dată când ieşim cu balansarea proaspăt făcută pe un asfalt absolut neted, maşina nu are nici cea mai mică vibraţie, mergi de parcă pluteşti cu ea în confort absolut. Iar în procesul de balansare se pot observa şi eventualele neregularităţi ale jantelor, dacă acestea există. În cazul nostru, jantele sunt în stare perfectă, fără zgârâieturi sau lovituri care să le fi deformat forma circulară. Ne confirmă această stare de lucruri şi senzaţiile pe care le primim atunci când conducem maşina în afara ţării, eventual pe autostrăzile europene C-Class-ul are o rulare impecabilă şi perfectă.
În fine, mecanicii au conectat sistemul lor electronic la maşină, au înregistrat deservirea tehnică făcută şi lucrările efectuate, date salvate, de altfel, pe serverele celor de la Mercedes-Benz, şi acum C-Class-ul nostru avea toate lucrările efectuate.
Cât ne-a costat a doua deservire tehnică? Ei bine, dacă prima deservire ne-a costat aproape 2,600 lei, atunci a doua deservire ne-a costat puţin peste 4,500 lei, sumă în care a fost inclus şi preţul filtrului de polen, care nu a necesitat înlocuirea la deservirea anterioară. E drept, însă, că nici cu tot cu filtru nu ar fi trebuit să ajungem la 4,500 lei, conform preţurilor de la prima
deservirea iniţială, însă între timp cei de la service-ul autorizat şi-au ajustat preţurile în raport cu deprecierea leului moldovenesc, ori prima deservire noi am făcut-o în toamna anului 2014. Aşa că, până la urmă, preţul de 4,500 lei a fost unul pe care l-am înţeles deplin.
În scurt timp ieşeam din service cu gândul plăcut că maşina tocmai şi-a primit tratamentul necesar pentru a fi exploatată liniştit o lungă perioadă
următoare. Ah, apropo cei de la service ne-au verificat şi plăcuţele de frână, care aveau încă jumătate din resurse disponibile şi ne-au asigurat că până la următorul service acestea ne vor servi în siguranţă. Ne-au spus, de asemenea, că gradul lor de uzură certifică faptul că avem un stil de condus destul de calm şi galant cu maşina, ceea ce este, în mare parte, adevărat. Deci, service-ul nr. 2 a fost făcut. Bifat!