(FOTO, VIDEO) Colaborare inedită: Philip Morris International şi Ferrari îşi unesc eforturile pentru crearea unui viitor fără fum
12 Octombrie 2018, 12:02
Două industrii cu renume internaţional îşi unesc eforturile pentru realizarea unei misiuni ambiţioase - proiectarea unui viitor fără fum. Producătorul american de ţigări Philip Morris International (PMI) şi compania auto italiană Ferrari au anunţat lansarea
proiectului Mission Winnow, prin care îşi propun promovarea produselor inovative menite să îmbunătăţească calitatea vieţii.
Potrivit sportbusiness.com, Philip Morris International şi Ferrari au o
colaborare de aproape 40 de ani, de această dată, însă, ştiinţa, tehnologia şi inovaţiile au fost criteriile care au unit cele două companii şi au făcut posibil un nou parteneriat până în 2021. Iniţiativa globală Mission Winnow a ajuns pe traseu cu puţin timp în
urmă, în cadrul cursei auto Grand Prix, care a avut loc pe circuitul Suzuka din Japonia.
Prin intermediul proiectului Mission Winnow dorim ca lumea să înţeleagă, că noi ne-am schimbat şi suntem mândri să împărtăşim transformarea pe care au realizat-o oamenii de la Philip Morris International, precum şi
dedicarea noastră ştiinţei şi inovaţiei care poate aduce un viitor mai bun, a declarant André Calantzopoulos, directorul executive al PMI, citat de F1i.com
Logotipul proiectului Mission Winnow a fost plasat pe automobilele de cursă Ferrari, drept simbol al transformării impresionante prin care trece
producătorul de ţigări care şi-a direcţionat toate eforturile pentru crearea unui viitor fără fum, cu ajutorul noilor tehnologii şi inovaţiei.
Şeful echipei Ferrari, Maurizio Arrivabene, a mulţumit Philip Morris International pentru că a fost de acord să păstreze automobilele vopsite în culoarea roşie tradiţională a Ferrari.
PMI au avut dreptul de a marca toate maşinile înainte de noul sezon, dar ei şi-au manifestat respectul pentru maşinile roşii şi motivul este simplu: ei au spus că nu se grăbesc, compania se schimbă, merge înainte cu o nouă
Într-un comunicat de presă al PMI, se spune că semnificaţia cuvântului winnow cel mai bine descrie traseul
meticulos şi disciplinat pe care compania îl urmăreşte pentru a-şi atinge viziunea unei lumi fără fum. Potrivit F1i.com, winnow de fapt se referă la îndepărtarea plevelor de restul grâului, dar cuvântul a ajuns să
fie actual acum pentru a descrie procesul de separare a lucrurilor nesemnificative, pentru a scoate în evidenţă doar cele utile şi cu adevărat valoroase.
Mission Winnow creează o perspectivă din interiorul celor două
companii, care activează în două domenii complet diferite, dar care au multe în comun. Pentru ambele companii, succesul depinde de pasiunea echipelor sale pentru standardele înalte de performanţă necesare pentru a atinge scopurile ambiţioase.
Mai multe detalii despre colaborare despre Mission Winnow găsiţi pe site-ul oficial www.missionwinnow.com.