Genesis care să concureze cu Mercedes-AMG şi BMW M: noul G80 Sport se prezintă în premieră

6 Iulie 2021, 12:13
Denis Godorozea
Genesis continuă să diversifice oferta pe principalele segmente de piaţă pentru a concura direct cu triada germană şi modelele premium nipone şi americane. Acum, coreenii îşi propun să atace direct modelele de performanţă ale diviziunilor BMW M şi Mercedes-AMG, iar primul model de acest fel este Genesis G80 Sport, deci un viitor concurent pentru M5 şi E-Class AMG.
Tradiţional coreenii au publicat iniţial o serie de imagini care să surprindă modificările introduse în raport cu versiunile existente, mai puţine detalii fiind oferite despre substratul tehnic. Stilistic G80 Sport nu se prea distinge de sedanurile lansate recent, decât prin noua bară frontală cu multiple incizii de aer şi cele două tobe imense de evacuare integrate în bara posterioară. Elementele decorative cromate sunt incluse chiar şi pe versiunea Sport. Noile versiuni vor mai putea fi distinse graţie noii nuanţe de roşu şi colecţiei dedicate de jante din aliaj uşor cu diametru de până la 20 ţoli.
Habitaclul tot nu aduce schimbări revoluţionare. Aici şoferul va beneficia de un volan nou, cu trei spiţe, şi pedale din aluminiu. Inserţiile decorative din lemn au fost înlocuite cu elemente din fibră de carbon şi aluminiu, pe alocuri. Ca şi în cazul designului exterior, pentru habitaclu sunt disponibile mai multe nuanţe pentru un grad mai avansat de personalizare.
Genesis nu a dezvăluit gama motorizărilor disponibile pentru versiunea G80 Sport, dar se pare că nici la acest capitol nu se pregătesc prea mari surprize. Or, concernul Hyundai va pensiona definitiv motorizările V8 în acest an, respectiv G80 Sport va putea alege doar dintre gama existentă de motorizări. Cel mai probabil, sub capota noii versiuni se va situa unitatea turbo V6 de 3.5 litri, ce dezvoltă 380 CP şi este disponibilă pentru versiunile de top Genesis G80 şi GV80. Amintim că în această ipostază sedanul poate accelera până la 100 km/h în 5.1 secunde. Alte modificări tehnice includ o punte spate viratoare, suspensii recalibrate şi un sistem de frânare cu etriere mai performante pe puntea faţă.
Mai multe informaţii vor fi dezvăluite în cadrul premierei oficiale, ce se va desfăşura mai aproape de debutul comercial de la sfârşitul acestui an.
0
397
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!