Ford Mustang Roush pentru cei care-şi doresc mai multă agresivitate de la Mustang
29 Septembrie 2014, 12:52
Noua generaţie Ford Mustang arată prea europenizat, zic fanii înrăiţi ai modelului, acuzând motive obiective de extindere globală a modelului inclusiv şi pe bătrânul continent. Din fericire, soluţia nu s-a lăsat prea mult aşteptată şi atelierul Roush a pregătit o porţie generoasă de agresivitate.
Sterozii aplicaţi caroseriei i-au conferit maşinii forme mai agresive, dar nu şi funcţii. Prizele de aer de pe bara de protecţie faţă, de exemplu, sunt false, neavând vreun rol aerodinamic sau funcţional. Falsitatea se remarcă şi la noile incizii de pe capotă, care vor să sugereze un soi de răcire a forţei de
sub capote. Cei de la Roush menţionează, însă, că dacă se va bifa gura masivă de aer de pe capotă, atunci şi inciziile vor fi reale şi funcţionale, nu doar decorative...
Posteriorul maşinii a primit un spoiler masiv, iar între blocurile optice a apărut inscripţia ROUSH. Maşina a primit şi un set de jante noi, de 20 de ţoli.
Kitul celor de la Roush e disponibil cu oricare din cele 3 propulsoare ale lui Mustang, cel mai mare motor, de 5.0 litri, putând primi un nou supercharger. Tunerii nu menţionează, însă, care ar fi surplusul de putere în acest caz. Toate versiunile primesc şi noi plăcuţe de frânare, mai eficiente, pentru sistemul performant Brembo instalat din uzină. Se poate opta şi pentru două tipuri de suspensie ajustabilă în reacţii.
Cu mult mai frumos decat varianta fara modificare. Insa, sa fim seriosi, cine si-ar alege un Roush RS1 cu motor de 2.3 Turbo, care în teste, a demonstrat ca este un FAIL macra Ford, deoarece consuma mai mult combustibil decat V6-le de 3.7 litri, și are o dinamica mai proastă. Asta cind Ford si-a propus sa demonstreze inversul - ca o sa consume mai putin
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 29 Septembrie 2014 - 13:14
Doar moldovenii cred ca ar cumpara Mustang cu 4 cilindri. Cei de la Ford erau beți cind au luat decizia.