BMW prezintă cea mai eficientă versiune a noului X5 cu sistem de propulsie plug-in hybrid

BMW dezvăluie primele poze şi informaţii despre viitoarea cea mai eficientă versiune a noului X5 – xDrive45e iPerformance, cu sistem de propulsie plug-in hybrid. Pe lângă modificări la nivel de substrat tehnic, noul SUV se va distinge prin elementele exterioare decorative, care să accentueze caracterul eco-friendly a noii versiuni.
Noul BMW X5 xDrive45e iPerformance este propulsat de benzinarul twin-turbo de 3.0 litri, cu 286 CP la activ. Combinat cu motorul electric de 112 CP, sistemul de propulsie hibridă dezvoltă în tandem 394 CP şi 600 Nm. Cuplul este transmis pe ambele punţi prin intermediul cutiei automate Steptronic cu 8 rapoarte şi sistemul intelectual de tracţiune integrală xDrive. Puterea imensă permite SUV-ului hibrid să accelereze până la 100 km/h în 5.6 secunde, viteza maximă constituind 235 km/h.
Sistemul electric eDrive a primit îmbunătăţiri consistente, comparativ cu predecesorii săi. Datorită modificărilor, noua generaţie BMW X5 cu sistem de propulsie plug-in hybrid poate atinge viteze de până la 140 km/h în regim 100% electric (120 km/h la predecesor). Bavarezii nu dezvăluie capacitatea setului de baterii, ce alimentează motorul electric, însă au menţionat, că acesta este capabil să asigure SUV-ului imens o autonomie de până la 80 km în regim complet electric, sau de 3 ori mai mult decât predecesorul. Nu mai puţin interesant este şi consumul mediu mixt, declarat de producător, ce constituie 2.1 litri de benzină, iar cifrele date sunt la maxim apropiate de cele reale, astfel încât SUV-ul bavarez a fost testat conform noului standard WLTP.
Versiunea X5 xDrive45e iPerformance se va distinge de celelalte versiuni X5 prin accentele de culoare albastră de la exterior, cu care sunt ornamentate grilele verticale a radiatorului, etrierele, şi elementele de la interiorul blocurilor optice faţă. Nu vor lipsi nici siglele distinctive - "i" pe portierele faţă şi "eDrive" pe montanţii spate. Totodată, SUV-ul dispune de două terminaţii imense şi agresive a sistemului de evacuare, integrate în bara de protecţie spate, menite să comunice, că pe lângă eficienţă, SUV-ul este şi extrem de dinamic.
La interior versiunea plug-in hybrid diferă prin elemente minore, precum plăcule decorative "eDrive" pe praguri, dar şi afişajele de culoare albastră ale instrumentarului de bord digital. Pe tunelul central, în preajma levierului cutiei de viteze şi-au făcut loc câteva regimuri de condus noi: "Hybrid" şi "Electric". Setul de baterii este situat sub podeaua portbagajului, însă bavarezii menţionează că spaţiul util de depozitare nu a avut prea mul de suferit, oferind un volum de 500 litri, cu doar 150 litri mai puţin, comparativ cu versiunile standard echipate doar cu motoare cu ardere internă. Totodată, clienţii nu vor fi lipsiţi de posibilitatea de a rabata bancheta din spate, obținând un spaţiu util de încărcare de 1,716 litri.
Premeira publică a noului BMW X5 xDrive45e iPerformance va avea loc, cel mai probabil, la Salonul Auto de la Frankfurt din toamna acestui an. Producţia de serie şi lansarea pe piaţă va avea loc pe parcursul anului viitor.
0
2,189
GALERIE FOTO (15 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!