Bijuterie conservată în garajul unei familii germane: acest BMW 520i E34 e în stare ideală şi se vinde cu un preţ incredibil!

24 August 2020, 23:58
Ilie Toma
Da, maşina asta e una din acele bijuterii conservate ca o capsulă a timpului de-a lungul anilor, încât azi ai senzaţia că te-ai teleportat în timp, ca s-o vezi iarăşi nouă. Padaxoul e că ea chiar s-a conservat în asemenea stare până în zilele noaste, iar BMW-uri Seria 5 E34, care să fie în asemenea condiţie, le poţi număra pe degete. Tocmai de asta maşina despre care vorbim azi e atât de specială!
Cunoscătorii mai avansaţi şi fanii Seriei 5 E34 ştiu că motorizarea 520i din acei ani avea ea doar 2.0 litri în cilindree, însă cei doi litri erau formaţi de 6 cilindri în linie, nu de 4, cum se întâmplă astăzi. Iar asta garanta acel feeling de BMW adevărat, în ciuda motorizării mai accesibile. De fapt, dintre toate motorizările lui Seria 5 E34 doar versiunea 518i a avut un propulsor cu 4 cilindri sub capotă.
Aşadar, noi vorbim azi de un BMW 520i, cu 6 cilindri sub capotă şi o putere de 150 CP, cu un cuplu maxim de 190 Nm. Maşina asta e cuplată la o cutie manuală cu 5 trepte, are tracţiune pe puntea spate, fireşte, şi e fabricată în anul 1991. Iar pe odometrul ei sunt doar 29,177 km! Deci, 29 mii km în 29 de ani de când e fabricată maşina! Absolut incredibil, nu?
Veţi întreba, deci, cum se explică un asemenea parcurs? Ei bine, explicaţia vânzătorilor e una specială, pentru că nu putea fi altfel. Maşina a fost cumpărată în 1991 de o familie germană colecţionară de multe exemplare BMW. Această Seria 5 a fost una din maşinile lor foarte auxiliare şi funcţionale, motiv din care maşina n-a fost foarte generos echipată, având chiar şi geamuri faţă acţionate manual. Asta a făcut ca acest exemplar să stea mai mult în garajul familiei, fiind scos extrem de rar de acolo. Habitaclul de velur cu nuanţă de albastru e într-o condiţie bine conservată, iar pentru plăcerea călătoriilor lungi, există şi o trapă.
Păstrarea în garaj l-a ajutat să-şi menţină şi caroseria într-o stare cât se poate de bună, însă, anii şi-au lăsat, totuşi, o mică amprentă pe oţelul uşilor, unde există mici puncte de rugină. Un pic de rugină s-a depus şi pe componentele inferioare ale suspensiei. Dacă familia germană a ţinut-o 28 de ani în garajul său, iar acum o companie belgiană a scos-o la vânzare, atunci următorul proprietar e sfătuit să-i facă mici lucrări de recondiţionare la portiere, pentru a-i garanta longevitatea acestui BMW Seria 5 pentru încă 30 de ani de acum încolo.
Maşina vine cu anvelope noi şi cu un set de jante BBS legendare, care puteau fi comandate pentru acest BMW pe atunci.
Da, şi acum, partea cea mai importantă: preţul acestei bijuterii! La cât de bine conservată e, la cât de îndrăgite sunt aceste BMW-uri Seria 5 E 34 şi la cât de rare sunt exemplarele cu un parcurs atât de mic, cât v-aţi aşteptat să coste bijuteria asta conservată cu doar 29,177 km parcurşi? Ei bine, nu costă sute de mii de euro. Preţul cerut pe ea e de doar 10,950 euro.
Şi să vă mai spunem un secret: fiind fabricată în 1991, a mai rămas doar 1 an până când ea ar putea fi importată ca model retro în ţara noastră, iar în aceste 12 luni rămase se poate intra şi temporar cu ea în ţară. Deci, îi face din ochi cuiva un asemenea iubit BMW Seria 5 E34?
0
5,994
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!