: DA, in rusa la fel scriu, atita timp cit sunt pe net, sau in oricare alt mediu unde nu este necesara respectarea cu strictete a regulilor de ortografie s.a.m.d.
stai linistit ca unde e necesar sa scriu ca la carte imi revizuiesc si de 10 ori frazele..
Inteleg ca in comentariile ample poate te dor ochii (alta treaba este ca nu-mi pasa de loc de ochii tai-->> P.O.H.U.I. =)) ) , dar aici care-i treaba? Chiar te framanta respectul fata de l.ro, sau te roade faptul ca pina la un asa design Toyota mai are de mincat maliguta si nu din cauza ca nu are finante, pur si simplu moral nu-si poate permite o asa concurenta (in afara Japoniei)?!








































1
3
Cyber
Briceni, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 19:49
Robert, cand nu gasesti ceva de criticat inpotriva unei marci germane te apuci sa critici scrisul celor de pe piata auto, cu alte cuvinte, cauti paiul din ochii unora pe cand chiar ma mira faptul ca nu observi ce barna mare ai in proprii ochi.

Mai Robert scuza ca-ti spun dar o fac pentru binele tau... ai nevoie urghent de un psihiatru dar mai bine ar fi sa te spitalezeti... imi pare rau de tine ca vei muri prematur de invidia ce tot te macina :))

O mai repet. toate autoturizmele pot avea probleme dar nu mai mari de cat ale unor "papagali" ce sunt "dusi" cu totul.

Bravo BMW!!!
1
4
Mihail
Chişinău
la 16 Iunie 2013 - 22:19
imi place e perfecta ... dar vreau sami raspunda cei care spuneau ca e greu sa faci diferenta intre modelele audi....

acum cum stam ? :D
0
3
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 22:57
Frumos,dar toate mașinile BMW seamănă leit între ele...greu de deosebit :)
1
1
Alexei
Chişinău
la 16 Iunie 2013 - 23:27
este buna, doar ca M4 va fi adevarata seria 4, aciasta se vede ca sau rezervat la multe detalii special pentru M4
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 16 Iunie 2013 - 23:42
Mihai, nu stiu cum stam cu audi, respect ambele marci, fiecare are deja piata sa, mi se pare copilaresc sa compari asa ceva.. ei singur se intrec, fara sa mai adaugam noi ceva.
Si chiar cred ca e perfect acest model, e mai reusit decit seria 3 coupe. E intratit de gratios, incit mi se pare ca la intrecut si pe acel de la Pininfarina (viitoarea serie 8)
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 17 Iunie 2013 - 00:16
Volkswagen: nu-ti amintesti kum erau in anii '90 ele? Ma refer la E30, E34 si E32... aproape la fel, doar dimensiunile difera.
0
0
dima
Chişinău
la 17 Iunie 2013 - 12:17
Mihai nu stiu ce ai avut in vedere, insa parerea mea ca BMW inca le mai deosebesti intre ele, macar ca intradevar seamana, cel putin barele se deosebesc la toate, si daca e mai greu din spate sa le deosebesti, pai din partea laterala iti dai deodata seama ce serie e, audi insa e foarte greu din toate partile si asta nu inseamna ca audi e masina rea, sper ca ati inteles corect
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iunie 2013 - 15:20
@Cyber, eu iti propun ca tu sa iti repeti singur altceva. Repeta asta in gandul tau, de cate ori ai greturi pe colegii de forum.

'' toti neuronii mei pot avea probleme dar nu mai mari decat sunt eu in persoana '' . Si asta sa o repeti de 3 ori inainte de culcare. Acum intoarce-te la tratament ;)..........Dar daca greata persista, poti savura un pahar de limonada sau doua lingurite de sare de lamaie...Sanatate multa, fiindca ai nevoie !

1
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 17 Iunie 2013 - 16:28
Da unde vezi tu ceva scris despre grețuri ?!Citește atent,nu te grăbi,că începi să vezi cai verzi pe pereți.
1
0
Mihail
Chişinău
la 17 Iunie 2013 - 19:56
dima depinde de persoana .... eu la audi le gasesc diferenta din toate unghiurile ... si dupa sunetul motorului daca trebuie ;) ....

mai bine ca stapinul nusi cunoaste nimeni casa.....

asa ca vorbele din trecut .... referitor la designul audi.... nu prea au sens vazind ce face bmw acum..... oricum pentru mine ambele merg pe calea cea dreapta .....
0
2
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 17 Iunie 2013 - 20:01
Ai dreptate Mihai... :)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iunie 2013 - 20:03
@dima,

Intr-adevar inca BMW-urile le mai deosebesti de Ssang Yong si de Polo ( in spetza X6 si Seria 1 2012/13 ) .Restul sunt caput........ interioarele astea "noi" au devenit un sablon la BMW --- nu mi se pare un design inspirat, care sa confere personalitate masinii; parca s-ar fi "contaminat" si munchenezii cu tipicaria lui Audi (sa nu ma iei cu justificarea aceea ultra-batatorita: "S-au schimbat vremurile. Evoluam!" - adica "Ne inspiram de la x, y, z" :D). Si unde o fi disparut carcasa aceea agresiva care i-a adus lui BMW celebritatea realmente sportiva? Eu nu vad decat linii curbe, fluente, domestice, molcome, reci, politicoase, "in ton cu ceilalti". Fericiti detinatorii de "rechini", "ursuleti" si "pisicute", ca a lor este imparatia BMW din Ceruri, daca exista vreuna. Pur si simplu BMW-urile noi nu-mi suscita nicio emotie! Pot sa curga pe strada ca fluviile, ca ar fi tot degeaba; m-ar lasa sloi......Dar, din nefericire, eu nu fac parte din multimea adoratoare de brand/sigla, care asigura firmei bavareze lideratul premium pe Glob......Pana la sfarsitul veacurilor.
Numai blestemata asta de globalizare "niveleaza" totul, totul, totul, iar a incerca sa fii "neraliat" atrage oprobriul si te poate plasa chiar in tabara proscrisa......
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iunie 2013 - 20:16
@Alexei, i-a aminte......semne de puntuatie puse corect, sensul cuvintelor corect, dezacordurile foarte corecte......i-a aminte si tine minte, ca te fac doar din cuvinte ;)
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 17 Iunie 2013 - 20:16
punctuatie * ......scuzati, emotiile in public :D
0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Iunie 2013 - 15:47
Robert, nu prea am inteles ce ai vrut sa spui.. incerci iar sa ma inveti romana sau...?
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 18 Iunie 2013 - 20:04
@Alexei, eiiii pai vezi. Acum intelegi ? Intelegi cum e cand eu '' nu inteleg '' ceea ce scrii din cauza spatiilor lipsa intre cuvinte si a dezacordurilor ? Sper sa iti revizuiesti comportamentul acesta .

0
0
Alexei
Rezina, Moldova
la 18 Iunie 2013 - 22:11
nu am inteles ce vrei sa spui prin ."i-a aminte si tine minte, ca te fac doar din cuvinte ;)" ? si nu ti-am citit lectii de romana! doar te-am rugat sa formulezi altfel comentariul.. dar daca spui ca ai incercat sa ma pui in lokul tau, pai ai esuat.. okii nu ma dor, doar ca mi s-au format idei duble...
1
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!