BMW, Mercedes-Benz şi Toyota domină topul celor mai valoroase branduri auto din lume

21 Octombrie 2019, 10:34
Denis Godorozea
Interbrand a publicat propriul top cu cele mai valoroase branduri din lume pentru anul 2019. Topul este tradiţional dominat de giganţii americani Apple, Google şi Amazon, iar pe lângă aceste companii în Top 100 cele mai valoroase branduri au fost incluşi 15 constructori auto.
Astfel, cel mai valoros brand auto rămâne a fi Toyota, care s-a situat pe locul 7 în clasamentul general. Potrivit celor de la Interbrand, brandul nipon valorează în prezent 56.25 miliarde dolari americani, în creştere cu 5% comparativ cu anul trecut.
Toyota este urmată de Mercedes-Benz, care s-a situat pe locul 8 în clasamentul general, cu o valoare de 50.83 miliarde dolari americani, sau cu 5% mai mult decât anterior. Astfel, Toyota şi Mercedes-Benz sunt unicii constructori auto care au reuşit să cucerească poziţii în Top 10 cele mai valoroase branduri în viziunea Interbrand.
Top 3 cele mai valoroase branduri auto este încheiat de BMW — bavarezii s-au situat pe locul 11 în clasamentul general, indicând o creştere de 1%, comparativ cu anul trecut, cu o valoare totală de 41.44 miliarde dolari americani.
Amintim că mai devreme în acest an un top similar a fost publicat de revista americană Forbes — ratingul publicat de specialiştii americani coincide cu cel publicat de Interband pentru primele trei poziţii în industria auto, însă calculele au indicat valori totale mai mici pentru brandurile enumerate.
0
904
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!