Datsun a actualizat sedanul accesibil on-Do! Cu ce picanterii debutează modelul construit pe baza Lada Granta?

21 Ianuarie 2020, 14:53
Denis Godorozea
Deşi anterior se anunţa că brandul Datsun planifică să se retragă de pe anumite pieţe, inclusiv cea din Rusia, reprezentanţa locală a companiei a surprins publicul şi presa cu prezentarea versiunii actualizate a sedanului accesibil on-Do. Modelul a primit un design uşor retuşat cu mai multe elemente exterioare preluate de la hatchback-ul mi-Do. Ambele modele au la bază substratul tehnic de la cel mai accesibil model din gama Lada — Granta. Să vedem, ce noutăţi au pregătit niponii.
La nivel de design exterior on-Do nu s-a modoficat prea mult — sedanul a primit faruri cu o formă nouă, preluate fără modificări de la hatchback-ul mi-Do, iar lumina de fază scurtă este acoperită acum cu lentile, ceea ce teoretic va rezulta într-o vizibilitate mai bună pe timp de noapte. Oglinzile retrovizoare exterioare s-au ales cu capace noi, cu indicatoare de viraj integrate. Versiunea incipientă Access a indicat o majorare de preţ în urma actualizării, iar asta se datorează elementelor exterioare, precum barele de protecţie şi mânere portierelor, care sunt acum standard vopsite în culoarea caroseriei.
Interiorul nu surprinde nici măcar cu atâtea actualizări estetice, precum exteriorul — aici şi-a făcut loc o nouă oglindă retrovizoare şi, atenţie, un nou levier pentru frâna de parcare! Constructorul susţine că a introdus îmbunătăţiri tehnice şi pentru computerul de bord şi sistemul de climatizare, iar farurile sunt deconectate peste secunde după ce cel din spatele volanului opreşte motorul şi nu imediat, cum era anterior.
Sedanurile on-Do în echipările superioare Dream I şi Dream II dispun acum de scaune faţă uşor modificate, cu suport lateral mai profilat, exact precum scaunele hatch-ului mi-Do. Plus la aceasta, scaunele pot fi ajustate pe înălţime, iar la bord şi-au făcut loc airbag-urile laterale.
Din punct de vedere tehnic Datsun on-Do a rămas neschimbat — sedanul este oferit cu benzinarul de 1.6 litri cu 8 valve, cuplat la cutia manuală cu 5 rapoarte sau la una automată cu 4 rapoarte, ce livrează 87 CP. Mai este disponibil benzinarul de 1.6 litri cu 16 valve, ce se cuplează doar la o cutie manuală şi livrează 106 CP.
0
218
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
TESTE DRIVE DE CARE AŢI PUTEA FI INTERESAT
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!