Noul Mercedes-Benz C-Class, în curând în Moldova. Cât costă noul model german în ţara noastră?
23 Aprilie 2014, 18:12
Noua generaţie Mercedes-Benz C-Class va fi lansată în următoarele săptămâni în Moldova, fiind deja disponibilă pentru comenzi. Iniţial vor fi disponibile două motorizări diesel şi trei pe benzină.

Cea mai accesibilă versiune, C 180, vine dotată cu un propulsor pe benzină de 1.6 litri, care dezvoltă 156 CP şi 250 Nm, cuplat la o cutie de viteze manuală cu 6 rapoarte. Ea va porni de la 28,300 euro în Moldova. Aceeaşi versiune, dar dotată cu transmisia automată 7G-TRONIC PLUS, porneşte de la 30,400 euro.
Motorizarea pe benzină mai puternică, C 200, vine cu un motor de 2.0 litri sub capotă, care dezvoltă 184 CP şi 300 Nm. Cu transmisie manuală cu 6 trepte, un C 200 porneşte de la 30,280 euro în Moldova, iar cu transmisie automată cu 7 trepte – de la 32,380 euro.

Cea mai puternică motorizare pe benzină este, deocamdată, C 250, care vine cu acelaşi motor turboaspirat de 2.0 litri sub capotă, dar care dezvoltă aici 211 CP. Mercedes-Benz
C-Class C 250 poate fi cuplat doar cu transmisia automată, iar preţul porneşte de la 33,650 euro.

La capitolul diesel primul în ierarhie este C 220 BlueTEC, care vine cu renumitul motor diesel de 2,143 cm cubi sub capotă, în versiunea lui de 170 CP şi 400 Nm. Cuplat la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, un C-Class C220 BlueTEC porneşte în Moldova de la 34,010 euro, iar cu transmisia automată preţurile pornesc de la 36,110 euro.
În fine, cea mai puternică motorizare diesel, C 250 BlueTEC, aduce sub capotă acelaşi motor diesel de 2,143 cm cubi, dar în ipostaza lui de 204 CP şi 500 Nm, putând fi cuplat doar cu cutia de viteze automată cu 7 trepte. Preţurile pentru cea mai puternică motorizare diesel a noului C-Class pornesc în Moldova de la 38,000 euro.

» Vezi motorizări, date tehnice
complete şi preţuri
Mercedes-Benz C-Class
în Moldova
PiataAuto.mdRedacţia PiataAuto.md
2
3,093
COMENTARII (25)
asdfasdfas
Altai, Mongolia
la 23 Aprilie 2014 - 18:22
scuuuump :)
5
3
GRED
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 07:48
Frumos. Elegant. Stilat. Dar Scump asa este.
Asteptam second-hand-ul :))
2
4
jaguar
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 09:11
Arata bestial!
1
4
Valeriu
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 09:50
Cunosc pe cineva care a avut un C180 de prin 1998 si l-a avut multi ani. Era ca un tank, trainic. Jucaria asta de acum se va auzi peste cativa ani cum se va "purta". Salonul nu imi place. Imi pare o combinatie de sport, retro, modern si lux fara nici un gust.
4
1
jaguar
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 09:52
iar mie salonul imi pare fenomenal, unul din cele mai reusite din gama actuala MB. Depinde de gusturi, dar cu siguranta ca masina va fi un succes si in realitate cred ca va arata si mai rafinata si mai frumoasa.Anume combinatie este fatala:sport, retro, modern si lux.
1
7
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Aprilie 2014 - 09:55
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Aprilie 2014 - 11:38
In general, un S W222 purtat in MD vreo 10 ani.....display-urile celea de dupa tetiere precis ca nu țin.
4
2
jaguar
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 13:05
Cumpara si o sa vedem, offline dupa 10 ani.
0
6
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Aprilie 2014 - 14:55
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
7
0
GRED
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 15:18
C-ul meu are 12 ani la peste 300 mii - si ne juju ...
Asta va fi la fel. Va tine bine!
0
5
Robert
Bucureşti, România
la 24 Aprilie 2014 - 17:50
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
8
1
FIFA
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 19:57
OOOO, scump? Mie din contra mi se pare destul de ccesibil, sper urmatoarea mea masina, peste vreo 3 ani.
1
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Aprilie 2014 - 20:43
Scump tare al naibii... si inka la deservire te maninka de pe picioare.

