oameni din lume care l-au testat, ci l-am pus şi la o încercare imensă în cele mai diverse condiţii geografice, cu multe persoane la bord!
Modelul ăsta e o evoluţie supradimensionată a primului van familist din gama BMW Seria 2 Active Tourer. Faţă de primul, noua Serie 2 Gran Tourer e evident mai lungă, iar linia plafonului merge aproape dreaptă până în dreptul portbagajului, lăsând astfel mult mai mult spaţiu pentru ocupanţii spate şi portbagaj. De altfel, Seria 2 Gran Tourer adăposteşte 7 locuri la bord, iar când te gândeşti că BMW produce astăzi un van cu 7 locuri, constaţi că eşti martorul incredibilului.
Maşina are o prezenţă frumoasă, privită din exterior, mai ales într-o culoare intensă de albastru, precum automobilul
nostru expediţional. Mai mult ca atât, noi am avut un exemplar cu pachet M, ceea ce i-a conferit un kit mai sportiv de design, cu praguri mai profilate şi bare de protecţie ceva mai agresive. Într-o asemenea interpretare, aproape că ai spune că maşina asta e creată pentru tătici fierbinţi, care s-au învrednicit între timp de o familie mare.
Dar cel de-al treilea rând de scaune poate fi folosit cu adevărat la drum lung doar cu condiţia să vă cumpăraţi un portbagaj exterior, din ăla care se montează pe acoperiş, pentru că atunci când se deschide ultimul rând de scaune, nu prea mai rămâne foarte mult loc pentru bagaje. În călătorii urbane, acel spaţiu e suficient, dar la drum
lung, pentru 7 persoane, e imposibil să încapă totul acolo. Noi am călătorit în 3, apoi în 4, aşa că am pliat cel de-al treilea rând de scaune în portbagaj şi am folosit portbagajul în ipostaza lui sporită. Am avut foarte mult bagaje, accentuate şi de multiplele genţi cu tehnică foto şi video ale lui Alex, aşa că portbagajul a fost destul de solicitat, iar după ce am mai făcut şi nişte cumpărături, aproape că nu mai exista vreun loc liber în portbagaj! Totuşi, trebuie să remarcăm că acesta, adică portbagajul, e mult mai voluminos şi mai practic configurat decât la o Seria 2 Active Tourer, de exemplu.