dreapta. Ajunsesem la semafor, pe partea dreaptă lângă semafor era un echipaj de poliţie staţionat, care verifica unele maşini. Staţionam la semafor deja de vreo 20-30 de secunde, şi mă uitam în faţa mea, la un E-Class de generaţie nouă, admirându-l cu ochiul, întrucât noile generaţii încă nu reuşiseră să se răspândească prea mult prin capitală. Apoi, văd în oglinda retrovizoare un Ssang Yong Rexton, din ăla mai vechi, care se apropie de toate maşinile de la semafor cu o viteză nefiresc de mare, să fi avut vreo 40-50 la oră, nu ştiu exact, însă atunci când în faţa ta staţionează un grup de maşini la semafor, nu te mişti cu 40 la oră, nu? Am privit repede în stânga şi în dreapta, să-mi caut un loc de evadare, dar aveam maşini alături în ambele părţi. Inevitabilul s-a întâmplat: Ssang Yong-ul a lovit din spate C-Class-ul nostru, împingându-l niţel şi spre E-Class-ul din faţă, cu care de asemenea a existat
un mic contact, deşi ţineam apăsat piciorul pe pedala de frână. Maşina mi-a dat imediat o avertizare de accident, nu s-a deschis nici un airbag, pentru că eram singur în maşină, iar impactul frontal fusese minim, mai puternic fusese cel din posterior. Nu ştiam dacă radiatorul maşinii e afectat până a ieşi din maşină, dar am oprit imediat motorul manual şi am ieşit din maşină. Nu păţisem nimic, evident, dar nu ştiam cât de grav este avariat automobilul.
M-am uitat în spate SUV-ul greu nici nu frânase. La volan era o doamnă fără nici o intenţie de etichetare care se blocase la volan plângând. Era bine şi ea, nu păţise nimic, a zis că nu ne-a observat, uitându-se la echipajul de poliţie de alături... Îmi venise atunci în minte vorba aia veche că la drum poţi răspunde de propriile tare acţiuni, dar nu poţi răspunde niciodată de acţiunile altui participant la trafic. Mă uitasem la
maşina noastră bara de protecţie spate era ruptă şi uşa portbagajului deteriorată, blocul optic drept din spate fusese de asemenea stricat. Nu părea foarte serios, în ciuda impactului, dar era prea devreme să facem concluzii. M-am uitat în faţă maşina atinsese E-Class-ul dinaintea ei, îi provocase aceluia o zgârâietură cu bara de protecţie, iar la C-Class faruri drept fusese mişcat din elementele lui de fixare, dar nu se stricase, iar bara de protecţie avea o zonă mai flexibilă, probabil din cauza deteriorării elementului de absorbţie de sub ea. Vizual, maşina părea chiar neatinsă în partea frontală. Radiatorul nu fusese atins, sau vreun canal de-al lui, nu exista nici o scurgere.
Aveam CASCO, asta mă liniştea un pic, deşi un proces lung de reparaţii nu e niciodată ceva ce-ţi doreşti. Aveam CASCO la Donaris VIG, pentru al