P.S. Vorbeam ieri ku un kunoscut, akum are E39 Individual din 2003, iar precedenta masina a fost un W220. El ka vames si nu o putea intretinea in mod korespunzator, motiv pentru care a si vindut-o... era adusa toamna trecuta din Irlanda in stare buna. Peste iarna, undeva in primavara au fost facute kareva interventii la suspensia fata care l-a kostat nici mai mult nici mai putin de 24.000lei ekivalentul pe atunci a 2.000$+. Pentru cei ce nu stiu va zik ka akolo sta suspensie pneumatika. la o singura roata "pnevma" ceea costa 9000lei. Inkipuiti-va kit va tine noul W222 sau acest W205.
1
3
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 24 Aprilie 2014 - 20:55
Hey Robert... Buna Ziua... am inteles ca te-au deklarat aici non-grata parca nu? :D
0
3
FIFA
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 21:02
VB, ma intristeaza faptul ca ai accentuat ca e vames, foarte trist.

Referitor la w220 mai ales ca e airmatic, oricine care are mercedes sau care e fan stie ca acest model in aceasta complectatie e foarte problematic. Cunoscutul tau cred ca si cumparat din motivul ca sa aiba Marsadas S Clas. Uniunea Daimler Chrysler nu a adus folos celor de la MB, cam atunci a si fost produs acest w220. Acum mercedes are alta fata se vede ca ei fac mari modificari. Acest W205 presupun ca are ca baza platforma de w204, 204 fiind cel mai fiabil din clasa sa si printre cele mai fiabile MB din noua generatie. Cu toate eu vad w205 ca un mercedes foarte bun.

Toti stiu ca mai bun ca un mercedes poate fi doar un mercedes nou.
3
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Aprilie 2014 - 21:15
GRED , data viitoare nu compara C-ul tau de 12 ani cu C-ul iesit acum!
5
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 24 Aprilie 2014 - 21:16
FIFA, nu stiu cine a suferit...Mertz....sau Chrysler...
PS: Mercedes-urile de cinva erau mai trainice decat astea actuale.
4
2
GRED
Chişinău
la 24 Aprilie 2014 - 21:32
No sa compar Eugen. Fiindca intentionez sa-mi procur un W212. In clasa C nu ma mai intorc fiindca am deja 2 copii mici si unul de 16 ani asa ca doar un E class in cel mai rau caz! :) Bafta!

Daca merge treaba bine ma sui in ML sau R
1
4
Robert
Bucureşti, România
la 24 Aprilie 2014 - 23:24
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
8
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 24 Aprilie 2014 - 23:39
GRED:R-urile cele fără facelift parcă sînt lipsite de ceva,în general R nu au fost de succes.
1
2
FIFA
Chişinău
la 25 Aprilie 2014 - 09:15
Gred, eu am avut 204 si acum 211 deoarece 204 era cam mic fiind un C clas, dar acest 205 este mai mare, undeva ca 211 la interior, eu de exemplu de asta as lua un C clas inapoi fiind mai tinar as dori si ceva sportivitate si spatiu si confort, dar pentru un familist cu stagiu da ai pentru ce opta la un 212.
0
1
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 25 Aprilie 2014 - 18:08
Ka masina imi place tare R-class, dar nu kunosc nimik de ele inafara de zvonuri ca nu sunt de succes, fapt dovedit prin numarul lor extrem de mic.
0
0
GRED
Chişinău
la 26 Aprilie 2014 - 08:40
Robert> Lodgy o sa-mi iau daca voi incepe reparatiile in casa sau daca imi voi procura vre-o 10 hectare de cartofi sa am cu ce-i cara la piata...
In rest prefer eu, sotia si copii prefer sa mergem cu Mercedesul la mare sau calatoriile in UE - e mai mult confort, siguranta, liniste etc...
2
3
Igor
Chişinău
la 26 Aprilie 2014 - 15:04
Gred, clientii mei care au pamant, umbla cu ML, X-uri si Cayenne-uri :)

asa ca nici atunci nu ti-ai luar lodgy :D
1
2
Robert
Bucureşti, România
la 26 Aprilie 2014 - 17:41
GRED, de acord, insa te sfatuiesc sa astepti ''viitorul R'', poate va avea motoare Renault ca pe Lodgy. Va fi pomana :) .

PS : Cand mai treci prin Bucuresti, poate ma anunti si pe mine ( asta daca doresti ) , mi-ar face placere sa stam de vorba mai mult, fiindca esti printre putinii cu care se poate discuta . Sautare !
4
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!