Americanii au publicat topul celor mai satisfăcuți clienți din rândul automobiliștilor din SUA pentru anul 2019. Constructorii auto premium s-au situat tradițional în topul rating-ului, iar cei de la Lexus au reușit să-și mențină statutul de lider în SUA, însă media generală a satisfacției a cunoscut un declin de 3.7% în 2019 comparativ cu anul trecut.
Lexus și-a menținut poziția de lider în topul clienților americani, cu 84 puncte acumulate, în declin cu 1 punct comparativ cu anul trecut. Pe cea de-a doua poziție s-au situat automobilele mărcii Mercedes-Benz, cu 83 puncte acumulate, cu 1 punct mai mult decât cu un an mai devreme. Top 3 este încheiat de Audi, care are 82 puncte acumulate (-1 comparativ cu anul 2018). BMW s-a situat în top pe locul 4 cu 82 puncte acumulate, precum și cu un an mai devreme, fiind urmat de Honda, cu 82 puncte acumulate, în declin cu 1 punct.
În total în topul din acest an au fost vizați 26 constructori auto și, din punct de vedere al satisfacției, cel mai prost în acest an s-au manifestat automobilele Chrysler, criticate de clienți pentru prețurile majorate, calitatea proastă a materialelor și consumul de combustibil exagerat.