Premieră: noua generaţie Audi A6 Avant

După recentul debut de la Geneva al noii generaţii Audi A6 cu siluetă de limuzină, a venit şi momentul în care germanii din Ingolstadt dezvăluie noul A6 Avant. Nu ne ia mult să-l declarăm una din opţiunile de vis pentru o călătorie de familie.
Cu un portbagaj al cărui volum poate varia între 565 litri şi 1,680 litri, în cazul rabatării banchetei spate, Audi A6 Avant poate adăposti cu siguranţă toate valizele de călătorie ale unei familii. Iar substratul tehnic gustos şi variat poate asigura plăcerea supremă în condus pentru cel de la volan. Şi, cu o lungime de aproape 5 metri – sau 4.94 metri dacă e să fim mai exacţi – noul A6 Avant poate asigura un spaţiu imens la interior pentru toţi ocupanţii.
Despre sisteme de siguranţă avansate şi lumini matrix LED e de prisos să mai vorbim, pentru că toate lansările Audi, şi în general din segmentul premium german de aceste dimensiuni, din ultimul timp, dispun de aceste tehnologii şi sisteme cu vârf şi îndesat.
Toate motorizările noului Audi A6 Avant au aşa-numitul sistem mild-hibrid, în care generatorul electric al maşinii are rol şi de recuperare a energiei cinetice la frânare, putând stoca până la12 kW într-un sistem electric auxiliar de 48V. De asemenea, maşina poate merge pe inerţie cu motorul oprit în anumite condiţii – aşa numita stare de coasting – păstrând toate celelalte funcţii active şi aducând astfel o eficienţă suplimentară în consumul final.
Ca şi limuzina A6, noul A6 Avant debutează cu doar două motoare extrem de puternice, lor urmând să li se alăture şi alte propulsoare ceva mai târziu. În momentul lansării, însă, se poate alege doar între versiunea A6 Avant 50 TDI, care are un motor diesel V6 de 3.0 litri, cu 286 CP şi 620 Nm la activ, cuplat cu o cutie de viteze tiptronic de 8 trepte, şi versiunea A6 Avant 55 TFSI, cu un motor V6 turbo pe benzină, de 3.0 litri, cu 340 CP şi 500 Nm la activ, cuplat la o cutie de viteze S tronic, cu dublu ambreiaj şi 7 trepte. Ambele versiuni vin în combinaţie cu sistemul de tracţiune integrală quattro, doar că acesta are o configuraţie de sistem permanent în combinaţie cu motorul diesel şi una de part-time în combinaţie cu motorul pe benzină.
Ţinuta impecabilă de drum va fi asigurată şi de o suspensie cu 5 braţe pe ambele punţi, iar puntea spate poate fi uşor viratoare, opţional, roţile de aici virând până la 5 grade, pentru traiectorii mai prompte în curbe. Cumpărătorii vor putea alege între 4 tipuri de suspensie pentru A6 Avant – cea standard, cea sportivă mai rigidă, o suspensie cu amortizoare adaptive care-şi pot schimba caracteristicile de absorbţie şi o suspensie pneumatică ce conţine de asemenea amortizoare adaptive.
Despre calitatea interiorului, merită doar să vă spunem că lucrurile sunt cu adevărat desăvârşite aici, tehnologiile şi materialele fiind demne de segmentul din care face parte noul model. Confortul acustic poate fi asigurat de un sistem audio de top Bang & Olufsen, cu sunet tridimensional şi 19 difuzoare, lăsând impresia unui studiou audio prin calitatea care o oferă.
0
3,401
GALERIE FOTO (22 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!